בוא נזרום איתכם ונניח שלא נתנו להם להיכנס בכוונה ב 7/10 והכל בדימיון החצי מזרחי שלי

ז"א ביבי לא נתן למע' הביטחון הוראה לתת להם להיכנס ואחרי הפלישה עשה מה שצריך לוודא שאין משהו גדול והכל בסדר בקטע הזה.


עדיין

קשה מאוד מאוד להבין את המלחמה שבאה אח"כ.

ז"א גם אנחנו זורמים על מלא עם הרעיון של המחדל,אי אפשר להסביר בצורה סבירה את מלחמת הענק שבאה אח"כ ועוד לא ניגמרה!

רוצה לומר לכל הפחות ה"מחדל" נוצל בצורה מלאה לפתוח מלחמה עצומה בגודלה ובזמן שלה.

במיוחד אם משווים למלחמות שהיו בישראל עד היום.

שימו לב שהמלחמה היא התקפית ולא הגנתית.

הבדל חשוב מאוד שמבצר מאוד את הרעיון מטרת המלחמ היא דרך סחר מהודו,לערב הסעודית,לישראל ומשם לאירופה.

בשביל להשיג דבר כזה חייבים שהמקום יהיה שקט מספיק שלא יהיו טילים וכד' שיחבלו בסחר.

שאם פתאום איראן או מישהו מהפרוקסים כועס על ישראל/ארה"ב הוא לא יכלה זעמו דרך חיסול הסחר...


מהתגובות:

מה????? זה אמיתי??? - מסתבר שהבגידה כואבת...

האמת: ישראלים דנו בנושא בנייה עתידית של קו רכבת מהודו דרך האמירויות ירדן חיפה לאירופה. - עדיין גם אם רק דנו זה אומר מה הסיבה של המלחמה.

חצי מיליון דולר למעבר אוניה בסואץ - אני מקווה שאתם מתחילים להבין.
 
למעלה