*בועט בדלת* בום בייבי!

Ikis DragonFist

New member
*בועט בדלת* בום בייבי!

אה.....כן. תדמיינו שזאת הייתה כניסה דרמטית. סתם מצאתי את הפורום הזה כרגע, הגעתי למסקנה שהוא סבבה, אז החלטתי להירשם, למה לא......:) אני מתופף כבר שנה וחצי בערך...יש לי סט פרל מאסטרז MMX (מייפל 4 שכבות~) אני אשים כאן תמונה שלו, מתישהו, כשיהיה לי כוח אני שומע בעיקר רוק ומטאל יפני. כן כן, יפני, יש כזה דבר, יפנים עם גיטרות o_O אז כל מי שמכיר את הלהקות L'arc~en~Ciel Luna Sea X Japan Onmyouza Dir en Grey וכו'.......כל הכבוד לו. ומי שלא, שיכיר :)
 

TalKz

New member
מזה שנה וחצי וכבר? :) זה דבר דבילי

אני אישית שמעתי על מישהו שהתחיל לנגן ובחודש הראשון קנו לו סטאר קלאסיק הכל עיניין של כסף ולדעתי מערכת טובה, אפילו אפשר לקנות בשנה הראשונה שאתה מנגן זה רק עושה טוב (ומשפר)
 

superdrum

New member
ברוך הבא..

מאיפה? בן כמה? שנה וחצי וMMX? פשש.. טוב יאללה תעלה כמה תמונות..
 

Dr Drums

New member
ברוך הבא גבר

והשאלה הנידרשת: אתה מנגן שנה וחצי וכבר יש לך MMX???????? טל- יש לך מתחרה צמוד לדעתי
 

sarlula

New member
ברוך הבא!

פשש תעלה תמונות! מערכת יוקרתית לשנה נגינה.
 

Vdrums

New member
ברוך הבא. ../images/Emo13.gif

לכל המתעניינים, יש אנשים שיכולים להרשות לעצמם בלי קשר לכמה זמן הם מנגנים, כלים איכותיים. לא מסובך. כמו שיש אנשים שמקבלים רשיון וישר נכנסים לסוכנות של אאודי. לבריאות בן אדם.
תעלה תמונות
 

Ikis DragonFist

New member
חחחחח כן מה לעשות

יש את האנשים האלה שיש להם הורים מלייאנים שקונים לך דברים יקרים אם אתה מצליח להוכיח את עצמך בלימודים ובפסיכומטרי וכו........ואחרי זה מזכירים לך את הדברים היקרים האלה כל פעם שהם רוצים ממך משהו XD אבל שטויות, מה שחשוב זה המתופף, לא התופים, נכון? :) אה כן. ובגלל שההורים שלי (וכנראה גם השכנים) הם מלאכים קטנים אז המערכת שלי גם נמצאת ב........סלון o.o מפגע אקוסטי, והתעללות לשמה במשפחה והשכנים, אבל זה אפילו לא היה רעיון שלי........ מה לעשות, חלק מהאימונים שלי זה להתמודד עם ייסורי מצפון......... XD סתם כדי שלא תיבהלו מהעובדה שיש וויטרינות וספות מסביב לתופים.....:) התמונu, די מעודכנuת, חוץ מהעובדה שלא מזמן הזזתי טיפה את הדברים ממקום למקום, והחלפתי את הרייד שלי לרייד מסדרת euphonic במקום הרוק ביט שהייתה לי קודם. אני חולה על הסאונד של הסדרה הזאת 3>
 

Vdrums

New member
איזה כוסית!!! כחול נוצץ. צבע פצצה.

ואני רואה שמישהו מתחרה בברדוגבע על התואר "אהובו של עזרא"
 

Ikis DragonFist

New member
בהחלט...

לפני שקניתי את המערכת הסתובבתי בכל מני חנויות כמו כלי זמר, מרום, וכו'...ופשוט הגעתי למסקנה, אחרי שראיתי את האיבזור ושמעתי את התופים של החברות השונות, שאני פשוט רוצה פרל. מאוד. לדעתי החברה הזאת הרבה מעל כל השאר, במיוחד בתווך המחירים היותר נמוך......אבל מה אני יודע אני :) (חוצמזה המורה שלי מלמד בחלילית. וידיד של ההורים שלי, דויד רובס, מסדר לנו שם הנחות. אבל עזוב את זה o.o)
 

Tower of POWER

New member
מגניב אחי אושן ספארקל צבע מגניב!!!

מה הגדלים? נראה כמו 10 על 10 , 12 על 10, 16 על 16, ו22 על 16?
 

Kaplan3

New member
ברוך הבא!

רוק יפני, זה חדש אצלנו, אתה בטח גם אוהב את אקירה ג'ימבו(או איך שלא קוראים לו)
מערכת סופנית, והצבע עוד יותר! מקווים שתהנה בפורום!
 

Ikis DragonFist

New member
אמממ....

אני לא זוכר בדיוק, אני יודע שעם כל המצילות האביזרים הכיסא וכו' היא עלתה בסביבות ה 20k...אבל זה היה רק הבסיס, שלוש מצילות.....מאז הוספתי עוד 4 מצילות, דאבל פדאל, אביזרים, בלאגנים.......אז לא יודע כמה כל העסק שווה כרגע ואקירה הוא בהחלט מלך. מתופפים יפנים אחרים שאני ממש אוהב הם Masafumi Minato Arata Hanyuda ו Yoshiki Hayashi
 
למעלה