בואו נעשה מפגש פורום...

backstreet girl

New member
נופר,תעשי לי אנתונים וג'ונים קטנים

(גם אני מהמגזימות).חחח..סתם..בבקשה.
 

backstreet girl

New member
אני עכשיו אכלתי אנתוני ברוטב ג'ון

יאמי..סתם..באמת שאכלתי פילה מטיאס(סוג של דג).
 
יאמי יאם.!!!!!

גם אנתוני וגם ג'ון באותה צלחת!!! תענוג ללשון (זה יכול להיות תענוג ללשון גם בדרך אחרת, אם את מבינה למה אני מתכוונת
)........ "רוווווווווווווווני, אאאאאאל תלכי, השמש לא תזרח עליי כשאת לא לידי!"
 
למעלה