בואו נעשה מפגש בנתב''ג ביום שהם ינחתו בארץ :>

TyrAnnyA

New member
בשום פנים ואופן לא

שאנמק?! טיסה מארה''ב לישראל זה לפחות 19 שעות. הם יהיו עייפים, אנחנו לא יודעים באיזה מצב רוח הם יהיו כשיבואו ולאיזו הרגשה יגרום להם הנוף של חבילת בנות מתרגשות דוברות שפה מוזרה. אז לא. וזה לא.
 

Xx Haley xX

New member
../images/Emo17.gifחחח אבל..

לא חייבים להיות בהמות ולהתחרפן. אפשר ללכת קבוצה, מי שירצה ולהחזיק שלטים של ברוכים הבאים ושאנחנו שמחים שהם פה ושיהנו ו"לחייך ולנופף!" D: לא צריך לחנוק ולהציק.XD ואפשר לעשות עוד משהו, אנערף, צריך לחשוב.D: בועות סבוןD:::: בעצם זה יכול לעצבן.XDDD
 

TyrAnnyA

New member
אני תמיד כנה ותמיד אומרת את מה שאני חושבת

וזו סיבה שכל כך הרבה אנשים שונאים אותי. אז הנה מה שיש לי לומר בנושא. אני יכולה להתחייב בקושי על 5 בנות מהפורום שאיתן הכול יהיה רגוע ומכובד. את שאר הבנות אני לא מכירה בכלל או שכן מכירה, לכן אני לא רוצה שבביקור הראשון שלהם בארץ נעשה בושות. מספיק את כל המתלהבות שיבכו בהופעה ויצרחו "ג'ארד איי וונט יו" בזמן הסט האקוסטי ואני בטוחה שיהיו כאלה כי תמיד יש כאלה. לא רוצה בושות. אפשר לעשות את מה שאת מציעה באיזו שהי סיטואציה אחרת, נחשוב על זה בהמשך. אבל בטח לא בשדה התעופה.
 

tool2

New member
איזה שטויות..

דבר ראשון זה לא שאם אנחנו לא ניפגש בשדה אז אנשים אחרים שלא קשורים לפורום ששרופים על הלהקה לא יבואו.. ודבר שני איזו מין קבלת פנים נעשה להם אם לא נבוא לברך אותם? שיראו שיש להם קהל מעריצים חם ואוהב! ואז מה אם טיסה לישראל זה 16 שעות (ולא 19).. תאמיני לי שהם יישנו מספיק אם זה במטוס הפרטי שלהם או במחלקה ראשונה.. כמעט לכל ארץ שהם באים יש קבוצת מעריצים שמחכה להם בשדה תעופה וזה מה שהם מצפים. אני אומרת נלך על זה.. אבל צריך להגיע שעה ככה לפני שהם נוחתים כי עד שהם באמת ייצאו אלינו זה יכול לקחת זמן..
 

yaelc95

New member
../images/Emo45.gif גמאני חושבת ככה

סה"כ אנחנו ניראה לי שרובנו בפורום הזה מתורבתים מספיק כדי לא לצרוח "ג'ארד תעשה לי ילד" ודברים בסגנון זה יהיה פגישה נחמדה של האשלון כדי לברך אותם על כניסתם לארץ...
 
../images/Emo45.gif ../images/Emo223.gif

וואו, כמה זמן לא הייתי פהO: לא שפעם כתבתי כלכך הרבה, כן? חח בכל אופן, אני הכי מאושרת שבעולם שהם באים! אין לתאר את ההתרגשות והשמחה שבי
ואני יותר מאשמח להיות חלק מכן במפגש/ביקור שלהם בשדה תעופה, כמובן, אם לא אכפת לכם שאצטרף...
ובכלל, שלטים, פוסטרים, מה שבא לכם, אני איתכם.XD ~דחוף לקנות חולצה שלהם!!~
 

Mrs Kaulitz 89

New member
../images/Emo105.gif../images/Emo45.gif

עזבו, כולן כאן נסחפו, טיסה לארה"ב לא לוקחת יותר מ-10 שעות. אם זה מלוס אנג'לס גג עוד 3-4 שעות? אני באמת חושבת שהם כבר רגילים לכל הטיסות וזה, טיסה זה מעייף, אבל בטוח הם באמת במחלקה ראשונה, ומטפלים בהם כמו שצריך. אני באמת בעד ללכת לשדה תעופה! זה רעיון באמת גדול. :)
 
כל החברים של מאירופה

ואני מדברת על כוווללםם היו איתם במטוס בדרך מאירלנד לאנגליה במחלקת תיירים. והיו לי חברות שאפילו ישבו איתם באותו הקרון ברכבת
כולי מלאת קינאה
 

RenanaD

New member
אני שונאת את החברים שלך מאירופה!

כל אחד ואחד מהם
מה את אומרת, יש סיכוי לחלוק איתם מונית לגני התערוכה? my treat, נחסוך להם קצת.
 

Xx Haley xX

New member
../images/Emo17.gif :)

נאא, שונאים אותך? לא נראה לי.:) ותכלס גם את צודקת. אני בעקרון עדין לא מכירה פה ממש מישהו אז אני לא יודעת איך אתם, אמרי את זה כי אני יודעת שאני מסוגלת לזה ובכול מקרה לא נראלי אלך בכלל לזה חח. אבל עם רצון אפשר להגיע לזה. בכול מקרה, זה לא משנה איך נפעל שם, לא לבוא בכלל? זה יהיה כאילו... איזה מין מקום? באנו למעריצים והם אפילו לא באים לומר לנו שלום. זה יהיה סוג של אכזבה משני הצדדים עם לא יבואו. זה ירגיש קריר ומנוקר ואח"כ עוד להופיע. ולא נראלי שיש מצב שאנשים לא ילכו לראות אותם, כאילו מעריצים והכול. עם יקבעו ועם לא, אחרי הכול זה מנהג.P: זה לא משהו שאפשר לעצור אותו. אבל אני מבינה את הטענה שלך, אבל ככה זה בכול מקום.:)
 
אתם קצת נכנסים כאן לסרטים

ואתם גם קצת מלחיצים אותי האמתי
תקשיבו, אני חושבת שמה שאנני מנסה להגיד, ואני גם חושבת שכולנו יודעות את זה.. זה שקבלת פנים תהיה להם שמה בכל מקרה.. אם נהיה שם ואם לא תקשיבו אם ממש לא יעלבו קודם כל , כי אל תשכחו שהם יראו אותנו בהופעות כשכל הכרטיסים ימכרו אליהם כמובן. ודבר שני, האשלון תמיד נודע בזה יש לו טקט. הרבה טקט. אז פשוט נגיע ליום הזה ונראה..
 
למעלה