בוקר אוררר../images/Emo42.gif../images/Emo70.gif
טוב, אז אחרי המון זמן שזה לא היה ויש לומר חסר, החלטתי (בעזרתה של דיאנושקה) לפתוח את הודעת הבוקר
הראשונה לשנה החדשה שבאה עלינו לטובה
. ומה בתוכנית
האמת כלום
, סתם חפירה קטנה שלי
.... המון זמן לא נכתבה פה הודעת בוקר, מה שפעם היה יוצא לפועל הרבה בזכות אוסי שלנו (מזל טוב ליום הולדתך
נשמה שלי
).. בכל אופן החלטנו לחזור ולכתוב ועל הדרך לחפור פה, אפילו בשטויות
.... כולכן מוזמנות יפותיי
... טוב, האמת שעכשיו כבר צהריים, אני הולכת להכין לילדים שלי את ארוחת צהריים המשביעה שלהם כדי שימשיכו לגדול, אח"כ בערב אני אשלח קצת את הבעל לג'ירף של דיאנה
.... קיצר, יום עמוס לפנינו, אז אני רק רוצה לאחל לכולכן/ם, שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת עם המון בשורות טובות ופרנסה טובה וקלה
, ומי ייתן, לכולנו טיסה לקוריאה/יפן
טוב, הולכת להלביש את המאהב טכניון
.. על מי אני עובדת
אני משאירה אותו כמו שהוא
....
ושוב:
טוב, אז אחרי המון זמן שזה לא היה ויש לומר חסר, החלטתי (בעזרתה של דיאנושקה) לפתוח את הודעת הבוקר