בהמשך לשרשור על מוניות שירות

מצב
הנושא נעול.
בהמשך לשרשור על מוניות שירות

בהמשך לשרשור על מוניות שירות
(השרשור המקורי) ובייחוד בעקבות הטענה על כך שבין פ"ת לת"א מונית השירות הרבה יותר מהירה מאוטובוס, הבוקר החלטתי לבדוק את הנושא.
בכל בוקר אני עולה במשטרת רמת גן על אחד הקווים 40, 240, 68 (ויש אופציות נוספות, עם או בלי החלפה) ויורד בבית הדר או בכיכר המושבות. נסיעה טיפוסית לוקחת 20-25 דקות.
החלטתי לחרוג ממנהגי (וגם ממגבלת החופשי חודשי) ולקחת מונית שירות 51.
הגעתי תוך 12 דקות, הרבה יותר מהר מאוטובוס. מצד שני, לא באמת יכולתי להנות מהנסיעה כי הייתי דחוס בין עכוזים במושב האחורי. באוטובוס אני נמצא תמיד עם הטלפון הסלולרי ומקדיש זמן למענה למיילים, לקריאה וללמידה. לא משנה אם אני עומד או יושב, יש לי גישה לטלפון ואני איתו כל הנסיעה. במונית השירות, מרוב דחיסוּת, לא היה לי מקום להזיז יד. כדי להגיע לכיס עם הטלפון הייתי צריך להפריע לזה שלידי, ובכל מקרה אם הייתי משתמש בטלפון, המסך היה מול הפנים של שכניי, וזה לא נעים. אז פשוט ישבתי, הצטמצמתי כמה שאפשר וחיכיתי שהנסיעה תיגמר. ויש גם את העניין המאד לא נעים של להפריע לאנשים עם העברת כסף.
אז מהחווייה החד-פעמית הזאת, המסקנה היא: יתרון גדול בזמן, חיסרון גדול בנוחות.
כמובן שפתרון הרבה יותר טוב לבעיית הזמן הוא הפעלת קווי אקספרס.
 

אורי404

New member
הם מעוניינים לעלות את מספר הנוסעים המורשה

בהמשך לשרשור על מוניות שירות
(השרשור המקורי) ובייחוד בעקבות הטענה על כך שבין פ"ת לת"א מונית השירות הרבה יותר מהירה מאוטובוס, הבוקר החלטתי לבדוק את הנושא.
בכל בוקר אני עולה במשטרת רמת גן על אחד הקווים 40, 240, 68 (ויש אופציות נוספות, עם או בלי החלפה) ויורד בבית הדר או בכיכר המושבות. נסיעה טיפוסית לוקחת 20-25 דקות.
החלטתי לחרוג ממנהגי (וגם ממגבלת החופשי חודשי) ולקחת מונית שירות 51.
הגעתי תוך 12 דקות, הרבה יותר מהר מאוטובוס. מצד שני, לא באמת יכולתי להנות מהנסיעה כי הייתי דחוס בין עכוזים במושב האחורי. באוטובוס אני נמצא תמיד עם הטלפון הסלולרי ומקדיש זמן למענה למיילים, לקריאה וללמידה. לא משנה אם אני עומד או יושב, יש לי גישה לטלפון ואני איתו כל הנסיעה. במונית השירות, מרוב דחיסוּת, לא היה לי מקום להזיז יד. כדי להגיע לכיס עם הטלפון הייתי צריך להפריע לזה שלידי, ובכל מקרה אם הייתי משתמש בטלפון, המסך היה מול הפנים של שכניי, וזה לא נעים. אז פשוט ישבתי, הצטמצמתי כמה שאפשר וחיכיתי שהנסיעה תיגמר. ויש גם את העניין המאד לא נעים של להפריע לאנשים עם העברת כסף.
אז מהחווייה החד-פעמית הזאת, המסקנה היא: יתרון גדול בזמן, חיסרון גדול בנוחות.
כמובן שפתרון הרבה יותר טוב לבעיית הזמן הוא הפעלת קווי אקספרס.
הם מעוניינים לעלות את מספר הנוסעים המורשה
בהודעות לעיתונות של יו"ר ארגון מוניות השירות, מר שמעון דהרי חוזר על אותן הודעות, שיש לעלות את מספר הנוסעים במוניות השירות.
לדבריו ברכב זהה, שאינו מוניות מספר הנוסעים גדול יותר ולכן, לדעתו אין מניעה מלהגדיל את מספר המושבים במוניות השירות.
לגבי צמצום זמן הנסיעה באוטובוס, נוסף לקווים מהירים יותר, גם אם יהיו נתיבים בלעדיים לאוטובוס, זמן הנסיעה עשוי להתקצר וכך אם יהיה מכשיר כרטוס. כאשר המת"צ בפתח תקווה היה פתוח לתנועת האוטובוסים בפתח תקווה, אני מניח, שהאוטובוסים היו נוסעים מהר יותר, מיתר כלי הרכב. מכשירי כרטוס נפרדים, יש כידוע בחלק מקווי "דן" ואולי יש מקום להרחיב את זה לקווי אוטובוסים נוספים.
 

