בוסטון

mom of two

New member
בוסטון ../images/Emo53.gif

אני מגיעה למספר ימים לבוסטון . הבעל בעבודה ואני עם ילדים . יש לי מספר שאלות : 1. אשמח לקבל המלצות למקומות בילוי עם ילדים בבוסטון (בת 8 ובן 2). 2. בהנחה שלא אוכל לנהוג בבוסטון , איזה אפשרויות עוד יש לי ? מישהו נהג מבוסטון לניו-יורק? האם הדרכים המומלצות ביאהו וגוגל הן העדיפות ? משום מה נראה מסובך מדי !! תודה על כל עזרה .
 
מתי את מגיעה?

ב19 ביוני המצעד הישראלי עם הופעה של משינה הדרך הזריזה והקלה לחצות את העיר היא בסאבויי(T) בחלק מהתחנות החדשות יש מעליות לעגלות וזה מקל על הנסיעה עם תינוקות התתחנות הללו(רשימה חלקית)אקרוויום בקו הכחול היי מרקט הקו הכתום והירוק פרודנשינל סנטר הקו הירוקE חוץ מהפרידם טרייל שמתחיל בגן המרכזי של העיר אפשר לקחת את הדאק טור, דרך מצוינת לראות את העיר ביבשה ובצרלס ריבר שהוא עוד מקום נחמד על הצרלס יש את מויאון המדע, למוזיאן הילדים צריך רכב וכמובן האקוורים
 

mom of two

New member
אני מגיעה ב25 . משינה ראיתי אתמול

בסן פרנ' , היה מעולה . נתנו אחלה הופעה .
 

iris mom of two

New member
כל מה שרצית לדעת על בוסטון

אם אתם בתוך בוסטון יש תחבורה ציבורית. פה קוראים לזה ה-T. עם ילדים בגיל הזה יש כמה אפשרויות: מוזיאון המדע - מוזיאון נהדר בבוסטון. מוזיאון הילדים, עוד מוזיאון מתאים מאד במיוחד לבן השנתיים, אבל גם בן השמונה לא ישתעמם. בנוסף, יש את Quincy Market, מקום נחמד להסתובב בו, ובן השנתיים יכול יהיה לרדוף אחרי היונים. יש גם את האקווריום, שלדעתי פחות מוצלח. ובחינם יש את הטיול על ה CONSTITUSION, שזו אוניית מלחמה מהמאה התשע עשרה, כל זה יהיה על ה FREEDOM TRAIL. אם עדיין זה לא יספיק, אפשר ללכת לבוסטון קומון להאכיל את הברבורים, או לנסוע לקיימברידג' לבקר את MIT והארוורד. מבוסטון לניו יורק, הכי פשוט: לקחת את I-90 מערבה עד I-84. לקחת את I-84 דרומה עד I-91 לקחת I-91 דרומה עד I-95, I-95 יביא אתכם לניו יורק. ממש לא מסובך, עשיתי זאת הרבה פעמים.
 

Liatatwork

New member
Funny!

For a moment I missed the difference between the nicks "mom of two" and "Iris mom of two" and thought we have someone here with a bad case of schizophrenia
 

doronf65

New member
קרה גם לי!!

ואת יודעת מה? פעם נכנס לי מישהו עם הניק doron65 לפורום שלי, והתלוננתי על מישהו שנכנס בשמי להנהלת תפוז
, ואז מישהו אמר לי. פשוט פשלה...
 
מבוסטון לניו יורק מאוד קל להגיע

אם נוהגים עולים ה 95 דרומה ונוסעים חמש שעות בערך עד שמגיעים למנהטן. קלי קלוטו.
 

Boston Guy

New member
ארוך בשעה ומשהו מהדרך שאיריס נתנה

הדרך של איריס קצרה יותר, וגם מהירה יותר - חוסכת את המעבר בסיבובים של פרובידנס ובסמטוכה של ניו לונדון. MASS PIKE/I-90 לכביש I-84, כביש I-84 עד הרטפורד קונטיקט, משם כביש I-91 לניו הייבן קונטיקט - שם מתחברים ל I-95.
 
עשינו את זה גם בפחות מחמש שעות../images/Emo4.gif

הכל תלוי בתנועה באותו היום...ובאיזה שעה עולים על ה95
 

iris mom of two

New member
צודקת, אבל

ה-95 הוא כביש זוועתי. עם המון בנייה בכביש. חצי מהדרך הוא רק דו מסלולי, בניגוד לדרך שהצעתי, זהו גם מסלול המשאיות. הנתיבים צרים יחסית בקונטיקט יחסית לכל כביש אחר בארה"ב, ולפעמים אין שוליים (יש חוצץ ביטון שמגיע עד הכביש). כל זה כשאין בנייה על הכביש, מצב שכמעט ואינו בנמצא. הדרך שהצעתי, היא אפילו לא בדיוק מה שאני עושה, אבל לא רציתי לסבך (מי שמכיר את ניו יורק, מומלץ לקחת את ה-15 איפשהו על 91, הוא מצטרף ל-95 יותר מאוחר, ויש גם אופציות אחרות). אני לא מפחדת לנהוג, נהגתי את המסלול לניו יורק מספר פעמים לבד עם הילדים, וכשיש לי את אפשרות הבחירה אמנע מה -95 כי הוא מפחיד אותי. (יום שישי הזה תמצאו אותי על ה-95 בדרך לניו יורק, אבל זה כי אין לי ברירה, צריכה לאסוף מישהו בדרום רוד איילנד).
 
מה שנכון, נכון.

הוא באמת זוועתי..פעם נסענו בו לקונטיקט בשבע בבוקר וכבר היו פקקים. לפעמים עדיף כבר הMERRIT על ה95
 

MASHY BOSTON

New member
והנה כמה המלצות ../images/Emo60.gif

על הדרך : ניו יורק-בוסטון, ראיתי שכבר ענו לך.איפה נמצא מקום העבודה של הבעל ? איפה תהיו בבוסטון ? במרכז העיר ? כדאי למצוא מלון שהוא במרחק הליכה מה T וכך תוכלו להשתמש בה ולהגיע לכל מקום. מקומות בילוי שנמצאים על ה T :
הרכבת הירוקה - תחנת קופלי סקוור : כנסיית קופלי.
הרכבת הירוקה - תחנת PARK ST : פארק בוסטון קומון - משם אפשר להתחיל את ה'פרידום טרייל' (ללכת אחרי הקו האדום). רחוב ניוברי ורחוב בויילסטון - רחובות ששווה להסתובב בהם. דאונטאון קרוסינג - מדרחוב עם הרבה חנויות לסיבוב שופינג.
הרכבת הירוקה - תחנת גוברמנט סנטר : קווינסי מארקט.
הרכבת הכחולה - תחנת האקווריום : האקוואריום.
הרכבת האדומה - תחנת הארווארד סקוור : אוניברסיטת הארוורד.
וגם קישור לשרשור על טיולים עם ילדים. זה מה שעולה לי כרגע.
 

mom of two

New member
המון תודה לכולם , המון חומר לארגן

פעילות לילדים כשהבעל בעבודה .
 
למעלה