בוקר גשום לכולם.. שאלה לי אליכם-

בלונית1

New member
בוקר גשום לכולם.. שאלה לי אליכם-

מה שלומכם היום? הגשם והקור משתולל בחוץ ואני הרשתי לעצמי להתכפש במיטה עד 9:00- איזה כיף... ועכשיו לשאלה- אני מעוניינת לרכוש גנרטור שישמש בעתיד גם בחדר התינוק, יש המלצות בנושא? יש לגנרטורים תוי תקן? יש משהו שאני צריכה לבדוק לפני שאני קונה? אגב, מקווה שזה לא
כי לא שמתי כותרת...
 
ואני שוברת את הראש כבר שעה

למה צריך גנרטור לחדר ילדים
כבר התחלתי לדאוג שגם אני צריכה ואני לא יודעת מזה
 
ומנצלשת - קונווקטור - בעד או נגד?

יש לי קונווקטור נהדר שמחמם בחום נעים ושומר על טמפרטורה. יש סיבות למה אסור להשתמש בו בחדר הילדים?
 

בלונית1

New member
לי יש מפזר חום תלוי והוא מצויין

ומחמם נהדר...למעשה כל מפזר חום שניתן לתלייה נראה לי שיעשה את העבודה..
 

baffy

New member
לנו יש מפזר חום לאמבטיה

אנחנו מאוד מרוצים ממנו. הוא מחמם במהירות את כל האמבטיה, כך שכשיוצאים מהאמבטיה נעים בחדר ולא קר או לחילופין חם מידי. יש לו 3 דרגות חימום, כך שכל אחד יכול לחמם את החדר לפי רצונו.
 

סטונס

New member
לאחר בדיקה מדוקדקת ../images/Emo6.gif

וסקר השוואת מחירים שערכנו בשבוע שעבר (יום חמישי היה יום פורה
) הגענו למסקנה שמפזר חום זה הכיטוב. אגב - בהום סנטר בסניף געש בלבד יש מבצע (נדמה לי שעד יום חמישי הקרוב) על מפזר חום לאמבטיה (2300W - נחשב לחזק) ב- 100 ש"ח במקום ב- 200 שזה מחיר טוב יחסית לחוזקו של המפזר. אם אני לא טועה של kenon - אבל אל תתפסי אותי במילה... קנינו, ניסינו, יש לו 2 דרגות חום ועושה רושם שהוא מוצלח.
 

אתי@

New member
האמת היא שיש לנו עכשיו מפזר חום

באמבטיה והוא שווה ל-***, כמו כוסות רוח למת. אם לא עומדים מולו לא מרגישים אותו (הוא תלוי גבוה) והוא גם מתקלקל כל כמה שימושים. לדעתי הוא פשוט לא איכותי ומשהו משובח יותר לא צריך להיות כ"כ גרוע. תנור סליל לא יותר כדאי ?
 

baffy

New member
היה לנו גם תנור סלילי

אבל המפזר חום מחמם הרבה יותר טוב והרבה יותר מהר, לדעתי. קודם כל לא צריך לתלות אותו גבוה כ"כ, ואולי כדאי לכם לשקול להחליף אותו אם הוא לא מחמם כראוי. יש בשרשור הודעה על מפזר חום שנמכר עכשיו בהום סנטר ב-100 ש"ח.
 

סטונס

New member
גם לנו היה באמבטיה מפזר חום

פשוט (כאלו שעולים 60-70 ש"ח) שלא היה שווה הרבה והחלטנו להיפטר ממנו. האינטואיציה שלי אומרת שתנור סליל באמת מחמם טוב יותר (גם בחדר רגיל ולא רק באמבטיה - לא שיש לי כוונות להשתמש בזה), אבל בעלי פיתח תאוריה בלתי מבוססת שאומרת שמפזר חום מחמם מהר יותר מתנור. נו מילא. יש דברים חשובים יותר שיכולים להוות נושא לסימפוזיון
. אגב - במפזר הנ"ל אשנב החימום מתכוונן - אם זה משנה במשהו...
 
משהו בסגנון הזה

יש לי שניים עתיקים שהיו אצל סבתא שלי אבל עובדים כמו חיות כבר שנים (טפו טפו טפו)
 

michal@gal

Active member
מנהל
אני מעדיפה קונווקטור

לרדיאטור לוקח המון זמן עד שהוא מתחמם, ומתחיל לחמם את החדר. הקנווקטור עובד הרבה יותר מהר. אני חיממתי את חדרי הילדים עם קונווקטור עד שעשינו מזגן מרכזי.
 

בלונית1

New member
הקונווקטור לא מסוכן לחדרי ילדים?

החלק העליון שלו חשוף לא? לא מסוכן למקרה שנוגעים למעלה או חלילה איזה בגד נתפס שם?
 
זה לא גוף חימום למעלה,

זה רק הפתח דרכו יוצא האוויר. אבל זה לא ממש כמו מפזר חום. אני מסכימה שאסור לכסות אותו. אבל מדובר באיזור ממש רחב. אולי זאת הבעיה.
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא יותר מרדיאטור

הגוף חימום עצמו לא חשוף, כך שאי אפשר לגעת בו ממש, והדפנות והחלק העליון לא מספיק חמים כדי לעשות כויה. הרבה יותר מסוכן לגעת ברדיאטור שפועל בעוצמה מלאה, ואם רדיאטור נופל על ילד זה הרבה יותר מסוכן כי הרדיאטור מאד כבד. בגד לא יכול להתפס שם בכלל, ובכל מקרה, תמיד יש מנגנון שגורם למכשיר להפסיק לעבוד אם הוא נופל או שמשהו מכסה את הפתחים והוא מתחמם מדי.
 
למעלה