בוקר אור ליום חדש.אני מאתמול מרגישה גועלנפש

הדסהש1

New member
בוקר אור ליום חדש.אני מאתמול מרגישה גועלנפש

בגלל התנהגותו של ביבי.בסמן קשה שכזה יש לו חוצפב לבקש תרומה למימון משפטו.אם היה באמת נכה כלכלי הייתי מבינה אך הוא עתיר ממון.איך הוא יכול להסתכל ל מאות אלפים שאין להם מקור פרנסה.ילדים בחופש .וכנרטה הוא לא יודע מה באמת עובר על משפחות שאין להם לתת ארולה לילדים.אתמול סופר על ילדה בת 12 מהדרום שלא היה להם כלום במקרר.היא נתנה לאימה את הטלפון שלה כדי שתוכל לבדוק מקור עבודה .האם בחל"ת מראדית ההסגר.והילדה פנתה לתוכנית הצינור בערוץ 13 ופתחו בהתרמה למשפחה.תוך יממה הגיעו אליהם אנשים שמילאו את המקרר.הביאו בגדים לילדים.והילדה קיבלה טלפון חדש וגם אחיה.זה היה מרגש.מקווה שביבי ראה או שיידעו אותו.כמו המדפחה יש עוד כאלה שלא יוצאים לתקשורת אנשים מבוגרים שנשארו בלי מקור פרנסה בגיל מבוגר שרשה למצא עבודה.מחפשים צעירים שגם הם מתקשים במציאת מקום חלופי בנתיים .והוא מבקש דבר שקשה להכיל. ואין תגובה מכל הביביסטים ומלקקי ישבנו על המהלך.אין להם בושה כלל לא היה קורה כלום אם היו לשם הזדהות מוציאים את עובדי הבית לחופשה בתשלום והגברת היה מנסנ לעדות את עבודתם לבדה או בעזרת בנה הצייצו.הוא יכול לשנס מותניים ולנקות מעט את מקום מגוריו.תשתתםו במאצץ לתקופה הזאת.ולא חבש תרומות.ולהתנפל על מנדלבליט.הגיע הזמן שהוא יפתח את עיניו ויראה את המציאות .
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב, אכן המצב נהיה גרוע מיום ליום

דן מרגלית: ביבי שור הבר ביבי משתולל כמו שור הבר. הוא מסתער על היועץ המשפטי ד"ר אביחי מנדלבליט. הוא רוצה כסף. עוד כסף. עוד כסף. כסף וכסף וכסף. תנו לו עוד קצת כסף. עוד הרבה כסף. ביבי לא דיווח במועד וכחוק על 16 המיליונים, שיושב ראש התנועה לאיכות השלטון ד"ר אליעד שרגא שאל אותו - ולא השיב - מניין וכיצד צמחו בכיסו? (וגם המס עליהם שולם בידי בן דודו, שביבי מציגו כיותר נדיב מהברון אדמונד דה רוטשילד.) ביבי הסתיר מצבאנו ורמטכ"לנו ושר הביטחון שלנו ומפקד חיל הים שהסכים כי גרמניה תבנה צוללות חדישות למצרים. למה, ביבי, למה? ביבי, אין לך תשובה. אין לך סוד. שיקרת כאילו חשפת את הסוד למנדלבליט וליעקב עמידרור וליעקב נאגל. הבג"ץ של התנועה לאיכות השלטון הוכיח שזה שקר. גם שיקרת למשה (בוגי) יעלון (פעמיים) שלא הבעת בפני הגרמנים הסכמה לבנות בעבור מצרים צוללות חדישות עד שהעיתונאית קרן מרציאנו - בראיון שצריך להילמד בבתי ספר לתקשורת - הוציאה מפיך הודאה כי אכן הסתרת מצה"ל שההיתר ניתן על דעתך בלבד (האם כחוק?) אז שיקרת או לא? זה לא נחקר. זה ייחקר. מזה אתה פוחד יותר מאשר מכל כתב האישום. ראה מה אמר היום האלוף במילואים גיורא איילנד על פרשיות הצוללות. אפילו אוהדיך מבינים שאתה, ביבי, מושחת. אני קורא את הסתערותך על מנדלבליט ומוצא בין השורות תבהלה. חרדה. תחושת מבוי סתום. אתה מבין כבר כי האמת תתגלה והיא תהיה (רק לכאורה) גרועה משלושה כתבי האישום שממתינים לך בבית המשפט המחוזי. אתה שוגה כי נקלעת לסחרחורת. במיליון ה-51 שגזלת עתה מן העם. נפלת גם (כנראה לא ביוזמתך) במעצרו של אמיר השכל. האדמה רועדת. נשמעים קולות של רעש אדמה. ממרום גילי (יאללה, בוטים של ביבי, שלחו אותי לבית אבות כמנהגכם חסר הנימוס) אני חש כך: 35 ח"כים מקורנפים מהליכוד ונפתלי בנט ואיילת שקד ובצלאל סמוטריץ' אינם מעזים לומר לך את האמת שלהם בפניך. אבל אתה חש בתבונתך כי המיתרים מתוחים עד קצה. אתה מבין כי אחד מהם ייקרע היום או מחר, או מחרתיים, בקרוב. "את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק". ואז יהיה שטף אפילו בליכוד. אז אפילו מיקי זוהר יברח ויואב קיש שחזר בזנב מקופל לחסות בצילך יצטער על הזיג-זג שלו. כיצד אני יודע? כי צפיתי באירועים הקודמים. תמיד יש אחד שגונח וקודח ומותח וצורח אבל לבסוף מתעשת, ואחריו באים גם האחרים. יש שכר לבני האור ויש עונש למושחתים.
 

