בואו לצוטט אומנות עים כל העולם

סיגרון

New member
בואו לצוטט אומנות עים כל העולם

אפשר גם בעיברית בתוך חדרי הצאט החדר פתוח כל ערב שעון ישראלhttp://www.chat.msn.com/chatroom.aspnewroom=1&rm1=@@@art+community+msn&loc=EN-US&cat=II&lang=1&des1=oils&welcome1=&radioID=0&rm=@@@art%2520community%2520msn&des=oils&welcome=
 

*superstar*

New member
`עם` כותבים בלי `י`......

שלום לכולם!!!!!! יו!!!! עבר מלא זמן מאז הפעם האחרונה שכתבתי פה ומזה התגעגעתי אליכם!!!!! גם לאנשים החדשים למרות שאני בכלל לא מכירה אתכם..... טל!! מה קורה? לאן נעלמו העבודות שלך?! לא בסדר....:) ביי!!! עדי:) נ.ב- מה קרה? שבועיים (או שלושה אבל מי סופר:) אני לא פה והפורום קם לתחיה? תמשיכו ככה!
 
למעלה