בועז צפריר"הדיוק שלנו כבר גבוה יותר מהרכבת הגרמנית" ...

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
בועז צפריר"הדיוק שלנו כבר גבוה יותר מהרכבת הגרמנית" ...

בועז צפריר"הדיוק שלנו כבר גבוה יותר מהרכבת הגרמנית" ...
וכל מילה נוספת מיותרת


[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4551112,00.html[/URL]
 

Rubim88

New member
מזל שצילמת את המשפט החשוב מכל


וצילום מסך ככה שתהיה מזכרת
מזל שצילמת את המשפט החשוב מכל

"יו"ר ועד העובדים הדרומי של החברה, ערן בן דוד, אמר בישיבת ועדת הכלכלה כי : היום שווייץ מסתכלת עלינו ומחקה את ישראל "
&nbsp
על זה אפשר לומר, חוסר מודעות עצמית זה אנדרסטיימנט מטורף
 

משה343

New member
היום שווייץ מסתכלת עלינו ומחקה את ישראל


מזל שצילמת את המשפט החשוב מכל

"יו"ר ועד העובדים הדרומי של החברה, ערן בן דוד, אמר בישיבת ועדת הכלכלה כי : היום שווייץ מסתכלת עלינו ומחקה את ישראל "
&nbsp
על זה אפשר לומר, חוסר מודעות עצמית זה אנדרסטיימנט מטורף
היום שווייץ מסתכלת עלינו ומחקה את ישראל

לש שמתי לב שיש עוד בדיחה חזרה בין השורות
תודה !
 

tsd91

New member
אפרופו

בועז צפריר"הדיוק שלנו כבר גבוה יותר מהרכבת הגרמנית" ...
וכל מילה נוספת מיותרת


[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4551112,00.html[/URL]
אפרופו
בכתבה הוזכר כי מספר הנוסעים ברכבות ה-DB עומד על 2 מיליארד. זה לא נכון, המספר האמיתי קרוב לחצי - מעט פחות ממיליארד, אבל בהחלט מתקרב אליו. ראו קישור.

גוף הטענה כלפי רכבת ישראל, שמדידת הדיוק לפי ההגעה לתחנה אינה מדד מדויק לאמינות הרכבת, אכן צודקת.

עוד דבר, בגרמניה 81 מיליון תושבים (הערכה), בישראל כ-8 מיליון תושבים (פחות או יותר). כלומר, הנסועה ברכבת באחוזים היא כמחצית מגרמניה. בגרמניה כ-12.3 נסיעות מידי שנה לתושב, ובישראל 5.6 נסיעות מידי שנה לנפש.

אבל התשובה לכך נמצאת בגוף הכתבה: "אורכה של רשת מסילות הברזל בארץ עומד על מעט יותר מ-1,100 ק"מ. חברת הרכבת בגרמניה משתמשת - רק בגרמניה עצמה - בתשתית שאורכה כ-33.5 אלף קילומטרים. תגידו שגרמניה גדולה מישראל פי כמה, ואתם צודקים. אלא שהיא גדולה פי 17, בזמן שרשת המסילות ארוכה פי 30".

אגב, מה יהיה אורך המסילה בשנת 2018, עם השלמת הפרוייקטים הגדולים הנמצאים בבניה כעת ויושלמו עד אז (הקו המהיר לירושלים, מסילת העמק, עכו-כרמיאל, מסילת הבשור ומסילת השרון)?
 

tsd91

New member
אופס, טעות שלי

אפרופו
בכתבה הוזכר כי מספר הנוסעים ברכבות ה-DB עומד על 2 מיליארד. זה לא נכון, המספר האמיתי קרוב לחצי - מעט פחות ממיליארד, אבל בהחלט מתקרב אליו. ראו קישור.

גוף הטענה כלפי רכבת ישראל, שמדידת הדיוק לפי ההגעה לתחנה אינה מדד מדויק לאמינות הרכבת, אכן צודקת.

עוד דבר, בגרמניה 81 מיליון תושבים (הערכה), בישראל כ-8 מיליון תושבים (פחות או יותר). כלומר, הנסועה ברכבת באחוזים היא כמחצית מגרמניה. בגרמניה כ-12.3 נסיעות מידי שנה לתושב, ובישראל 5.6 נסיעות מידי שנה לנפש.

אבל התשובה לכך נמצאת בגוף הכתבה: "אורכה של רשת מסילות הברזל בארץ עומד על מעט יותר מ-1,100 ק"מ. חברת הרכבת בגרמניה משתמשת - רק בגרמניה עצמה - בתשתית שאורכה כ-33.5 אלף קילומטרים. תגידו שגרמניה גדולה מישראל פי כמה, ואתם צודקים. אלא שהיא גדולה פי 17, בזמן שרשת המסילות ארוכה פי 30".

