בוקסר 2005 - עזרה...

7omahawK

New member
בוקסר 2005 - עזרה...

יש לי בוקסר רייס 2005, קשה. יש לי 2 קפיצים צהובים (כנראה ) והבולם קשה מדי. רציתי להזמין קפיצים רכים יותר, אבל הם יגיעו רק עוד 3 חודשים. התפלאתי על הזמן הארוך, ונאמר לי ( ע"י היבואן ) שהייתי צריך לבדוק לפני שקניתי אם הבולם מכוון בשבילי. השבתי לו שהייתי בודק את הבולם, רואה שהוא קשה מדי, בא אליו להחליף קפיצים, והוא היה אומר שאין. אז הוא ענה שלא הייתי צריך לקנות את הבולם ( לא לקנות בוקסרים ?! ). בקיצור נתקעתי עכשיו עם בולם קשה, קפיצים רכים יותר מחו"ל אני לא מוצא. השאלה היא אם אפשר לרכב על הבולם עם קפיץ אחד ( קשה) במקום 2 ?
 
לא מומלץ לרכוב עם קפיץ אחד.

בבולמים החדשים בלבד (2006) זה אפשרי . 2005 ומטה רק 2 קפיצים. לגביי אל תקנה...... זה נכון לכול מוצר,לא מתאים מבחינה מסוימת לא קונים.
 

סרוטי

New member
אם אתה שוקל פחות מ 60 קילו

תרכב עם קפיץ אחד אבל תוציא את הקפיץ השמאלי. לא הימני. כי הימני דואג להחזיק משהו בפנים. יש לי קפיץ אפור למכירה שנשאר לי מהבוקסר שהיה לי. הוא יוכל לעזור לך יחד עם אחד צהוב מקורי שיש לך.
 

GT עמית

New member
אני קניתי מסרוטי תבולם ואני.....

רוכב עם קפיץ אחד..... בעיה אחת לבולם קשה לחזור(הוא חוזר אבל מוזר) שאתה מוריד אותו סתם. בשטח לא מרגישים את זה הוא פועל רגיל
.....
 

GT עמית

New member
54+- נמרוד לא הייתי ממליץ לך....

לעשות את זה אני סוגר אותו פעם אחת במסלול דאון היל משהו כזה...... וראיתי איך רכבת במנרה
ולא הייתי ממליץ!!!
 

סרוטי

New member
הסבר

אדום = הקפיצים הכי קשים של BOXXER צהוב = קשים אפור = רכים לבן = הכי רכים אפשר לערבב אפור ואפור זה כמו לבן וצהוב בעיקרון למשקל של בערך 70 קילו הכי טוב שני אפורים או אחד לבן ואחד צהוב. שני הצהובים שמגיעים עם הבולם הם למשקל של בערך 90 קילו
 

7omahawK

New member
בדיוק מה שהתכוונתי לעשות...

לשלב בין הצהוב שיש לי, לבין לבן. אבל אני לא אחכה 3 חודשים בשביל קפיץ. אם הקפיץ שלך מתאים ל-2005 (8 אינץ') אני קונה.
 

r1a2n5

New member
אני לא ספייץ' בזה ...

אבל לפי מה שאני מבין הצבע הוא מראה מה היא קשיחות הקפיץ . לדוגמא - קפיץ צהוב קשיח יותר מקפיץ אפור ... יש לזה סדא אבל אני לא יודע אותו ..
 
למעלה