בואו נחליט לאמץ את הכתוב

בואו נחליט לאמץ את הכתוב


ת ז כ ו ר ת !!!!!
================

מערכת הפורומים של Tapuz היא מקום מפגש לגולשים, המיועד להיות במה להחלפת דעות, מידע ורעיונות במגוון רחב של נושאים. העקרון המרכזי בעתיו אנו מפעילים פורום זה הוא עקרון חופש הביטוי לכל גולש וגולשת . אם זאת אנא הקפידו לשמור על לשמור על העקרונות הבסיסים המופיעים בתקנון זה. לתשומת ליבכם: הפורומים נתונים לפיקוח שמטרתו לודא על שמירה על כללי הפורום .האחראים על הפורום ממונים על ידי Tapuz ויש בידם הזכות לנהוג על פי שיקול דעתם המקצועי הודעות הפוגעות בכלל המשתמשים או הודעות שאינן רלוונטיות יוסרו על ידי מנהלי הפורום. חשוב להדגיש כי אין לנו כל רצון לפגוע בחופש הבטוי של משתמשי הפורום ומטרת הפיקוח הינה לאפשר למקסימום גולשים להביע דעתם באופן יעיל , הוגן ופורה.

לרווחת המשתמשים בפורום אנא השתמשו בו על פי הכללים הבאים:

1. שפה יש להשתמש בשפה שאינה גסה, בוטה או מעליבה , הודעות שמטרתן העלבה אישית יוסרו על ידי הנהלת הפורום.
2. פגיעה בחוק להנהלת הפורומים זכות מלאה למחוק תכנים שנראה כי נוצרו תוך עבירה על החוק או הפוגעים בהתנהלותו התקינה של הפורום. למען הסר ספק בכל מקרה בו תדרש Tapuz על ידי סמכות חוקית למסור מידע המצוי ברשותה או עדות מכל סוג , תפעל Tapuz על פי החוק ותמסור את המידע הדרוש.
3. הפצת מידע יש להימנע ממשלוח מסת הודעות בעניין זהה. אסורה בכל תוקף הפצת דואר זבל.אין להעלות לפורומים תכנים שמטרתם לפגוע או לשבש את פעילות הפורום או משתתפיו.
4. פגיעה במזיד או שלא במזיד במשתמשים אחרים העלאה במזיד של וירוס לפורום ,תגרור סילוק . כמו כן Tapuz שומרת לעצמה את הזכות למנוע מהלקוח זכות שימוש נוסף בפורום. אסורה הפצת קבצים שעשוים לשנות, לפגוע, להסתיר או לגרום כל נזק אחר למחשבי משתמשים אחרים.
5. זכויות יוצרים העלאת תכנים לפורומים הינה חשיפתם לקהל הרחב. Tapuz שומרת לעצמה את הזכות להשתמש במידע המועבר בפורום בכל דרך שתמצא לנכון, על פי שיקול דעתה וללא צורך באישור, או תמורה. Tapuz שומרת לעצמה את הזכות לעשות שימוש במידע סטיסטי שמצטבר ברשת בעקבות למידת דפוסי השימוש בפורומים.
6. פיקוח . Tapuz אינה אחראית על התכנים המועלים בפורום למרות הפיקוח עליהם. מסירה מעל עצמה מראש אחריות לפגיעה הנובעת משימוש בפורום.

המלצות למשתמשי הפורום:
שמור על פרטיות , אל תפיץ מידע שחשיפתו עשויה לגרום נזק. מומלץ לא למסור פרטים אישים טלפון, כתובת או פרטים מזהים אחרים בעקבות מקרי הטרדה.

 

גר^^בהר

New member
השאלה היא

אם גם דיינה אימצה את הכתוב?

לילה טוב דנה
וסליחה אם הפרעתי למנוחתך(-:
 
בני שים לב-מתברר שאפשר גם אחרת..

מובאת בזה תגובה של איש חרדי אחר בעל השקפת עולם סבירה והגיונית לשיפוטכם.. ================================================================= מרקי היקר אני בחור חרדי, למדתי בישיבה, אח``כ שרתתי בצבא וכמו``כ סיימתי תואר באוניברסיטה. רציתי לשתף אותך במחשבותיו של תלמיד ישיבה חרדי צעיר: אנחנו נגועים באותה משובת נעיורים כמוכם אחינו החילוניים. אנחנו אוהבים טיולים (לעיתים גם מסתכנים בהם) אנחנו אוהבים להרשים , היינו מתים להיות פייטרים , לדעת שאנחנו מסכנים את חיינו למען מולדתנו ואנו מוערכים על כך. ואולם , על פי אמונתנו לא בכוח הזרוע בלבד נגן על עצמנו וננצח את אויבנו, עלינו לעשות את מה שהבורא מצפה מאיתנו (ואנו מאמינים שזה כולל לימוד תורה ותפילה ``והגית בו יומם ולילה`` עיין בתחילת ספר יהושוע - ראשון מצביעי ישראל) ובזה נזכה (על פי אמונתנו) לסיועו של הבורא במלחמותנו. ולכן כשבני גילי התגייסו לצבא , למרות הרצון העז להצטרף אלהם הלכתי ללמוד בישיבה תוך שאני מאמין בכל ליבי שמה שהם עושים חיוני גם עבורי ומה שאני עושה חיוני גם עבורם רבים מבני הישיבות חושבים כמוני . אני אומר זאת מידיעה !! ================================================================= אתה רואה בני-אפשר גם אחרת. מרק.
 
למעלה