בווווום בוווווווווום הקצנה הקצנה
T termometer New member 29/12/04 #4 ../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif למרות שגם מיליון חמסות לא יעזרו נגד כוח הניחוס של עטר...
../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif למרות שגם מיליון חמסות לא יעזרו נגד כוח הניחוס של עטר...
א אלון ל New member 29/12/04 #6 כן עטר, הולך לרדת שלג מדהים אולי 30 ס"מ בירושלים. רק מה, שאתה הולך לרוץ עם תחתונים ונעלים בלבד.
H haimb100 New member 29/12/04 #9 למה בוטל ? אני מבין שצפוי גשם החל מיום א אחה"צ, תחילה בצפון ואח"כ במרכז, אולי לא צריך לצפות ליותר מדי, אבל גשם, למיטב הבנתי ירד.
למה בוטל ? אני מבין שצפוי גשם החל מיום א אחה"צ, תחילה בצפון ואח"כ במרכז, אולי לא צריך לצפות ליותר מדי, אבל גשם, למיטב הבנתי ירד.
א אנטרקטיקה1 New member 29/12/04 #10 ../images/Emo7.gifבוטל כי עטר לא מפסיק לנחס את המערכת הזו,לכן זה בוטל.
א אנטרקטיקה1 New member 29/12/04 #12 ../images/Emo7.gifהוא בתקו' הרפרקטורית שלו ואפשרות נוספת,הוא יותר מדי ממתקים בקריסמס.