felixr

New member
הקפצה. נראה שאיליה הבין די מהר את מה שלי לקח

בהמשך לשרשור על מוניות שירות
(השרשור המקורי) ובייחוד בעקבות הטענה על כך שבין פ"ת לת"א מונית השירות הרבה יותר מהירה מאוטובוס, הבוקר החלטתי לבדוק את הנושא.
בכל בוקר אני עולה במשטרת רמת גן על אחד הקווים 40, 240, 68 (ויש אופציות נוספות, עם או בלי החלפה) ויורד בבית הדר או בכיכר המושבות. נסיעה טיפוסית לוקחת 20-25 דקות.
החלטתי לחרוג ממנהגי (וגם ממגבלת החופשי חודשי) ולקחת מונית שירות 51.
הגעתי תוך 12 דקות, הרבה יותר מהר מאוטובוס. מצד שני, לא באמת יכולתי להנות מהנסיעה כי הייתי דחוס בין עכוזים במושב האחורי. באוטובוס אני נמצא תמיד עם הטלפון הסלולרי ומקדיש זמן למענה למיילים, לקריאה וללמידה. לא משנה אם אני עומד או יושב, יש לי גישה לטלפון ואני איתו כל הנסיעה. במונית השירות, מרוב דחיסוּת, לא היה לי מקום להזיז יד. כדי להגיע לכיס עם הטלפון הייתי צריך להפריע לזה שלידי, ובכל מקרה אם הייתי משתמש בטלפון, המסך היה מול הפנים של שכניי, וזה לא נעים. אז פשוט ישבתי, הצטמצמתי כמה שאפשר וחיכיתי שהנסיעה תיגמר. ויש גם את העניין המאד לא נעים של להפריע לאנשים עם העברת כסף.
אז מהחווייה החד-פעמית הזאת, המסקנה היא: יתרון גדול בזמן, חיסרון גדול בנוחות.
כמובן שפתרון הרבה יותר טוב לבעיית הזמן הוא הפעלת קווי אקספרס.
הקפצה. נראה שאיליה הבין די מהר את מה שלי לקח
כמה נסיעות כדי להבין.
העקרון של מוניות שירות הוא כזה: אתה לא יכול לדעת מתי המונית תגיע, אתה תשלם מחיר מופקע, אתה תשב בצפיפות, אתה תסבול מנהיגה פרועה (שמסכנת אותך),אבל בד"כ תגיע מהר יותר.
לגבי העברת הכסף לנהג - זאת דווקא המחשה טובה למה שהנהג צריך להתעסק בו בזמן נהיגה, מי שנוסע במונית שירות מתעסק גם הוא בכסף, כאות הזדהות עם הנהג.
 

