בואו לא נהפוך את הפורום/לשדה קרב

קלייר

New member
בואו לא נהפוך את הפורום/לשדה קרב

בואו לא נהפוך את הפורום לשדה קרב אישי,יש דרכים נאות יותר לפתור בעיות , ונכון אנו במדינה דמוקרטית,גם בדמוקרטיה,מלבנים דברים בישיבה מסביב לשולחן,ולא עי" הכפשות ופגיעות אישיות,לא לזה נועד הפורום,כל אחד החושב שנפגע עי" מנהל פורום או אדם מהפורום עצמו,ישלח אמייל למנהל,למה להפוך את הפורום למלחמה אישית,הידברות פותרת לרוב את הסיכסוכים,וכדי להביע דעה בריב מסוים בין שנים,יש לראות את שני צידי המטבע,מקוה שתראו כמוני את הדברים
 

אבו-דני

New member
לוקח הצעתך בשתי ידיים ומוכן לגונן

על חירות הביטוי בגופי..כל עניין שמקורו בהבעת דיעה הינו ענייני כשם שחייב להיות עניינך..רק שאין ואסור להביע עמדה אישית כנגד מי מהמשתתפים שכן אין לנו עניין אישי איש ברעהו ...אלא הבעת עמדה ותו לא. הוא שאמרתי מקבל הצעתך בשתי ידיי "הידברות פותרת לרוב את הסיכסוכים" נ.ב. אני אישית לא מסוכסך על רקע אישי עם אף אחד אלא מנוגד רעיונית למספר אנשים...אנא אל תקחו זאת אישית אלא עניינית בלבד! שלכם האבו...ששמח על פנייתך הבונה
 

קלייר

New member
יפה אמרת/הבעת דעה /וכל אדם זכותו

יפה אמרת יש ללחום על חופש הביטוי,הרי זה מה שנותר לנו כרגע לעשות, אך לנו להיסחף לעמדות כנגד איש מהפורום,וזכות אדם להחזיק בדעותיו רק חשובה הדרך איך נאמרת,מודה לך על ההיתיחסות,
 

B.Shokor

New member
קלייר! הלוואי שיבינו כל מה שאת

אומרת! אבל חלק מן האנשים פה ובפירוש כמו "אליאס" רוצה לפתוח ולהפוך את הפורום הזה למלחמה אישית למרות שהתקנון אוסר את הדבר הזה. כמה מיליוני פעמים שלחתי לליאס מספר הטלפון שלי בבית, בעבודה, והסלולרי ואף פעם לא הרים אליי טלפון בשביל לברר את הנושא יחד, הוא מחפש יריבות. תביאו לי בן-אדם אחד בפורום הזה שהיה לו בעייה איתי ולא שלחתי לו את הפרטים המלאים שלי ובקשתי ממנו להרים אליי טלפון ובמקרה שאני זה האשם לפגוש אותו ולהתנצל לו. אבל אף אחד לא רוצה להבין את זה, כי כולם מחפשים בעיות.
 

אבו-דני

New member
הפורום אינו במה אישית ואינה פרטית

הפורום הינו אמצעי להבעת דיעות מכל הזרמים חסימה שרירותית של משתתף הינו הפרה בוטה של הכללים הדמוקרטיים והם אינם ענין פרטי או אישי של אליאס או כל אדם אחר...מהכרותי עם דיעותיה של קלייר ותתקן אותי קלייר אם אני טועה, אין היא מצדדת בהצרת צעדיו של משתתף ובחסימתו אלא אם המשתתף ניצל אל חירות הביטוי לרעה הן בהעלבה או נאצות אחרות ואני מאמין שהיא דמוקרטית לא פחות ממני או כל אדם אחר...אם אתה מבקש סעד למעשיים לא דמוקרטיים אני מניח שיהיו מן הסתם עוזרים אחרים. בעניין אליאס אני מעולם!! אבל ממש אף פעם!! לא נתקלתי בנאצה קללה, העלבה שבאה מצד אליאס, אי לכך גם אם אין אני מסכים עם אליאס וחושב כמוהו, אני אלחם על זכותו לאמר את דבריו גם אם הוא יקרא להקמת מדינה פלסטינית במקום ישראל. זו הגדולה של הדמוקרטיה שלעניות דעתי נכשלת בהבנתה.. וככל שתקדים ותפנים את הקוד הדמוקרטי כן ייטב עם פורום חשוב זה שלך בנאמנות אבו-דני
 

קלייר

New member
לזה הפורום נועד/לחופש ביטוי בנושא

לזה הפורום נועד ,לחופש ביטוי,בנושא הכואב לשני העמים,ואני מאמינה שלא יחסם אדם ,בגלל דעותיו הפוליטיות,ואם נעשה הדבר יש לבבר את ,כל הפרטים אך לא בפורום ,ויש גם דרך להעביר מסר או כאב ,שאתה חש נפגע או שנעשה,לך עוול,מספיקה הלוחמה שקימת בחוץ למה צריך גם פה באנו לכאן לשוחח,לנסות לשנות דעות ,אך לא לפגוע אחד בשני,הרי כולנו באמת רוצים שלום,וכל אחד בדרכו
 
למעלה