"בובות" הסתיימה , לא אצלנו...

יש לי רעיון..נעשה פה מעין המשך ל"בובות"

על אחד יכתוב כמה קטעים שיהיו מעין המשך לפרק 102 כי אומנם כל העיניינים הסתדרו אבל תמיד אפשר להכניס טוויסטים,לא?
 
אני אתחיל

טוב..פרק 103: תומר ומרי מסיימים את הנשיקה הלוהטת,מסתכלים זה בעיני זו תומר:זה מרגיש לי כמו חלום,כל התקופה הזו,כל מה שעברנו ביחד מבחורה דתייה שקפצה לי בין גלגלי הרכב,נערה פשוטה תמימה הפכת למרי קיי מישהי שנכוותה כ"כ הבה בחייה,שעיניה התמימות כלל לא משקפות את מה שעבר עליה מרי קיי: תמימה.? תמימה אני כבר לא כל העולם הזה העולם החצוני הזה,עולם הזוהר והיופי,תעשיית הבובות הזו לא יכולה להשאיר אף אחד תמים תומר אני אוהבת אותך..תמיד אוהב אבל אני צריכה קצת זמן לבד לעכל את כל מה שקרה,אני לא יכולה לחזור לנקודה ממנה הפסקנו הלוואי ויכולתי,לחזור לדקה בה אחזת בי בזרועותיך בעודי ישנה אני מבקשת זמן תני לי כמה ימים להתעשת תומר:אחרי כל מה שעברנו לא הבנת כבר שאין לנו כמה ימים? למדתי שחייבים לנצל את הרגע חיייבים לחיות כל יום כאילו הוא האחרון שלנו תומר יוצא מהאולם ומרי קיי נותרת עם דמעות בעינייה אמממ טוב עכשיו שמישהו אחר ימשיך את עלילת תומרי עלילת הרצל ומיש נאוה ופיצ'ו דולב ומוניק יובל ועמליה
 

גל גדות

New member
טו-אוב!D:../images/Emo66.gif../images/Emo71.gif

ישלי סוף אחר לתומרי D: כולם [כמעט] יסכימו איתי D: נשואים עם 2 ילדים,בן ובת [:
 

גל גדות

New member
שמתי לב ../images/Emo69.gif חס וחסה!../images/Emo66.gif../images/Emo71.gif

נשואה לתומר+2 [יותר] ילדים יפים!
והיי,אתה! לאייסי!
 
"בובות" הסתיימה , לא אצלנו... ../images/Emo9.gif

עכשיו יש לכם את ההזדמנות להמשיך את הטלנובלה איך שאתם רוצים
אז תפעילו את הדמיון ואת כוח המחשבה , בטח תצא לכם טלנובלה מעולה (כמו "בובות")
 
בסיום הנשיקה של תומרי מרי מודיעה

לתומר שהיא בהיריון, תומרי מיתחתנים, ונאווה רואה את מה שפיצ`ו עושה למענה ומתאהבת בו גם הם מתחתנים... מתגלה ששירן שככ השמיצה את נאווה ככ רצתה שיאמרו שנאווה היא הרוצחת כי היא בעצמה עזרה לדנה עם הרצח, הרצל ומויש חוזרים והרצל לוקח את מויש למילאנו, מגלים שנתן באמת הומו וגם שאדם הומו, תופסים אותם ביחד ואז הם יוצאים מהארון, יש למישהו המשך?!
 

AVIADI5

New member
ההמשך שלי..

אחרי הנשיקה של תומר ומרי מראים שעברו שבועיים מאז האירועים בעונה הקודמת.תומר ממשיך לעבוד בסוכנות אך הפעם בתור המנהל כי נאווה פרשה וגרה עם פיצ'ו. מרי כמובן בהיריון-מצפה לילדה קטנה ומדגמנת עבור נשים בהיריון. ואריק מגלה אהבת נעורים חדשה- פלישיה שאותה אהב עוד מימי ביה"ס. עמית וקרן נסעו ללונדון לתערוכה שעמית עושה שם עם בנם ועוברים תאונת דרכים. (אין מה לעשות צריך שיהיה קצת דרמה). אצל אדם ושירן הכול כרגיל- היא מתעצבנת הוא מתעצבן וכרגיל הם נשארים יחד. נטלי עוברת אודישנים ל"כוכב נולד" ונתן ממשיך להיות העוזר של תומר. (הרצל ומויש עזבו את הסדרה משום שהם טסו למילאנו לשנתיים) וגיא נשאר אצל עמליה ויובל שאצלם משעמם כרגיל. דנה נמצאת בבית חולים לחולי נפש ומתכננת לנקום. דולב ומוניק מאורסים ומוניק רוצה לעשות ילד עם דולב- מה שמרתיע אותו להתקרב אליה. אמנון התנקה מהמעשים שלו (או שלא?) , ועובד במסעדה בתור הטבח הראשי. לעומת זאת קרלה פרשה מהדוגמנות והפכה להיות עקרת בית. זה ההמשך שלי.
 
למעלה