droriko

New member
אתה תגיע מהר יותר

הקפצה. נראה שאיליה הבין די מהר את מה שלי לקח
כמה נסיעות כדי להבין.
העקרון של מוניות שירות הוא כזה: אתה לא יכול לדעת מתי המונית תגיע, אתה תשלם מחיר מופקע, אתה תשב בצפיפות, אתה תסבול מנהיגה פרועה (שמסכנת אותך),אבל בד"כ תגיע מהר יותר.
לגבי העברת הכסף לנהג - זאת דווקא המחשה טובה למה שהנהג צריך להתעסק בו בזמן נהיגה, מי שנוסע במונית שירות מתעסק גם הוא בכסף, כאות הזדהות עם הנהג.
אתה תגיע מהר יותר
כי המונית מבזבזת הרבה פחות זמן על קליטת נוסעים,מהסיבה הפשוטה שאפשר להכניס אליה הרבה פחות נוסעים(בטח ממפרקית). האם זה אומר שהמונית זאת אלטרנטיבה טובה יותר מאוטובוס? סבבה, תבטל את קו 40, ותיתן למוניות שירות להחליף אותו, נראה כמה זמן כל העסק יחזיק מעמד....
 

guyweiss

New member


אתה תגיע מהר יותר
כי המונית מבזבזת הרבה פחות זמן על קליטת נוסעים,מהסיבה הפשוטה שאפשר להכניס אליה הרבה פחות נוסעים(בטח ממפרקית). האם זה אומר שהמונית זאת אלטרנטיבה טובה יותר מאוטובוס? סבבה, תבטל את קו 40, ותיתן למוניות שירות להחליף אותו, נראה כמה זמן כל העסק יחזיק מעמד....
 

darkshadow1

New member
זאת לא הסיבה היחידה לנסיעה המהירה.

אתה תגיע מהר יותר
כי המונית מבזבזת הרבה פחות זמן על קליטת נוסעים,מהסיבה הפשוטה שאפשר להכניס אליה הרבה פחות נוסעים(בטח ממפרקית). האם זה אומר שהמונית זאת אלטרנטיבה טובה יותר מאוטובוס? סבבה, תבטל את קו 40, ותיתן למוניות שירות להחליף אותו, נראה כמה זמן כל העסק יחזיק מעמד....
זאת לא הסיבה היחידה לנסיעה המהירה.
נהגי מוניות שירות לא חייבים לעצור בתחנות וכך יכולים לפעמים לקצר את הדרך בצורה משמעותית. למשל, בתחנה של מוניות השירות שיוצאות לכיוון רחובות מהתמח"ת לפעמים מעלים את כל הנוסעים לנס ציונה ולרחובות על מונית אחת, בנפרד מהנוסעים ליעדים אחרים- כך שהנהג יכול לדלג על הנסיעה בתוך ראשל"צ ולנסוע את רוב הדרל בכבישים מהירים.
בגלל אותה הסיבה נהגי המוניות לפעמים מרשים לעצמם לדלג על תחנות עמוסות באוטובוסים שקשה להיכנס אליהן ולצאת מהן
 

olli3

New member
מנהל
נסה את קווי אגד, 15 דקות נסיעה בשעות הבוקר

בהמשך לשרשור על מוניות שירות
(השרשור המקורי) ובייחוד בעקבות הטענה על כך שבין פ"ת לת"א מונית השירות הרבה יותר מהירה מאוטובוס, הבוקר החלטתי לבדוק את הנושא.
בכל בוקר אני עולה במשטרת רמת גן על אחד הקווים 40, 240, 68 (ויש אופציות נוספות, עם או בלי החלפה) ויורד בבית הדר או בכיכר המושבות. נסיעה טיפוסית לוקחת 20-25 דקות.
החלטתי לחרוג ממנהגי (וגם ממגבלת החופשי חודשי) ולקחת מונית שירות 51.
הגעתי תוך 12 דקות, הרבה יותר מהר מאוטובוס. מצד שני, לא באמת יכולתי להנות מהנסיעה כי הייתי דחוס בין עכוזים במושב האחורי. באוטובוס אני נמצא תמיד עם הטלפון הסלולרי ומקדיש זמן למענה למיילים, לקריאה וללמידה. לא משנה אם אני עומד או יושב, יש לי גישה לטלפון ואני איתו כל הנסיעה. במונית השירות, מרוב דחיסוּת, לא היה לי מקום להזיז יד. כדי להגיע לכיס עם הטלפון הייתי צריך להפריע לזה שלידי, ובכל מקרה אם הייתי משתמש בטלפון, המסך היה מול הפנים של שכניי, וזה לא נעים. אז פשוט ישבתי, הצטמצמתי כמה שאפשר וחיכיתי שהנסיעה תיגמר. ויש גם את העניין המאד לא נעים של להפריע לאנשים עם העברת כסף.
אז מהחווייה החד-פעמית הזאת, המסקנה היא: יתרון גדול בזמן, חיסרון גדול בנוחות.
כמובן שפתרון הרבה יותר טוב לבעיית הזמן הוא הפעלת קווי אקספרס.
נסה את קווי אגד, 15 דקות נסיעה בשעות הבוקר
מדיווחים של נוסעים שונים שביררתי מולם את העניין ושמחו על שגיליתי להם את האופציה הזאת.
 

