בואו חברה נעשה שרירים

בואו חברה נעשה שרירים ../images/Emo3.gif

שפן אחד רץ ביער, פתאום רואה את הפיל שותה וודקה, אומר השפן לפיל: "פיל, פיל, עזוב אותך וודקה, סתם הורס את הכבד, בוא נרוץ נעשה שרירים נזיע קצת...." חושב הפיל ואומר "וואלה, אתה צודק" ומצטרף אל השפן. אצים רצים השפן והפיל ולפתע נתקלים בג'ירפה מעשנת ג'וינט. אומר השפן לג'ירפה: "ג'ירפה, ג'ירפה, למה לך לעשן את הדבר הזה? סתם הורס את השכל. בואי רוצי איתנו, נעשה שרירים, נזיע קצת..." חושבת הג'ירפה ואומרת "וואלה, אתה יודע מה? מתאים....." אצים רצים כולם ביחד ונתקלים בקוף שמזריק, אומר לו השפן: "קוף, קוף, עזוב אותך מהחרא הזה, סתם דופק את המוח, בוא תרוץ איתנו, נעשה שרירים, נזיע קצת..." אומר הקוף: "אתה יודע מה? שיחקת אותה" זורק את המזרק ומצטרף לחבורה... אצים רצים כל החבורה ביער ולפתע נתקלים בזברה שניה לפני שבולעת את הטריפ אומר לה השפן: "זברה, זברה, למה לך את הגועל נפש הזה? בואי, רוצי איתנו נעשה שרירים נזיע קצת..." חושבת הזברה ואומרת לשפן: "אין כמוך בכל גן החיות, וואלה אתה צודק" אצים רצים כל החבורה ביער לפתע נתקלים באריה. אומר השפן לאריה: "אריה, אריה, עזוב אותך מהחשיש הזה, סתם קורע את הנפש, בוא, רוץ איתנו, נעשה קצת שרירים וכמובן נזיע קצת..." פתאום קופץ האריה על השפן וקורע אותו מכות. כל החבורה מנסים להרגיע את האריה ומנסים להסביר לאריה שהשפן רוצה את טובתו. כלום לא עוזר והאריה בשלו, ממשיך להכות את השפן. לאחר מספר דקות נרגע האריה ונשכב. שואלים אותו שאר החיות למה עשית ככה לשפן המסכן? אומר האריה: "די ! חאלס ! נמאס מימנו !!! כל בוקר הוא לוקח אקסטזי ומריץ לי את כל היער ..."
 

זריחה1

New member
ג ד ו ל... חחחח../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

Z נשואה 45

New member
היי זריחה1

בוקר טוב חמודה את מוזמנת אלי עדיין לא סגרו יום לצערי נשתמע
 

dandan33

New member
חיוך של בוקר

יום אחד דני ניכנס לחדר של ההורים שלו ורואה את אמא ואבא שלו מתמזמזים. אבא של דני רואה את דני ודני בורח, אבא של דני הולך אחריו ורואה אותו מזיין את סבתא, אבא של דני שואל אותו מה אתה עושה דני אומר לו אתה זיינת את אמא שלי, אני יזיין את אמא שלך...!!
 

dandan33

New member
ואחת שמגיעה לתקרה....

כושי בעל איבר מין ענק ישן בבית מלון עם אישה. בלילה איבר מינו מזדקף ובקצהו מתיישב זבוב. פונה הגבר לאישה ומבקש שתעלה ותעיף את הזבוב. האישה מטפסת, מטפסת ומחליקה מהאיבר. מטפסת ומחליקה. פונה האישה ואומרת: "אני לא מצליחה... אני כל הזמן מחליקה." אומר הגבר: "לא נורא, עוד החלקה אחת ואני כבר אשפריץ אותו לתקרה."
 
למעלה