בואו לא נהפוך את הפורום/לשדה קרב
בואו לא נהפוך את הפורום לשדה קרב אישי,יש דרכים נאות יותר לפתור בעיות , ונכון אנו במדינה דמוקרטית,גם בדמוקרטיה,מלבנים דברים בישיבה מסביב לשולחן,ולא עי" הכפשות ופגיעות אישיות,לא לזה נועד הפורום,כל אחד החושב שנפגע עי" מנהל פורום או אדם מהפורום עצמו,ישלח אמייל למנהל,למה להפוך את הפורום למלחמה אישית,הידברות פותרת לרוב את הסיכסוכים,וכדי להביע דעה בריב מסוים בין שנים,יש לראות את שני צידי המטבע,מקוה שתראו כמוני את הדברים
בואו לא נהפוך את הפורום לשדה קרב אישי,יש דרכים נאות יותר לפתור בעיות , ונכון אנו במדינה דמוקרטית,גם בדמוקרטיה,מלבנים דברים בישיבה מסביב לשולחן,ולא עי" הכפשות ופגיעות אישיות,לא לזה נועד הפורום,כל אחד החושב שנפגע עי" מנהל פורום או אדם מהפורום עצמו,ישלח אמייל למנהל,למה להפוך את הפורום למלחמה אישית,הידברות פותרת לרוב את הסיכסוכים,וכדי להביע דעה בריב מסוים בין שנים,יש לראות את שני צידי המטבע,מקוה שתראו כמוני את הדברים