בוקר אוררר

ASSIAGIRL

New member
בוקר אוררר../images/Emo42.gif../images/Emo70.gif

טוב, אז אחרי המון זמן שזה לא היה ויש לומר חסר, החלטתי (בעזרתה של דיאנושקה) לפתוח את הודעת הבוקר
הראשונה לשנה החדשה שבאה עלינו לטובה
. ומה בתוכנית
האמת כלום
, סתם חפירה קטנה שלי
.... המון זמן לא נכתבה פה הודעת בוקר, מה שפעם היה יוצא לפועל הרבה בזכות אוסי שלנו (מזל טוב ליום הולדתך
נשמה שלי
).. בכל אופן החלטנו לחזור ולכתוב ועל הדרך לחפור פה, אפילו בשטויות
.... כולכן מוזמנות יפותיי
... טוב, האמת שעכשיו כבר צהריים, אני הולכת להכין לילדים שלי את ארוחת צהריים המשביעה שלהם כדי שימשיכו לגדול, אח"כ בערב אני אשלח קצת את הבעל לג'ירף של דיאנה
.... קיצר, יום עמוס לפנינו, אז אני רק רוצה לאחל לכולכן/ם, שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת עם המון בשורות טובות ופרנסה טובה וקלה
, ומי ייתן, לכולנו טיסה לקוריאה/יפן
טוב, הולכת להלביש את המאהב טכניון
.. על מי אני עובדת
אני משאירה אותו כמו שהוא
....
ושוב:
 

galnet1

New member
../images/Emo13.gifצהריים טובים לכולם../images/Emo140.gif

האמת, שמאז שחזרנו לבצפר כבר אין זמן רב לבלות עם הגנון...אני מקווה שלאחר שיתבהרו כל תאריכי המבחנים נוכל להירגע, ולאחר מכן לחזור למרתון צפייה וחפירות כמו שצריך. לגנון שלי הצטרפו חברים חדשים, כל דמויות Boys Over Flowers, והם משתלבים יפה, ילדים כל כך טובים. אתן לא יודעות(כי אני ונטע-לי לא הסברנו את זה...) פשוט בנוסף לקטע הזה של האימוצים אני הקמתי גנון לשם אני מכניסה את הדמויות האהובות עלינו... מי שרוצה שאשמור על המאומצים שלה, ההרשמה פתוחה
אלו היו החפירות... אני מצטרפת לASSIAGIRL ומאחלת לכולם שנה טובה ומתוקה, מלאה באושר, בריאות והצלחה! וכמובן שלכולנו תהיה טיסה ליפן/קוריאה/סין
. שיהיה המשך יום טוב לכולם! גלית~
 

Mokona Modoki

New member
../images/Emo204.gifאני אנצל את השרשור להוציא עצבים ../images/Emo11.gif

מצטערת אם זה יהיה סופר דופר קודח. אני נמצאת במסגרת ה*צונזר* הזאת,בשם צה"ל,כבר מעל לשנה וכל פעם אני מופתעת מהטמטום מחדש.זה כאילו שלקחו את כל המטומטמים של המדינה,אמרו להם "טוב,תעשו בה"ד 1 ואולי תצליחו להגיע לדרגה גבוהה.אה כן ובדרך יש לכם את הזכות להתעלל בחיילים שלכם." מה שהכי הורג אותי בצבא,בעצם בכל המדינה הזאת,אתה לא נחשב כיהודי על פי ההלכה ולכן אין לך זכות להתחתן פה אבל אתה כן מספיק יהודי בשביל לשרת בצבא.אה וכן,כמובן איך לא,אם אתה כבר משרת בצבא,למרות שאתה בכלל לא נחשב כיהודי אלא כגוי,אתה חייב לשמור על החגים של המדינה,אפילו אם זה אומר שבשביל לקחת ביס מהסנדוויץ' המסריח
שהבסיס החליט לתרום לך בשביל שלא תמות מרעב,אתה צריך ללכת 10 דקות לפתוח דלת למשרד,לפתוח עוד דלת למשרד להתיישב במשרד לא שלך,לאכול לבד כמו איזה כלב ואז לעשות את המסלול של לנעול דלת-לנעול עוד דלת-ללכת 10 דקות.שלא נדבר על כך שכל פעם שאשכרה רצית לשתות הייתה צריך למשרד ההוא,לשתות ולחזור.אה כן ובדרך יש עליך נשק ואתה צריך לעבור דשה בגובה של חצי מטר.אפילו אם לא תכננת לצום,בסופו של דבר הייתה צם. ואז,אחרי שסבלת בבסיס המסריח הזה 3 ימים לא נותנים לך לצאת הביתה מהסיבה שאיתה התחלתי לכתוב את ההודעה הזאת
פשוט...בא לי להרוג מישהו
 

