בוקר אור עם שאילתות

parents2b

New member
בוקר אור עם שאילתות

בוקר טוב לפורום הכי נקי והכי מגניב ברשת. כמה שאלות לי: מכונת הכביסה: הצטברו לי מים בתא של מהמרכך + סוג של עובש - כתמים שחרחרים. א. למה זה קורה. ב. איך מנקים את זה. ג. כיצד ניתן למנוע זאת. תודה לכן, שיהיה יום נפלא מלא אנרגיות של עשייה ובשורות טובות.
 

gines 5

New member
נשמע כמו סתימה

יש להוציא את מגירת האבקה והמרכך, ולנקות.
 

parents2b

New member
תושה על התשובה המהירה

ונעבור לשאלה מספר שתיים: איך מנקים ועם מה ? :)
 

gines 5

New member
../images/Emo13.gifאז ככה

פתחי את המגירה עד הסוף. בצד ימין הפנימי שלה, תראי או לחצן, או שגג תא המרכך, לחיץ. נסי ללחוץ עליו ובאותו זמן לשלוף בעדינות...(לא רבה)את המגירה החוצה. כשהצלחת להוציא - שימי את המגירה בתוך קערה גדולה שתכיל את המגירה. שפכי בנדיבות בכל האיזור המלוכלך או המחוספס, מלח לימון(תבלין - נמצא בכל סופר) ושפכי על הכל מים רותחים. חזרי אחרי חצי שעה ככה, ושלפי את צינורית המרכך. זהו חתיכת פלסטיק שמתלבשת על מסילה בתא המרכך. הכניסי לתוך הצינורית קיסם אזניים. משני הפתחים. ואז העבירי זרם מים דק כדי לוודא שיש זרימה חופשית - להסיר ספק שיש סתימה. אחר כך החזירי אותו למקומו. ואז קחי סקוץ' או מברשת שינים והתחילי להבריש את כל האיזורים המלוכלכים / המחוספסים, שטפי הכל במים וסבון, והחזירי למקום
חיזרי לספר אם עדיין נקבים מים בתא המרכך. אם כן - פני לאיש מקצוע - וקבעי פגישה - דהיינו - טכנאי
 
למעלה