בהריון שלישי מקווה ללידה שניה

בהריון שלישי מקווה ללידה שניה

שלום אני אמא לילד מדהים בן 4 שכבר זמן רב מבקש אח / אחות. לאחר ציפייה של כשנה אכן נכנסתי להריון ומהיום הראשון שיטפנו אותו אך כאשר עברתי סקירה ראשונה התברר שלעובר אין כליות בכלל חיכינו עד לשבוע 18 כדי לראות שאכן יש דילול רציני במי שפיר ( שזוהי בעצם הדרך הבטוחה ביותר לקביעה), עברתי גרידה מאוד קשה ריגשית -בכי של כחודש מיום ההבחנה ועד לגרידה. שמרנו כמה שיכלנו אך התברר לי שאני בהריון שוב ( שבוע 8 ) אך אין לי עדיין שבוע בדוק כיוון שלא קיבלתי וסת לאחר הגרידה ביום ראשון יש לי בדיקת א ס וביקור אצל הרופא מיותר לציין שמאז הגילוי על ההריון אני לא ישנה בלילות מרוב מתח ופחד במיוחד שלאחר שאני ובעלי היינו בייעוץ גנטי ונאמר לנו שבין 1% ל24% שזה יחזור על עמצו בכל הריון ( כיוון שיש לנו מוצא משותף) בשבוע האחרון התחילו לי הפרשות חומות קטנות ואני ממש מפחדת להגיע לרופא ולשמוע משהו רע.
 
מקוה איתך לטוב..

קודם כל מחזיקה לך אצבעות שהפעם הכל יהיה תקין! הפרשות חומות בתחילת ההריון אינן דבר נדיר. אבל אולי כדאי לשקול תמיכה פרוגסטרונית. תעדכני מה קורה איתך, מאחלת לך הריון ארוך עגול ומשעמם... ד"ש מהניק... אגב, גם אני הצטרפתי לפורום בשלב התחלתי של ההריון, בלב חושש ורועד, וכעת אני בסוף חודש שביעי.. ב"ה! זה היה 3 חודשים אחרי הפלה והייתי כ"כ מופתעת שאני בהריון (רצינו לתת לגוף להבריא עוד קצת, כי היו לו עוד טראומות קודם..)
 
תודה רבה

ביום ראשון עשיתי א ס וראו דופק וגם הייתי אצל הרופא אז אני באמת מקווה שהפעם הכל יהיה בסדר
 
למעלה