בהצלחה ליוני לוי בדרך החדשה

DAN TAL

New member
הפרידה של הסקוורנה מעצמם,זה אחד הדברים

ה'עצובים',שקורים כרגע בשטח.

חברה עם כל כך הרבה הסטוריה,(מאז 1903) זכויות ראשונים,חדשנות והובלה של רכיבת השטח בכלל.

גם כשעברה בגלגוליה השונים,מהידיים השבדיות שהמציאו אותה לידיים אחרות,איטלקיות ואחר-כך גרמניות.
גם בתקופות רעות של עצירה בפיתוח ובתקופות טובות של חדשנות והישגים,הם תמיד היו-הסקוורנה.

עכשיו,קורה להם הדבר הנורא מכל (בענף הזה),הם יהפכו להיות 'מותג'.
כלומר 'שם',למכירה.
שניתן להדביק אותו,לכל מה ומי שמשלם.

ממש כמו מה שקרה עם MG.

הסינים מוכרים מכונית,(סתם פלטפורמה עם 4 גלגלים) שהוצמד לה השם-MG.

מי שיודע מה ומי היו MG בשנות ה-50 וה-60,מתקשה לעמוד בצפיה בפירסומות הציניות של המכונית הזו כיום.

היה עדיף,אילו הסקוורנה הייתה נעלמת לה בהיסטוריה,כיצרן ש'פעם' היה,מאשר ששמה יתחיל להדבק ולהתגלגל לכל מיני כלים דו-גלגליים,לפי החלטות של מנהלי קונצרנים ואנשי השיווק שלהם.

http://www.husqvarna-motorcycles.com/en/company/profile
 

DAN TAL

New member
להסקוורנה היה שם של מותג פרימיום עוד לפני

שנולדת.

אסחף קצת ואומר,שרכיבת השטח כיום,היא אולי ברובה בזכות הסקוורנה.
 

amitexc

New member
קצת נסחפת, ההקמה הייתה ב87-88

אבל הבנתי את הקטע כולם טובים כל עוד זה לא קי טי אם.
 

amitexc

New member
מדברים על הוסברג..

או לפחות על זה אקטיב דיבר הוסברג היה מותג הפרימיום של קי טי אם עד שהחליטו לצמצם "וישר קו" עם הקי טי אם.
כלומר בשונה מהקי טי אם שרכשו אותם.
מה הקשר שהסקוורנה היתה מותג פרימיום בשנות ה70 אין לי ממש מושג.
 

DAN TAL

New member
מה שתית עמית? מסדר לך קישור,נותן תמונה

מתחילת שנות ה-80.

אתה היחידי בעולם שלא יודע מה הסקוורנה עשתה לרכיבת השטח במשך עשרות השנים?
אתה יודע שהסקוורנה השבדית,ניצחה אפילו בבאחה 1000 ,11 פעמים,בין השנים-1967 ו 1983?


קח קישור לקצת היסטוריה עם תמונות ,כדי שתבין מה המשמעות של הסקוורנה להתהוות רכיבת השטח שלנו.

http://www.leguidevert.com/_V6/viewtopic.php?id=250769&p=116
 

enigo

New member
דווקא סדור לגמרי - דן התחיל עם הוסקוורנה

הכי טוב צהוב קישר להוסאברג
אקטיב אמר שלהוסבארג היה יותר גדול,
דן אמר שלא נכון, ולהוסקוורנה היה יותר גדול.
לגיטימי והגיוני לחלוטין.
 

DAN TAL

New member
Andrew DeLong,על ה TXC250R,מנצח אתמול את

המרוץ השני,מתוך שני מרוצי פתיחת העונה ב GNCC,בקטגורית ה-XC2.
 
אפילו הצבעים של האופנוע לא מה שהיה...

מה שמעניין זה לראות שחברה עם היסטוריה וכלים מוכחים וכרגע גם בשלים מקרטעת ומצד שני חברות אירופאיות קטנות אחרות מתחזקות. שרקו גאסגאס ובטא מרחיבות את ליין הדגמים שלהם ואת רשת הסוכנים והארצות בהם הם נמכרים,ואפילו נראה שמדובר בכלים איכותיים-מה שמראה שיש שוק ולקוחות לנישה הזאת.
לראות הוסקווארנה הודי זה באמת כאב לב,גם ה KTM הבאג'אג'ים זה גועל נפש.
 

hananlv

New member
כאילו שה KTM או ההסקוורנה שלא מיוצרים כביכול

בהודו נבנים באירופה...
וזה נכון היום לכל מותג רכב שהוא קח שתצטרך המון גלולות נגד בחילה.

היום כל חלק מגיע ממדינה אחרת וזה ממש לא משנה איפה מרכיבים את המכלול - מה שמשנה זו
בקרת האיכות שהיא באחריות בעל הבית ולא חשוב איפה זה נעשה.

ודרך אגב - ה KTM שכן מוצהרים כתוצרת הודו הן מכונות יפות ומדהימות.
 

YellowBeta

New member
בהחלט בהצלחה לו , דווקא היה מגניב אם היו

נותנים לו KX בשביל הנוסטלגיה
 
למעלה