בואו נעזוב הכל ונודה עם יד על הלב !!!!!!

diagonal1

New member
חחחח

אם את לא רוצה לצפות ב"האח הגדול" 2 , אז אסור לך לצפות אפילו דקה. מצד אחד אני לא רוצה לצפות ב"האח הגדול" 2 ומצד שני אני מאמין שיהיו דיירים יותר מעניינים בעונה השניה.
 

קאראט

New member
מעניינים או לא, לא אתמכר שוב לתוכנית שכזו

ברור לי שלא אצפה אפילו לא לדקה אחת. אולי אולי, אצפה בשידורים המרכזים..... לא יותר
 

diagonal1

New member
המצב הביטחוני והמצב הכלכלי מעניינים אותי

הרבה הרבה יותר מ"האח הגדול". מרגיז אותי שהגנרלים בצבא לא חכמים כמו המהנדסים שלנו ולא רכשו את "סקיי גארד" מרגיז אותי שלא רכשו מז"לט מיוחד שיורה במשגרים של הקסאם בזמן אמת. שני המערכות האלה הוכיחו את עצמם בניסוי אבל אנשי הצבא הטיפשים לא רכשו אותם. מרגיז אותי גם שמשרד האוצר יתן 11 מיליארד שקל לבעלי ההון שזה אבסורדי. אז כדי לברוח מהמציאות אני צופה בטלביזיה ושומע מוזיקה. מה אני יכול לעשות חוץ מלהגיד את הדיעה שלי ולהצביע ביום הבחירות ? גם ביום הבחירות יש לי בעיה כי בעניין המדיני אני ימני ובעניין הכלכלי אני שמאלני.
 

צאטמן14

New member
דיאגונל, תקרא תגובה שלי לסולטן

לדעתי יש לנו את הכלים הללו ברק הפינגווין הזה מפחד להשתמש בהם עם נמשוות נהיינו :(
 

סילבי18

New member
עם עיניים בראש מישהו שם את היד על הכיס שלנו

ויודע יפה מאוד לפרוט על הנימים שמתפוצצים פה בקלות ומלבה אותם השקם והערב. ומתרגם את זה לא רע כספית לי יש כמה תובנות מהתוכנית הזו אבל מיום ליום מתגלות תופעות מפחידות אפילו בפורום הזה כמו הסתה פרועה כלפי המשתתפים בתוכנית (עשבים שוטים) ואל תגיד לי שזה ילדים כי זה לא אנשים מבוגרים אותי זה מפחיד. והתובנה הכי חשובה היא להתייחס לתוכנית כאל תוכנית בידור ולא יותר מזה כמה נקודות למחשבה שהעלת פוליטיקה לא מעניינת אותנו הישראלים מסיבה אחת האם יש היום מישהו בזירה הפוליטית שאתה מרגיש שהוא יעשה הכל למען המדינה אחרי שיתיישב על כסא ראש הממשלהאו כל כסא אחר וינטב באמת את המאמצים שלו מחוץ לעצמו או לסביבתו. האם אתה באמת בטוח שתעשה הכל למען המדינה והמדינה תעשה הכל בשבילך == גלעד שליט ובאשר לתקשרת התקשורת בישראל אינה משקפת את המציאות אלה משרתת את בעלי ההון הדוגמא הכי טובהכל העולם זועק משבר כלכלי רק התקשורת והעיתונות הפיננסית מסמאה את העם באנחנו חזקים לנו זה לא יקרה כל יעצי ההשקעות עולים לאויר כמו פיטריות אחרי הגשם בכדי שהאזרחים לא ימשכו את הכסף ובוםםםםםםםםםםם בוקר אחד המשבר פה וכולם עם המכנסיים למטה אז למי תאמין שגם הממשלה שלנו תעשה רשת בטחון לבעלי ההון לא לחוסכי הפנסיה המסכנים. התקשורת ירתה לעצמה ברגל ברגע שלקחה צד במגרש הפוליטי במגרש הכלכלי במגרש הבטחוני מה שהם לא לקחו בחשבון שלעם הזה יש עיניים בראש והוא רואה מעבר לתמונות ולשולחנות העריכה.
 

diagonal1

New member
לגבי מה שרשמת במשפטים האחרונים

פעם אי אפשר היה לדעת באיזה דיעה המגיש ו/או הכתב. היום אפשר לדעת. פעם התקשורת היתה אובייקטיבית אבל היום רואים את חוסר האובייקטיביות . בעניין המדיני אני ימני ובעניין הכלכלי אני שמאלני והתקשורת (מבלי להכליל) היא להיפך בשניהם.
 

צאטמן14

New member
קראתי בעיון מומלץ לכם לקרוא../images/Emo104.gif../images/Emo104.gif

לצערי חייב לשתף אותך במשהו סילבי מאז המקרה של מדחאת יוסוף הדרוזי במערת המכפלה מי שזוכר (ואני יהודי כן) ,,, הרמתי ידיים מהמדינה שלי מאותו רגע ידעתי שאם יחטפו לנו חיילים מקבלי ההחלטות שאותם בחרנו לא ייקבלו החלטות,,,, מאותו רגע ידעתי שזה רק הדרדר ובחיים לא יהיה לנו טוב בארץ,,,,,חכי,, זה עוד כלום צפויים לנו ימים קשים יותר מי זוכר את גלעד שליט? רק אנחנו והוריו,,,,, לצערנו תקשורת אטומה,, ממסד מושחת , ממשלה חרא
 
תלמדי לקחת דברים בפרופורציה..

שום דבר לא ייעשה לך רע, אף אחד לא מכריח אותך לצפות. כל אחד וסיבתו לצפייה.. אתם נהנים מהחשיפה 7/24 אני מניתוח הפן הסוציולגי/פסיכולוגי ולי נשאר לומר לך.. תהני!
 

השורד

New member
קוראים לזה התמכרות.

עשית את הצעד הראשון בכך שאתה מכיר בעובדה שיש לך בעיה. הצעד השני יהיה להיגמל מערוץ 20, לראות רק את התקצירים היומיים והתכנית בערוץ 2. חבל על הבריאות שלכם ועל האנרגיה הנפשית שאתם משקיעים בלשנוא בן-אדם מתכנית טלוויזיה. הגיע הזמן לחזור למציאות ולצאת מה...מציאות (ריאליטי)
 
למעלה