בונים סוכה? איזו? התחלתם כבר לבנות? ../images/Emo13.gif
תמיד בניתי לבד, עד שלפני שנתיים נשברתי, קנינו "סוכת נחלים" וכך יש סוכה תוך עשר דקות. מאידך, על השמיכות והסדינים אני לא מוותרת...
הם הנותנים תחושה ביתית ואישית לסוכה
, וזה הרי כל הכיף. ומה אתם עושים בסוכה? אנחנו יוצרים קישוטים במשך היום, אוכלים בעיקר בערב (בצהריים חם מדי, ובבוקר בוקר מדי
), ולפעמים גם משחקים משחקים על שולחן. מניחה שנבנה מחרתיים... חג שמח!
תמיד בניתי לבד, עד שלפני שנתיים נשברתי, קנינו "סוכת נחלים" וכך יש סוכה תוך עשר דקות. מאידך, על השמיכות והסדינים אני לא מוותרת...