Giazso

New member
ואו ../images/Emo76.gif

היה להם קשה לתת לך ללכת לצד כדי שתאכלי את הסנדוויץ' שלך ולא לשלוח אותך לקצה השני של העולם?
כל איש באמונתו יחיה.. ואם יש מישהו שסתם לא צם? אז? נראה לי ממש לא פייר
 

Rebeccan

New member
וואו ...תגידי איך ואני באה לעזור לך לכסח אותו

זה נורא מרגיז מה שכתבת ........ יש מצב שאת מתלוננת למפקד או משהו כזה ?
 

Mokona Modoki

New member
../images/Emo204.gifנההה~

סתם דפוקים~ אגב זה בכל הצבא ככה,זאת פקודה שצריכים לכבד חג [אבל איכשהו את החגים הלא יהודיים לא מכבדים
]
 

Rebeccan

New member
אז לדףדף ... למחוק את החוויה הקשה

אני בטוחה שיש לך מקורות לחוויות טובות
מוסיקה ? סרט ? תתפנקי כשאת בבית
 

אליס241

New member
ויקוש זה לא בדיוק נכון!

אני מבינה אותך שמערכת הצבאית זה מערכת דפוקה בלי היגיון, ואת סתם בורג במערכת הדפוקה. בנוסף אני מבינה אותך מה את עוברת עכשיו , ידיד טוב שלי עבר גיור בצבא עשה ברית ועדין אחרי הצבא הוא לא נחשב יהודי זה חוצפה. את צריכה להבין זה לא משהו אישי נגדך יש בעיה פשוט מי שמוסמך בענייני גיור זה בית הדין הרבני הסמכות הראשית ולפיכך הם יותר נוקשים. הבעיה היא שגם לפי הדת יש חילוקי דעות כי יש את הדתיים החזקים יותר והפחות קיצר לא נחפור על זה. תרצי אני יסביר לך באישי איך זה הולך מבחינתת הדת המדינה ובית המשפט! מה שרציתי להגיד לך זה הערה שלך שהצבא לא מתייחס לדת אחרת! וזה לא נכון! כמו שאת יודעת משרתים בצבא הגנה לישראל גם בדואים וגם דרוזים שומרונים וכו מכבדים את החגים שלהם ויש דרך התנהגות מסויימת. עכשיו גם לדוג לרוסים שלא שומרים ראש השנה וחשוב להם קרסמיס למרות שאין חוק ולא רשום מתחשבים ורוסים ברוב הבסיסים לא היו בקרסמיס בצבא! כמובן שזה בחירה, ואין כאן חאס ושלום שם דבר נגד רוסים ,רובם הגדול יהודים שמשרתים או מתגיירם ועל זה כל הכבוד להם מורידה בפניהם את הכבוע!!! כל הכבוד! אבל על תגידי שלא דואגים! אני מבינה את התיסכול שלך באמת אבל את צריכה להבין שיש המון ילדות שקוראות כאן ואם לא יודעות מה זה וזה יכול להשפיע על דעתן ! בצבא לכל אחד יכול להיות אחרת ..... קיצר ויקוש אני מאחלת לך שהשירות שלך יגמר כמה שיותר מהר שולחת לך נשיקות וחיבוקים וכמה שזה שביזותת ונמאס בסוף קצת מתגעגעים . ומורידה לפנייך את הכבוע לעבור גיור זה לא קל בכלל!!! עכשיו הם באמת נפגעת יש נציב קבילות של החיילים תלונני תגישי תלונה, או כרמלה מנשה עיתונות זה דבר ותאמיני לי הכל ישתנה בהצלחה :
 

Mokona Modoki

New member
|4u| לא בדיוק נפגעתי,

אין ממה להיפגע,יותר התעצבנתי מטמטום.אגב,בבסיס של חברה שלי גם סנדוויצ`ים לא הביאו להם אז יצא שאפילו מי שלא תכנן לצום,צם.בכל מקרה כולנו יודעים שצבא זאת תקלה אחת גדולה...בדיוק כמו רוב הדברים במדינה הזאת
 

giligil11

New member
גועל נפש../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

ממש מרתיח לשמוע
וכפיה דתית לשמה
אולי צריך ללמד ולחנך את גדולי הדת מחדש שהתורה כולה פשוטה מאד והיא אומרת: "ואהבת לרעך כמוך"
 
למעלה