בהצדעה לקצין סגול.....ז"ל דברים שכתב פה אצלנו בוידויים יהי זכרו ברוך...
T tairon New member 10/8/01 #1 בהצדעה לקצין סגול.....ז"ל דברים שכתב פה אצלנו בוידויים יהי זכרו ברוך...
ס ספירו^ש New member 10/8/01 #5 מה??!?!?!?!?!?!?!?!?! רגע!!! אני לא מבינה!!!!!! קצין סגול ז"ל??? אלוהים שמישהו יסביר לי מה קורה!!!!!!!!
מה??!?!?!?!?!?!?!?!?! רגע!!! אני לא מבינה!!!!!! קצין סגול ז"ל??? אלוהים שמישהו יסביר לי מה קורה!!!!!!!!
M may may. New member 11/8/01 #6 לזכרו מיום הוולדו שמרו אותו מלאכים ועת הגיע זמנו לקחוהו בכל שנותיו ריחף המוות מעליו הרגיש בחלומותיו וכתב וכתב וכתב ידע ולא ידע המוות חיכה בפינה הרגיש ולא הרגיש וכתב לזכרו
לזכרו מיום הוולדו שמרו אותו מלאכים ועת הגיע זמנו לקחוהו בכל שנותיו ריחף המוות מעליו הרגיש בחלומותיו וכתב וכתב וכתב ידע ולא ידע המוות חיכה בפינה הרגיש ולא הרגיש וכתב לזכרו