בובה-סאן, אנחנו במתח! איך היתה הבחינה?
O orly buba New member 30/12/04 #2 מפחדת להגיד נראה לי שבסדר אבל אני ממש מפחדת להגיד סתם איזה מקסימה שזכרת כל הכבוד!