בוווווווווווקר טוב!

דלעת

New member
ממש ממש יפה!!

גם הלוק של היום בבוקר!
 

innocence

New member
אני אקח את זה כמחמאה?:)

תודה לכולם על התגובות והמחמאות! *^^*
 

BlackUnicorn

New member
בטח שמחמאה!

הכוונה הייתה שבחורה אחרת הייתה יכולה להיראות קצת "מחופשת" עם שמלה כזו, אבל את מצליחה לגמרי להיראות הכי שיק שיש, בלי להתאמץ. זה עניין של אופי.
 

innocence

New member
אם כך, תודה רבה:)

יכול להיות שפשוט התרגלתן לראות אותי ככה? P:
 

Zorikit

New member
מהחג :)

אצלנו כולם לובשים בליל הסדר ובבוקר שאחרי את אותו הדבר. הרי לובשים את זה בבית לכולה 3 שעות של סדר... השמלה מנעמה, צוות לה לק ירוק של ג'ייד, קניתי עגילים פרחים בתכלת כמו שיש בשמלה, התאפרתי בצללית טבעית על כל כעפעף, איילינר עבה וחתולי, מסקרה, סומק ורדרד על עצמות הלחיים שנתן מראה "שזוף" וגלוס שקוף מעורב בעיפרון שפתיים פוקסיה של פופה. אפילו גברים החמיאו לי על השמלה הזאת! ובסוף הנעליים היו מעולות איתה. הן כמעט בצבע העור שלי אז אין שם משהו צורם.
 

Zorikit

New member
אני עדיין אוכלת קצת סרטים

שהיא עושה לי תחת ענקי...
 

Daria Svet

New member
מתה על השמלה הזאת!

אה ומצאתי את הלק בדיוק בצבע הזה, אבל של לייף ולא של ג'ייד, מה שגם אומר שהוא יותר זול. אגב, זוהר, שאלה לי אליך-איך את מצליחה לצלם את האיפור של עצמך ככה שרואים ממש טוב באיזה צבעים התפארת והכל? לא משנה באיזו תאורה ניסיתי ועם איזה מצבי צילום-פשוט לא מצליח לי. גם לא עם המצלמה הרגילה ולא של הפון.
 

Zorikit

New member
תודה רבה! לשאלתך:

באור טבעי בלי פלאש זאת הדרך הטובה ביותר ובד"כ אני טיפה משנה את הצבעים במחשב. דווקא פה לא שיניתי ואני נראית מאוד בהירה. באופן כללי צבע העור שלי עובר אחרת בתמונות....
 

scarlet moon

New member
הייתי חייבת:

לידע כללי
הלקים של ג'ייד ולייף זה אותם הלקים ואותם הצבעים ב-ד-י-ו-ק (בדוק), באריזות ותמחור שונה. אם תשוו את הצבעים זה אחד לאחד, וגם היבואן והמקום בו יוצרו. אז תכלס, מצאת את אותו הלק
 
למעלה