בוסקילה תוביל שינוי ?

זורג הרביעי

Well-known member
בסוף השבוע העלתה בוסקילה (43) פוסט זועם במיוחד על מוסד הרבנות והליך הגירושים שהיא נאלצת לעבור, ולא חסכה בביקורת על התהליך, שאותו היא כינתה פרימיטיבי ומשפיל.

"2021: כולנו באים בתלונות על התנהלות בית הדין הרבני, אבל לא צלחנו להבין שהשינוי צריך לבוא מתוכנו, כחברה ישראלית שמבינה שכל הפרימיטיביות הזאת לא יכולה להיות יותר ואם הרבנות לא עושה שינוי, אז אנחנו צריכים להתחיל במקום הכי בסיסי", פתחה בוסקילה את הפוסט הזועם. "לקסיקון המושגים שאין לי מושג איך הסכמנו לו מלכתחילה ובטח איך אנחנו נותנים לו יד ב-2021. גרושה? בעל? עגונה? למה זה עדיין מושרש בפה שלנו?" זעמה.
"אם נפרדתי מבן זוגי, ולא משנה מאיזו סיבה, למה אני אמורה לקבל אות קלון על המצח? מי גירש אותי ולאן? אף אחד לא גירש אותי ואני לא בבעלות אף אדם! אני רווקה! איפה עגנתי ולמה הוא ״בעלי״? מישהו בעל אותך? לא ולא! נפרדת מבן זוגך, תתחילי להגיד שאת רווקה, לא מגיע לך שום אות קלון!
"אין לך בעל, היה לך איש! את לא בבעלות אף אחד. ברגע שנתחיל להכחיד את עולם המושגים המשפיל הזה, דברים ישתנו גם ברבנות וגם בכלל! ואני מדברת גם על גברים. אף אחד לא גירש אותך. אתה נפרדת מהאישה שלך ואתה רווק! בואו נתחיל לעשות שינוי אמיתי!" , קראה.
"אז כן, אני רווקה. לא 'גרושה', ואני בבעלות עצמי. נפרדתי מבן זוגי כי שנינו רצינו בזה. שנינו מאושרים מבלי להשתמש במילים או משפטים שאין להם מקום בעולם מתוקן!", סיימה את הפוסט, שעליו תייגה את הרבנות הראשית.


 
למעלה