בונים את הול אוף פיים 2008

nir2107

New member
בונים את הול אוף פיים 2008

המסע להול אוף פיים 2008 נמשך. להזכירכם, המועמדים יתקבלו להצעה הסופית של פורום 13 להול אוף פיים ע"פי התגובות בשרשורי המועמדות שלהם, כך שאתם עדיין מוזמנים להביע את דעתכם בשרשורים הקודמים. לינקים לכולם ניתן למצוא בשרשור של רנדי סאבאג', אריק בישוף ופבליק אנמי. מיד יוצג בפניכם המועמד השלישי בקטגוריית המידקארדר.
 

nir2107

New member
מידקארדר #3

הוא היה התקווה הגדולה של ההיאבקות המקצוענית בשנות השמונים, הגיע לפופולאריות שיא ב-NWA, אבל הקריירה שלו נקטעה בשיא. יש שיאמרו, שהוא בכל זאת הספיק להפוך לחבר ראוי בהיכל התהילה. אז מה אתם אומרים - האם למגנום טי איי יש מקום בהיכל התהילה של ה-WWE לשנת 2008? קישור לביוגרפיה שלו במאמרים.
 

Dream Tim

New member
לא.

יכל להשפיע על הרסלינג, אבל עוד לא הספיק. יש לו כמה קרבות זכורים ולא יותר.
 

MysteriOfir

New member
אני מצטער אבל לא

בקרוב אני יעלה את החלק השני של הראיון עם קורנט והוא מדבר עליו ועל תאונת הרכב שלו שם, מסתבר שהוא היה בעסק רק חמש שנים בסך הכול. הוא אומנם הספיק הרבה מאוד בחמשת השנים האלה ואם להאמין לקורנט הוא כנראה היה זוכה באליפות העולם בשלב כזה או אחר ומי יודע מה היה איתו. אבל אנחנו לא פה כדי לשחק באם לסבתא היו גלגלים. מאגנום לא זכה להגיע לסטאטוס של אגדה, על לא עוול בכפו, אבל עדיין...
 
מאגנום טרי אלן...

לא, לא חושב. 5 שנים זה לא מספיק כדי להיכנס להיכל התהילה. מתאבק מעולה הוא היה, ללא ספק.
 

Hulk Rules

New member
כן

כי אם בוב אורטון והסמואנים שם, גם למתאבק הענק אך חסר מזל הזה מגיע.
 

tanaka

New member
כן

כי מגנום היה הפייס המוביל בNWA, ואחרי פרישתו היה גם כך שדרן ומאמן בWCW והיה לו חלק בהפיכת סטייבל ההורסמנים לסוג של אגדה.
 

hirshfe

New member
לא

הפציעה מנעה ממנו קרריה טובה יותר? סביר להניח אבל עם הדיינמיט קיד סבל מבעיה דוטמ אז בטוח מאגנום תל אביב ילא ייכנס
 

nir2107

New member
מנג'ר #3

הוא היה מנג'ר בולט בתור הזהב של המנג'רים. הוא התחיל את הקריירה שלו ב-WWE כשנכנס לנעליים הגדולות של פרדי בלאסי, ומשם הפך לאחת הדמויות הכי צבעוניות (תרתי משמע) בארגון, כשתחת שרביטו עוברים מתאבקים כמו ביג בוס מן, אקים, ומאוחר יותר גם קמלה. אבל האם סליק טוב מספיק כדי להיכנס להיכל התהילה של 2008? הביעו את דעתכם בשרשור הזה.
 
לא

כמה משעשע שהיה, שום אימקפט הוא לא השאיר מאחוריו כמנג'ר, או איזה רגע בולט שאפשר להזכר.... אולי אחרי חיפוש ארוך מאוד. לא בין הגדולים.
 

d d p

New member
אממ

בחיים לא שמעתי אליו, אפשר קצת מידע אליו?
 

hirshfe

New member
לא!

לא היה מספיק מנג'ר טוב וגם אני מנסה לחשוב שעם משיהו שהוא ניהל זכה באליפות כלשהי? ולא מצליח להזכר
 
למעלה