בווווווווווווווובספוג!!!!

100police

New member
בווווווווווווווובספוג!!!!

חבל, רציתי שיהיה פורום בלעדי לבובספוג ): אבל גם זה טוב, אני מניח. בובספוג שולטטטטטטט!!.. אני פשוט אובבסיבי. יש לי על הדלת של החדר רשימה עם כל הפרקים, בהם אני מסמן אילו פרקים ראיתי. מן הסתם כולם מסומנים. הסרט (ה-מ-א-מ-ם, שיו כזה) של בובספוג מגיע ארצה באפריל, ואני כבר מתכנן ללכת לבכורה. בובת פטריק\בובספוג בדרך אליי, בקרוב גם הדי.וי.די של העונות, ומה חסר?.. משחקי המחשב! לפי מה שהבנתי יצא אחד חדש לסרט, אבל אני לא בטוח. האם יש חור כלשהו בארץ הקטנה הזאת ממנו אפשר להשיג את משחקי המחשב של בובספוג? ד"ש מאחי קטן (מעריץ בובספוג בן שנתיים, הא?).
 

mominman

New member
היי ../images/Emo9.gif../images/Emo96.gif

הזמנה אישית הא?
גם אני מעריץ את בובספוג, אבל אתה ממש כנראה מאוהב בו
ואל תפסול, מי ידוע אולי אם יהיו כאן משמ הרבה מעריצי בובספוג תהיה אפשרות שהפורום יהפוך לפורום של בובספוג
כי הוא השתנה כמה פעמים, עוד פעם לא תזיק.
ברוך הבא! איך אמרת שקוראים לך?
 

narkisu2

New member
תנסה בבלוק באסטר

שבוע שעבר לקחתי כמה סרטים וראיתי שיש שם מדף של משחקים והיה של בובספוג "בובספוג וחברים" החברים היום כל מיני דמויות מניק
 

100police

New member
נייה

זה איזה משחק כזה של קרבי עוגות אני חושב, זה בובספוג+כמה דמויות נחמדות שהייתי גודל עליהם פעם+כמה דמויות מיותרות לגמרי.
 
למעלה