בוקר אור עם ישראל על יושביו

  • פותח הנושא t@gel
  • פורסם בתאריך

t@gel

New member
בוקר אור עם ישראל על יושביו

בוקר אור חולי אינטרנט שכמוכם, אשר אני מתגאה לקרוא לכם חבריי באתי לביקור קצרצר, מאחר ואני לא ממש עוקבת אחר הנעשה כאן מפאת חוסר הבנה מוחלט... רק לומר מספר דברים... תודה לכל מי שבא ביום חמישי למסיבה של איילי...אלפי תודות משנינו...עשיתם לנו כייף מזל טוב לניר, סקאי ועל האש על פתיחת הפורומים...(עוד נשאר מישהו בצאט 20 שלא פתח עדיין פורום 8-p ) ...בהצלחה ואל תהססו לבקש עזרה.. קספר חומד: יש לי משפטים אחרים שלא תשמע אותי בחיים אומרת...כנס אלי לפרטי ואני אסביר.... וזייהו.....אני בורחת לפני שאני מסתבכת... :) תג תגל
 

על האש

New member
תודה תגל...(-8

אם אני צריך עזרה אני מבטיח לא להסס לבקש.. ושוב רב תודות..
 
תגלה..

בוקר טוף גם לך מותק.. שיהיה לך אחלה יום. ג`וני בוי(האחרון שנשאר ללא פורום>
 
תשמעי......

ממתי שנהיית כחולה כל יכולה, הפסקת לבקר כאן :-( ..... אז לפחות את באה מרחרחת והולכת..... נהנתי מאוד ביום חמישי ואני מקווה שתבואי ותראי את עצמך יותר...... יאללה בלי הרבה בלבולים, גם ככה לא תראי את זה......
 

t@gel

New member
וואלה ראיתי את זה

ותגובה תגיע בהתאם.......
 

קספר

New member
תגליישן .... :)

כחכחכחכחכחכחכחכחכחכ אההההמממ ... או קיי בהזדמנות אני אכנס לפרטי ... יום טוב לך בייבי :)
 
תגל..

נחמד לראות אותך מידי פעם ואני לא מתכוון רק וירטואלית. המון מזל טוב לאייל וכל הכבוד על הארגון נשתמע.. נ.ב. כן.. לי אין פורום.. ואני עדיי פה :) ראית מה זה.. רק שלא יקבעו חוק חדש.. מי שאינו מנהל פורום אינו יכול להיות חבר בפורום 20... יום טוב ליטון
 

t@gel

New member
נשמה שלי ליט

מורני ואני כבר עובדות של רשימת הפורומים
 
למעלה