darkshadow1

New member
מוניות שירות בממוצע פחות צפופות מאוטובוסים.

בהמשך לשרשור על מוניות שירות
(השרשור המקורי) ובייחוד בעקבות הטענה על כך שבין פ"ת לת"א מונית השירות הרבה יותר מהירה מאוטובוס, הבוקר החלטתי לבדוק את הנושא.
בכל בוקר אני עולה במשטרת רמת גן על אחד הקווים 40, 240, 68 (ויש אופציות נוספות, עם או בלי החלפה) ויורד בבית הדר או בכיכר המושבות. נסיעה טיפוסית לוקחת 20-25 דקות.
החלטתי לחרוג ממנהגי (וגם ממגבלת החופשי חודשי) ולקחת מונית שירות 51.
הגעתי תוך 12 דקות, הרבה יותר מהר מאוטובוס. מצד שני, לא באמת יכולתי להנות מהנסיעה כי הייתי דחוס בין עכוזים במושב האחורי. באוטובוס אני נמצא תמיד עם הטלפון הסלולרי ומקדיש זמן למענה למיילים, לקריאה וללמידה. לא משנה אם אני עומד או יושב, יש לי גישה לטלפון ואני איתו כל הנסיעה. במונית השירות, מרוב דחיסוּת, לא היה לי מקום להזיז יד. כדי להגיע לכיס עם הטלפון הייתי צריך להפריע לזה שלידי, ובכל מקרה אם הייתי משתמש בטלפון, המסך היה מול הפנים של שכניי, וזה לא נעים. אז פשוט ישבתי, הצטמצמתי כמה שאפשר וחיכיתי שהנסיעה תיגמר. ויש גם את העניין המאד לא נעים של להפריע לאנשים עם העברת כסף.
אז מהחווייה החד-פעמית הזאת, המסקנה היא: יתרון גדול בזמן, חיסרון גדול בנוחות.
כמובן שפתרון הרבה יותר טוב לבעיית הזמן הוא הפעלת קווי אקספרס.
מוניות שירות בממוצע פחות צפופות מאוטובוסים.
אף פעם לא נוסעים בעמידה ובתצורת המושבים הכי נפוצה יש 60% לשבת על כסא לבד. לא ברור לי איך קל לך יותר לדבר בטלפון/לקרוא/ללמוד באוטובוס מאשר במונית שירות, אלא אם כן אתה מצליח לתפוס את אחד מהמושבים הבודדים הספורים או נוסע בקו ריק במיוחד.
 

olli3

New member
מנהל
תבוא לאיזור מערב הנגב, נוסעים גם על שרפרפים.

מוניות שירות בממוצע פחות צפופות מאוטובוסים.
אף פעם לא נוסעים בעמידה ובתצורת המושבים הכי נפוצה יש 60% לשבת על כסא לבד. לא ברור לי איך קל לך יותר לדבר בטלפון/לקרוא/ללמוד באוטובוס מאשר במונית שירות, אלא אם כן אתה מצליח לתפוס את אחד מהמושבים הבודדים הספורים או נוסע בקו ריק במיוחד.
תבוא לאיזור מערב הנגב, נוסעים גם על שרפרפים.
מכיוון שהתחבורה הציבורית באיזור הזה פשוט גרועה, מוניות הישורת חוגגות ולא מוותרות על אף נוסע, גם בישיבה על הרצפה או על שרפרף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה