בהצדעה לקצין סגול.....ז"ל

tairon

New member
בהצדעה לקצין סגול.....ז"ל

דברים שכתב פה אצלנו בוידויים יהי זכרו ברוך...
 

ספירו^ש

New member
מה??!?!?!?!?!?!?!?!?!

רגע!!! אני לא מבינה!!!!!! קצין סגול ז"ל??? אלוהים שמישהו יסביר לי מה קורה!!!!!!!!
 

may may.

New member
לזכרו

מיום הוולדו שמרו אותו מלאכים ועת הגיע זמנו לקחוהו בכל שנותיו ריחף המוות מעליו הרגיש בחלומותיו וכתב וכתב וכתב ידע ולא ידע המוות חיכה בפינה הרגיש ולא הרגיש וכתב לזכרו
 
למעלה