EventHorizon 2
New member
בוקר בוקר כאן הבעלול מדווח ../images/Emo13.gif
בוקר בוקר לכולם !
הגעתי הביתה הבית לכמה שעות להכין כמה דברים והאישה ביקשה להעביר דיווח אז ... הנני כאן
את סיפור הלידה מההתחלה עד הסוף אני אשאיר לאישתי , רציתי קודם כל לומר תודה ע נ ק י ת לכל נשות הפורום ובמיוחד הקומונה הזו שעזרו לה כל כך .. אני חייב לומר לכן שהפורום הזה ובמיוחד הקומונה הזו כל כך עזר לה והרגיע אותה שאני , בעלה , מודה לכן על העזרה , התמיכה , ההקשבה שנתתן לה .. חוץ מזה
יש גם ילדון קטן וחדש בעולם , כל כך מקסים כל כך יפה ..
בקיצר, על רגל אחת , התחילו לנו צירים יום שישי בצהריים ורינת לא רצתה ללכת לבית החולים , לקח לי כמה שעות לשכנע אותה ללכת , הגענו , השאלה הראשונה של האחות זה "עשיתם קורס הנה ללידה" אמרתי לה "לא" היא אמרה " אז הייתם עושים והייתם יודעים שזה מוקדם מדיי ולא באים על כל דבר קטן לבית חולים" פה הכנסתי לה אגרוף ועשיתי לה שעווה בריסים
סתםםםם ... מוניטור , יש צירים כל 5-7 דקות , הנה הולכים הביתה עוד מעט ... נכנסנו לרופא שיחתום לנו על שחרור והוא ביקש לבדוק אותה , עלתה האישה על הכיסא , ההוא דוחף אצבע , דוחף שתיים , דוחף שלוש ... ואז , כמו איזה שק של 100 קילו קובות עראקיות הוא אומר , וזה היה ככה "טוב , תאריך לידה 25-12-04 פתיחה 3 מחוק לגמרי ... עוד לפני שרינת מבינה אני אומר לו " מה מחוק ? מי מחק ? תשחזר ... "
רק אומר לכן בנות יקרות , הלידה הייתה כל כך קלה , חוויה כל כך מדהימה שלא ניתן להשוות את זה לשום דבר אחר בעולם ...את שאר הסיפו שהיה מאוד מעניין אני אשאיר לאישתי היקרה
שוב אומר לכן תודה ענקית ממני ממנה ומרועי שלנו על כל התמיכה ההקשבה והעזרה שנתתן לה במהלך ההריון הזה ... באמת תודה
יאללה , יש סידורים , מביאים ת'ילד הביתה אנשים
בוקר בוקר לכולם !