בוקר בוקר כאן הבעלול מדווח

EventHorizon 2

New member
בוקר בוקר כאן הבעלול מדווח ../images/Emo13.gif

בוקר בוקר לכולם !
הגעתי הביתה הבית לכמה שעות להכין כמה דברים והאישה ביקשה להעביר דיווח אז ... הנני כאן
את סיפור הלידה מההתחלה עד הסוף אני אשאיר לאישתי , רציתי קודם כל לומר תודה ע נ ק י ת לכל נשות הפורום ובמיוחד הקומונה הזו שעזרו לה כל כך .. אני חייב לומר לכן שהפורום הזה ובמיוחד הקומונה הזו כל כך עזר לה והרגיע אותה שאני , בעלה , מודה לכן על העזרה , התמיכה , ההקשבה שנתתן לה .. חוץ מזה
יש גם ילדון קטן וחדש בעולם , כל כך מקסים כל כך יפה ..
בקיצר, על רגל אחת , התחילו לנו צירים יום שישי בצהריים ורינת לא רצתה ללכת לבית החולים , לקח לי כמה שעות לשכנע אותה ללכת , הגענו , השאלה הראשונה של האחות זה "עשיתם קורס הנה ללידה" אמרתי לה "לא" היא אמרה " אז הייתם עושים והייתם יודעים שזה מוקדם מדיי ולא באים על כל דבר קטן לבית חולים" פה הכנסתי לה אגרוף ועשיתי לה שעווה בריסים
סתםםםם ... מוניטור , יש צירים כל 5-7 דקות , הנה הולכים הביתה עוד מעט ... נכנסנו לרופא שיחתום לנו על שחרור והוא ביקש לבדוק אותה , עלתה האישה על הכיסא , ההוא דוחף אצבע , דוחף שתיים , דוחף שלוש ... ואז , כמו איזה שק של 100 קילו קובות עראקיות הוא אומר , וזה היה ככה "טוב , תאריך לידה 25-12-04 פתיחה 3 מחוק לגמרי ... עוד לפני שרינת מבינה אני אומר לו " מה מחוק ? מי מחק ? תשחזר ... "
רק אומר לכן בנות יקרות , הלידה הייתה כל כך קלה , חוויה כל כך מדהימה שלא ניתן להשוות את זה לשום דבר אחר בעולם ...את שאר הסיפו שהיה מאוד מעניין אני אשאיר לאישתי היקרה
שוב אומר לכן תודה ענקית ממני ממנה ומרועי שלנו על כל התמיכה ההקשבה והעזרה שנתתן לה במהלך ההריון הזה ... באמת תודה
יאללה , יש סידורים , מביאים ת'ילד הביתה אנשים
 

פשושקית

New member
איזה כיף לשמוע ...מזל טוב לרינת

רועי ולך כמובן..רק בריאות ומחכים בקוצר רוח לסיפור המלא!
 

חני 105

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo142.gif../images/Emo24.gif../images/Emo142.gif../images/Emo24.gif

מתוקים המון מזלטובים ושיהיה בשעה טובה ומוצלחת .
מקווה שבקרוב נשמע מרינתוש ואת סיפור הלידה ואמן ואמן שלכל אחת ואחת מאיתנו תהיה לידה קלה ומהירה .
שיהיה רק טוב והמון נחת ובריאות וכיף. חני
 

yaliya

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo140.gif מזל טוב

 

אור יום

New member
../images/Emo65.gifאיזו הודעה משמחת המון../images/Emo49.gif

שמחה אהבה אושר בריאות והרבה הרבה נחת מהתינוק החדש שהצטרף למשפחה. אנו מחכות לסיפור הלידה.
 
מזלללללללללללללטובבבבבבב../images/Emo65.gif

מחכה לרינת עם סיפור הלידה כולל תמונות של רועי.
 

א פ ר ת1

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo65.gifאיזה יופי שיהיה בשעה

טובה. איזה קטע - אנחנו בדיוק אותו התל"מ , ואישתך כבר ילדה ואני בבית בלי שום סימן........נו טוב נחכה עוד קצת. העיקר שיהיה לכם הרבה אושר .
 

א י ו ש י

New member
../images/Emo9.gifכל כך שמחתי להיות שם כמו תמיד!!

רינת יקירה שמעתי מפיך את סיפור הלידה ונשמעת כה מקסים!! אין לי ספק שעברת חויה מדהימה ושיחקת אותה בגדול! מסור את אהבתי הענקית
 

27חומד

New member
../images/Emo65.gifמזל טוב!../images/Emo65.gif../images/Emo42.gif../images/Emo39.gif

הרבה אושר ונחת מרועי. התאוששות מהירה והרבה כיף- לקחת הכל ברוגע והומור זה מה שעוזר לנו - אוטוטו הורים שבועיים..
 
למעלה