בווווום בוווווווווום הקצנה הקצנה

termometer

New member
../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif

למרות שגם מיליון חמסות לא יעזרו נגד כוח הניחוס של עטר...
 

NadavG

New member
עזוב זה כבר אבוד מראש אתה יודע

ותשכח גם מינואר פברואר (לא אישי עטר
)
 

אלון ל

New member
כן עטר, הולך לרדת שלג מדהים

אולי 30 ס"מ בירושלים. רק מה, שאתה הולך לרוץ עם תחתונים ונעלים בלבד.
 

haimb100

New member
למה בוטל ? אני מבין שצפוי גשם החל

מיום א אחה"צ, תחילה בצפון ואח"כ במרכז, אולי לא צריך לצפות ליותר מדי, אבל גשם, למיטב הבנתי ירד.
 
למעלה