בווווווווווווווובספוג!!!!
חבל, רציתי שיהיה פורום בלעדי לבובספוג ): אבל גם זה טוב, אני מניח. בובספוג שולטטטטטטט!!.. אני פשוט אובבסיבי. יש לי על הדלת של החדר רשימה עם כל הפרקים, בהם אני מסמן אילו פרקים ראיתי. מן הסתם כולם מסומנים. הסרט (ה-מ-א-מ-ם, שיו כזה) של בובספוג מגיע ארצה באפריל, ואני כבר מתכנן ללכת לבכורה. בובת פטריק\בובספוג בדרך אליי, בקרוב גם הדי.וי.די של העונות, ומה חסר?.. משחקי המחשב! לפי מה שהבנתי יצא אחד חדש לסרט, אבל אני לא בטוח. האם יש חור כלשהו בארץ הקטנה הזאת ממנו אפשר להשיג את משחקי המחשב של בובספוג? ד"ש מאחי קטן (מעריץ בובספוג בן שנתיים, הא?).
חבל, רציתי שיהיה פורום בלעדי לבובספוג ): אבל גם זה טוב, אני מניח. בובספוג שולטטטטטטט!!.. אני פשוט אובבסיבי. יש לי על הדלת של החדר רשימה עם כל הפרקים, בהם אני מסמן אילו פרקים ראיתי. מן הסתם כולם מסומנים. הסרט (ה-מ-א-מ-ם, שיו כזה) של בובספוג מגיע ארצה באפריל, ואני כבר מתכנן ללכת לבכורה. בובת פטריק\בובספוג בדרך אליי, בקרוב גם הדי.וי.די של העונות, ומה חסר?.. משחקי המחשב! לפי מה שהבנתי יצא אחד חדש לסרט, אבל אני לא בטוח. האם יש חור כלשהו בארץ הקטנה הזאת ממנו אפשר להשיג את משחקי המחשב של בובספוג? ד"ש מאחי קטן (מעריץ בובספוג בן שנתיים, הא?).