בהצלחה מחר וביום חמישי למכבי...

Roy M

New member
בהצלחה מחר וביום חמישי למכבי...

בתקווה שנפגוש את חיפה בגמר, רק כדי לשלוח את חבורת הכותל המערבי הביתה בבושת פנים כבר מחר בלילה.... וכעת, אעשה קצת סדר בבלאגן השמות. שלושה סגורים כבר יש: וישי, איידסון ואנדרסון (לא חתם, סיכם עקרונית). מועמדים ע"פ עמדות וסדר העדיפות של מכבי. חשוב לציין-לא מבטיח שמי מהם יגיע בסופו של דבר. תלוי בעלויות, התערבות של קבוצות אחרות וביי-אאוט. גארדים: ננדו דה-קולו (שולה) שחקן שסיים מכללות (אסור לי לתת את שמו, יש סיכוי שיבחר סיבוב שני בדראפט ויצא לאירופה). איבי ג'אבר אנטוניו גרייבס (גאלאטסאריי) פורוורדים: פאולוס ינקונאס (ז'לגיריס) ג'אדסון וואלאס (בנטון טרויזו) שרוד פורד (וירטוס) איוואן רדנוביץ' (פאנליוניוס). סנטרים: דריוס לברינוביץ' (דינמו) אנטה טומיץ' (זאדאר, ביי אאוט מטורף). ישראלים: גרין, פניני, שארפ ולימונד בפנים בוודאות. כספי, מניחים שישאר במכבי. בלותנטאל-מועמד מוביל להחליף את אליהו (נק' המוצא שלא ישאר). קוז'יקרו-מעוניין להגיע למכבי, בגלל גרין כנראה זה לא יקרה. פישר: ישאר ככל הנראה, מהספסל. כל שאר הזרים יעזבו, לצערי כולל ארויו וכנראה גם מרכוס בראון, שלגביו יש היסוס, אם לא יצליחו להביא גארד מהרשימה הנ"ל. חוזר: הכל אלו רשימות עדיפות. שום דבר לא נסגר, הוחלט, נקבע וקיים סיכוי שלבסוף אף אחד מהמועמדים לא יגיע לכאן. מה שכן, קראתם ותקראו בתקשורת עליהם בזמן הקרוב, יצוצו שמות נוספים, שרובם הם חרטטה ולא אמת.
 

malone2

New member
הלוואי שטומיץ' יגיע

אבל גם אם הוא יגיע ופישר וגרין ישארו צריך לפחות עוד גבוה אחד ברמה גבוה אם רוצים להגיע רחוק בעונה הבאה. רועי, אפשר בבקשה פרטים על ננדו דה קולה ושרוד פורד? מה התפקיד המדויק שלהם? איפה הם משחקים, ומה הסיכויים לערכתך שהם יגיעו בסופו של דבר? תודה.
 

שומו

New member
אני לוקח את כל זה בעירבון מוגבל.

מה שכן- הכל, אבל הכל חוץ מאיברהים ג'עבר.
 
תגיד

למה טפירו לא מועמד למכבי בחמישיות הוא שלח רמז מאוד ברור לכיוון הזה, ויש סיכוי שכרכז מחליף הוא דווקא יכול לתרום-בעיקר נסיון ומנהיגות מה מצבו של בורשטיין, עוזב או יש סיכוי שישאירו אותו?
 

modz0r

New member
כי..

הוא לא שחקן כזה טוב, הוא בכיין, אגואיסט, הרבה מהדברים שהוא עושה זה במזל, ובכללי אני (ועוד הרבה מאוד אוהדי מכבי) לא סובל אותו.
 
יש משהו בדברייך

לגבי הבכיינות אבל עדיין, אחד מהשחקנים הישראליים הטובים והחשובים תראה, אפילו בגילו זה הוא יתאבד על המגרש בשביל לקחת את האליפות, משהו שהרבה מהזרים שמגיעים לארץ לא יעשו
 

trigotrigo

New member
טפירו שולח רמזים כל הזמן

הוא רוצה משחק ביורוליג לפני שהוא פורש, כדי שיוכל לסמן עוד V בצ'ק ליסט
 
ןמה רע בזה

אבל נראה לי שהוא רוצה יותר את האליפות העליתי את זה בתור רעיון, הוא שחקן טוב, לא תותח ואתלט אבל עדיין הוא יכול לתרום במספר אספקטים של המשחק כמובן, צריך לראות מי ומה יהיה ההרכב ואם טל ישאר או לא?
 

trigotrigo

New member
מה רע? הוא עושה מעצמו צחוק

לי אישית אין בעיה עם זה, אבל הוא מתעקש להמשיך. אין לו מה לתרום במכבי, יש מספיק שחקנים אחרים.
 

שומו

New member
מה רע בזה../images/Emo35.gif

שהוא רוצה אליפות לעצמו, לא בשביל הקבוצה. אנחנו לא צריכים שחקנים כאלה, שבאים בשביל הצלחה אישית.
 

trigotrigo

New member
כספי עדיין יכול להיבחר בדראפט,

העונה יש לו סיכויים גבוהים מאוד. אני אשמח אם הוא יישאר, אבל אחזיק לו אצבעות בכל מקרה.
 

Equilibrium1

New member
גם לגבי ננדו דה-קולו

יש ביי אאוט גדול , עם זאת מדובר ברכישה מאד כדאית , רכז פנטאסטי , מאד מזכיר את שאראס מבחינת השאו שהוא נותן , עוד לפני שיאו. רק אם אתה מביא אותו , לימונד ושארפ יכולים לארוז כריות לתחת. מאד חבל לי שעמדת הסנטר מאוכלסת רק ע"י 2 שמות , ושניהם לא אטרטיבים , שחקנים גדולים באמצע עושים את ההבדל בין פיינל פור ל 8 הגדולות
 

gambit forever

New member
פעם אחרונה שמכבי שילמה בייאאוט

לשחקן צעיר מאירופה זה היה בנו אודריך, מאז כמדומני מכבי לא שילמה בייאאוט על אף שחקן צעיר. ננדו דה-קולו סגור בשלשלאות ברזל לשולה כמו שטומיץ' סגור בשרשראות ברזל לזאדאר. סיכוי מאוד נמוך שנראה אותם כי מכבי לא משלמת ביי אאוט כעיקרון.
 
למעלה