שרון א77

New member
לאחרונה יש באמת בעייה להיכנס לפורום,,

מכיון שכך, אני נכנסתי תחילה לתיבת המסרים שלי,ורק לאחר מכן הצלחתי להיכנס לפורום, מאוד מקווה שבקרוב יתוקן העניין. &nbsp והפעם קצת על הנכד שלנו הנחמד בן השלוש ,שהחליט השבוע שהוא רוצה להסתפר לראשונה, הרגיש לו חם עם השיער שהתארך,ומיוזמתו הוא ביקש להסתפר לקראת הקיץ החם, ואז,,לאחר שהוא הסתפר זה מאוד הצחיק אותו לזהות עצמו במראה כשהוא בתספורת קצרה יותר,בגן החברים ראו אותו ולא זיהו אותו בכמה הדקות הראשונות, עמדו מולו ולא היו בטוחים שזה הוא,ועד שאמר להם שזה הוא עם תספורת חדשה. הוא ילד מאוד חברותי ונבון ,אוהב ללמוד,ובגן הגננת והסייעות אוהבות אותו מאוד. לאחרונה התברר לנו כי אביו משוחח איתו באנגלית ,וזה מאוד נחמד שהוא קולט מהר - ומצליח לחזור על המילים וגם לתרגמם לעברית. בגילו הצעיר כבר למד לזהות אותיות וגם לספור באנגלית, ובנוסף יודע לומר שמות של בעלי חיים:כלב ,פרה , חתול חמור אפרוח תרנגול., ולמד לומר את שמות כול צבעי הקשת. לאחר שסיים את התספורת קיבל בלון - צהוב, וכשאביו שאל אותו באנגלית מה צבע הבלון הוא מייד השיב : "יילו." בפגישתנו לפני יומיים עת כשנפרד מאיתנו אמר לנו באנגלית: "I LOVE YOU " וליתר בטחון הוא גם תרגם לנו עברית - "אני אוהב אתכם," בגיל צעיר הם ממש קולטים נהדר וגם נהנים ללמוד,רק חבל שלא מלמדים אותם אנגלית כבר בגיל הגן. השנה עד אמצע אוגוסט לומד עדיין בגן פעוטות ,ובע"ה בשנה הבאה יעבור לגן העירוני שממוקם קרוב לביתו. נקווה שעד אז נשכח הכולנו מהקורונה ומי ייתן שבמהרה נחזור לחיי שגרה תקינים . רק בריאות ובשורות טובות לכולם. &nbsp
 
למעלה