בואו להרגיש מליונרים לריום אחד

tomerhm

New member
בואו להרגיש מליונרים לריום אחד

קחו לכם כמה שעות תפתחו את Flight Simulator X ותעלו לטיסה על הלירג'ט הדיפולטי של הסימולטור, תראו עד כמה מהנה הדבר שמשלב מצד אחד הגעה ממקום למקום במהירות ומצד שני ניווט טיפה יותר פרמיטיבי ומעניין משימוש ב FMC כי אין לו FMC. ניתן להמריא ולנחות משדות קטנים יחסית כמו חיפה ומיקונוס ולטוס בנתיב בגובה 42000 רגל!. אני מספר לכם את זה כי שיפצתי את המטוס ומכשיריו. - תיקנתי את תכונות הטיסה, אפקט קרקע, השפעת הגאים - הוספתי אינדיקצית TAS ו GS למסך הטיסה הראשי - הוספתי DME ל NAV2 למסך הטיסה ראשי - הוספתי מד גובה אלקטרוני מתחת לאופק - הוספתי מד כיוון ומהירות רוח למסך הטיסה הראשי - הוספתי מציין נתיב טיסה TRACK לסקלת ה HSI - הוספתי אינדיקציה דיגיטלית על כיוון הטיסה ל HSI - הכי חשוב: גרמתי לאופק המלאכותי לנוע ממש ממש חלק ולאפשר טיסת IFR אמתית! כעת ניתן לבצע תהליכי מכשירים בעזרת ה GPS ובשילוב עזרי ניווט רדיו, חיתוכי רדיאליים וכו' והכל בהסתמך על מד האופק המלאכותי בלבד. להורדה כנסו לפה: http://tomer.ifschool.net/dl/aircraft_downloads.html תגללו מטה ותורידו ותתקינו את חבילת התיקון למטוסים הדיפולטיים של FSX אגב, ב FSX וב FS2004 יש באג מוזר שגם עם 8/8 עננים לא ניתן לדמות מצב בו לא רואים כלום לכל הכיוונים ובמינימה הכל נפתח פתאום... הפתרון הוא ליצור שכבת ראות אפסית מול כל שכבת עננות מלאה, האפקט מרהיב, תנסו!
 

eyal bo

New member
איזה יופי של אתר

כל הכבוד על העבודה היפה שהשקעת באתר ובמידע הרב שהוא מציג באופן מקצועי ונעים לעין. המשך כך! איל
 
למעלה