בוקר אור עם ישראל על יושביו
בוקר אור חולי אינטרנט שכמוכם, אשר אני מתגאה לקרוא לכם חבריי באתי לביקור קצרצר, מאחר ואני לא ממש עוקבת אחר הנעשה כאן מפאת חוסר הבנה מוחלט... רק לומר מספר דברים... תודה לכל מי שבא ביום חמישי למסיבה של איילי...אלפי תודות משנינו...עשיתם לנו כייף מזל טוב לניר, סקאי ועל האש על פתיחת הפורומים...(עוד נשאר מישהו בצאט 20 שלא פתח עדיין פורום 8-p ) ...בהצלחה ואל תהססו לבקש עזרה.. קספר חומד: יש לי משפטים אחרים שלא תשמע אותי בחיים אומרת...כנס אלי לפרטי ואני אסביר.... וזייהו.....אני בורחת לפני שאני מסתבכת...
תג תגל
בוקר אור חולי אינטרנט שכמוכם, אשר אני מתגאה לקרוא לכם חבריי באתי לביקור קצרצר, מאחר ואני לא ממש עוקבת אחר הנעשה כאן מפאת חוסר הבנה מוחלט... רק לומר מספר דברים... תודה לכל מי שבא ביום חמישי למסיבה של איילי...אלפי תודות משנינו...עשיתם לנו כייף מזל טוב לניר, סקאי ועל האש על פתיחת הפורומים...(עוד נשאר מישהו בצאט 20 שלא פתח עדיין פורום 8-p ) ...בהצלחה ואל תהססו לבקש עזרה.. קספר חומד: יש לי משפטים אחרים שלא תשמע אותי בחיים אומרת...כנס אלי לפרטי ואני אסביר.... וזייהו.....אני בורחת לפני שאני מסתבכת...