אגב, מה יהיה אורך המסילה בשנת 2018, עם השלמת הפרוייקטים הגדולים הנמצאים בבניה כעת ויושלמו עד אז (הקו המהיר לירושלים, מסילת העמק, עכו-כרמיאל, מסילת הבשור ומסילת השרון)?
אופס, טעות שלי
המספר 2 מיליארד אכן נכון, מקור הטעות שלי היא הכתבה שצירפתי המדברת על מיליארד נוספים, אבל לא שמתי לב שמדובר במחצית הראשונה בלבד ולא בכל השנה...
 

Rubim88

New member
נסיעות לנפש וגודל הרשת לשטח אלו נתונים

אפרופו
בכתבה הוזכר כי מספר הנוסעים ברכבות ה-DB עומד על 2 מיליארד. זה לא נכון, המספר האמיתי קרוב לחצי - מעט פחות ממיליארד, אבל בהחלט מתקרב אליו. ראו קישור.

גוף הטענה כלפי רכבת ישראל, שמדידת הדיוק לפי ההגעה לתחנה אינה מדד מדויק לאמינות הרכבת, אכן צודקת.

עוד דבר, בגרמניה 81 מיליון תושבים (הערכה), בישראל כ-8 מיליון תושבים (פחות או יותר). כלומר, הנסועה ברכבת באחוזים היא כמחצית מגרמניה. בגרמניה כ-12.3 נסיעות מידי שנה לתושב, ובישראל 5.6 נסיעות מידי שנה לנפש.

אבל התשובה לכך נמצאת בגוף הכתבה: "אורכה של רשת מסילות הברזל בארץ עומד על מעט יותר מ-1,100 ק"מ. חברת הרכבת בגרמניה משתמשת - רק בגרמניה עצמה - בתשתית שאורכה כ-33.5 אלף קילומטרים. תגידו שגרמניה גדולה מישראל פי כמה, ואתם צודקים. אלא שהיא גדולה פי 17, בזמן שרשת המסילות ארוכה פי 30".

אגב, מה יהיה אורך המסילה בשנת 2018, עם השלמת הפרוייקטים הגדולים הנמצאים בבניה כעת ויושלמו עד אז (הקו המהיר לירושלים, מסילת העמק, עכו-כרמיאל, מסילת הבשור ומסילת השרון)?
נסיעות לנפש וגודל הרשת לשטח אלו נתונים
סטטיסטים לא רלוונטים לחלוטין, בדומה ל"צפיפות אוכלוסין ממוצעת בישראל". השוואה נכונה צריכה להתבצע ברזלוציה גבוהה הרבה יותר - רוב הנסיעות מתבצעות באזורים מטרופולינים ועירוניים.
 
אינני חסיד גדול של רכבת ישראל אבל שחר הזלקורן מעצבן אותי

בועז צפריר"הדיוק שלנו כבר גבוה יותר מהרכבת הגרמנית" ...
וכל מילה נוספת מיותרת


[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4551112,00.html[/URL]
אינני חסיד גדול של רכבת ישראל אבל שחר הזלקורן מעצבן אותי
ברור לכל שבמדדי השוואה בין מערכות שונות בגודלן (במיוחד בכל מה שקשור לגידול או קיטון של המערכת) יש לבצע את ההשוואה באחוזים ולא במספרים מוחלטים.
הצגת גידול של 5 מיליון נוסעים ברכבת ישראל מול 100 מליון ברכבת הגרמנית זאת דמגוגיה בשקל תשעים.
הגידול ברכבת ישראל הוא כ 12.5% מול כ 5.3% בגרמניה (ע"פ הכתבה לא בדקתי את הנתונים האמיתיים).
את המשך הכתבה הפסקתי לקרוא בגלל שהיא הצליחה להרתיח אותי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ש. ה. מעצבן לא רק אותך, זה בסדר

אינני חסיד גדול של רכבת ישראל אבל שחר הזלקורן מעצבן אותי
ברור לכל שבמדדי השוואה בין מערכות שונות בגודלן (במיוחד בכל מה שקשור לגידול או קיטון של המערכת) יש לבצע את ההשוואה באחוזים ולא במספרים מוחלטים.
הצגת גידול של 5 מיליון נוסעים ברכבת ישראל מול 100 מליון ברכבת הגרמנית זאת דמגוגיה בשקל תשעים.
הגידול ברכבת ישראל הוא כ 12.5% מול כ 5.3% בגרמניה (ע"פ הכתבה לא בדקתי את הנתונים האמיתיים).
את המשך הכתבה הפסקתי לקרוא בגלל שהיא הצליחה להרתיח אותי.
ש. ה. מעצבן לא רק אותך, זה בסדר
הנדון הפך את כתבותיו הצהבהבות וחסרות הביסוס לספורט לאומי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה