בוקר בוקר

בוקר בוקר

איזה בוקר יפה
אני כל כך רוצה שמזג האויר הזה ישאר לנצח
יאאללה בא לי.
 

JamesNox

New member
חמדתי !

אני לא יכול לראות אותך ככה. זה רק לכמה שבועות. וזה יעשה לכם טוב. את יודעת כמה אתם רבים כשא׳ הקפריזי שלך עורך. עדיף שתשארי בישראל, תשתזפי, תנוחי, תפגשי עם המשפחה. ועוד מעט, ממש עוד מעט, המוזיקאי יסיים את הסיבוב ויחזור אליך כולו נלהב ומחורמן. וא׳ יוכל לנוח בזרועותיך.
 

gabiordebby

New member
אתה מתוק

ואתה צודק. כמו תמיד. לא נמאס לך? קבעתי לאחר הצהרים עם האחיינים שלי. אני חושבת שהם שכחו איך אני נראת. ובכלל, למה אתה ער באמצע הלילה?
 

JamesNox

New member
בגילי, מותק, קמים בלילה כמה פעמים

במיוחד אם שותים שתי בירות לפני השינה. תתקשרי אלי.
 
צריכה הסחות דעת?

נדמה לי שיש כאן אי אלו א/נשים שישמחו לבדר אותך על כוס קפה או לחת עם סטייק..מה שבא לך טוב יותר אם ממילא אין ברירה אלא להיות מרוחקים כרגע, אולי נסי למלא את זמנך בעניין ולהותיר מינימום זמן געגוע? סתם מחשבה..אולי תתאים לך
 

gabiordebby

New member
כן, כבר קיבלתי אי אלו הצעות במסר

ואני אנצל את ההזדמנות להודיע קבל עם ועדה - אנשים, זה שאני שוכבת עם שנים לא אומר שאשכב עם כולכם! אנחנו, ככל שהביטוי נשמע תמוה בהקשר הזה - מונוגמים. וחוץ מזה, יש לי המון עבודה, והמטרה העיקרית שהגעתי לארץ כרגע - להזכיר לאחיינים שלי איך דודה גבי נראית.
 
יקירתי

לא היתה לי כל כוונה להציע לך למלא את זמנך בסקס באמת התכוונתי להכרויות חבריות עם אנשים נחמדים אני, למשל, הייתי שמחה לגמרי לשעשע את רוחך ולהנעים את זמנך בשיחה או בטיול בשעות הפנויות שלך, ואין לי שום כוונות, זדוניות או אחרות, להכנס לך לתחתונים (אלא אם הם ממש שווים ובמידה שלי ואין לך צורך בהם יותר
) עבורי, קשרים חבריים מהווים לעתים הסחת דעת מנחמת מאוד ממכאובי החיים באותו גע, חשבתי שאולי גם לך זה יועיל. זה הכל
 

gabiordebby

New member
מצטערת...

אני יודעת, הבנתי למה התכוונת. וזה ממש מקסים מצידך. ואת ממש נחמדה
סתם ניסיתי להיות חוכמולוגית.
 
../images/Emo42.gif בוקר טוב

אני אוהבת לילות כאלה, ישנה במיטה זרה, הרגשה לא נעימה, בלי חתולים ובלי חמימות ואז יד של בעל מחבקת, גוזל נמוך בוכה ומועבר לישון איתנו, גוזל גבוה מתעורר לוקח את דובי ומזדחל בנינו ואני קמה בבוקר במיטה מלאה אהבה וחום - אוהבת לינה משותפת (ושתקום הגננת שתגיד לי שזה לא טוב, חבל לה על הזמן).
 
אחרי

שהיו לי 4 שנות לינה משותפת והייתי מתעוררת כל בוקר עם כף רגל בתוך הפה החלטתי No More רק בשבת בבוקר יש להם אישור להצטופף איתנו.
 
אצלנו זה בתקופות

יש תקופות שהם כל הזמן איתנו ויש תקופות שלא, אז נהנים ממה שיש ובמקומות זרים זה בכלל כיף לישון כולם יחד.
 
בגילאים

אצלך הם כייפים ונעימים לשינה כשהם גדלים יותר, זה כבר הופך לשק חבטות. ואל תתני לאף אחד להגיד לך שזה לא טוב, זה אפילו מצויין.
 
ללא ספק!

בן השמונה שלי כמעט לא מגיע למיטתנו. אבל כשזה קורה זה נורא מתי הוא נהיה כזה ענק ובועט? בת האבע, לעומתו, יודעת להתגנב לתוך המיטה והחיבוק כה שלרוב אני מופתעת לחלוטין כשאני מגלה אותה בזרועותי בבוקר אין כמו לינה משפחתית הכי כיף
 

JamesNox

New member
אוף איתך

מילאת אותי געגועים. אני חושב שאנחנו צריכים עוד תינוק. תיכף אני מעיר את הוד מעלתו ומתחיל לעבוד על זה
 
מזדהה

גם אני חושבת שהגיע הזמן לעוד תינוק, לפחות מבחינה רגשית, בכל זאת הגוזל הצעיר חודש הבא בן שנה. לצערי, המצב הכלכלי לא מאפשר בכלל לחשוב על זה במאה הקרובה, בנתיים, מתאמנים "על יבש"...
 

JamesNox

New member
עכשיו הגעתי לשלב בחיי שאני יכול להתלוצץ

אפילו על דברים שלא מזמן היו גורמים לי לבכות. אנחנו אחרנו את הרכבת לעוד ילד. זוגי כבר בן 55, וגם אני לא נעשה יותר צעיר מיום ליום... מזל שהנסיכה אוהבת אותי, כדבריה, "כמו שמונה ילדים וחצי".
 

JamesNox

New member
את מדברת עם יושב ראש מועדון המעריצים שלה...

ואני מתנחם במילותיו של המוזיקאי החמוד שלך, שאמר לי פעם שכשהוא חושב על המשפחה הביולוגית שלו הוא מבין שמישהו צריך לקחת אחריות ולעצור את הקו הגנטי הזה.
 
למעלה