בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,

מצב
הנושא נעול.
קו 24

בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,
במפות גוגל כבר אפשר לראות את מסלולי הקווים אם מחפשים מסלולים לתאריכים מה-29/11 ואילך.
קו 24
הנה עוד קו שיעבור כמעט בכל שכונה בחיפה.

 
ובלי קשר, בקצה השני של המדינה ל-282 אילת-עובדה יש לו"ז רשמי!

בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,
במפות גוגל כבר אפשר לראות את מסלולי הקווים אם מחפשים מסלולים לתאריכים מה-29/11 ואילך.
ובלי קשר, בקצה השני של המדינה ל-282 אילת-עובדה יש לו"ז רשמי!
אם מחפשים באתר המפות הממשלתי, אפשר לראות של-282 יש בין 0 ל-5 נסיעות בימות השבוע, כנראה בהתאם לכמות הטיסות בכל יום.
אני לא זוכר אם דובר על זה כאן, אני רק זוכר שכשהוא הופעל הלו"ז שלו היה בגדר סוד ולא פורסם באתר אגד.
הנה מפת תחנות האיסוף שלו באילת.

 
בעזרת גוגל עליתי על עוד שינוי: קו 505 הופך לדו כיווני עם

בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,
במפות גוגל כבר אפשר לראות את מסלולי הקווים אם מחפשים מסלולים לתאריכים מה-29/11 ואילך.
בעזרת גוגל עליתי על עוד שינוי: קו 505 הופך לדו כיווני עם
תדירות משופרת.
ל 434 תהיה תדירות של פעם בשעה ול-503 יהיו 4 נסיעות ביום לכל כיוון (שתיים בבוקר ושתיים אחה"צ) ולא רק בימי ראשון.
ונראה שקו 509 אכן מתבטל.
 
אם לא מורידים נסיעות מ-430, זה גידול של 50%

בעזרת גוגל עליתי על עוד שינוי: קו 505 הופך לדו כיווני עם
תדירות משופרת.
ל 434 תהיה תדירות של פעם בשעה ול-503 יהיו 4 נסיעות ביום לכל כיוון (שתיים בבוקר ושתיים אחה"צ) ולא רק בימי ראשון.
ונראה שקו 509 אכן מתבטל.
אם לא מורידים נסיעות מ-430, זה גידול של 50%
בכמות הנסיעות בין חיפה לטבריה!
 
ואכן לא נראה שמורידים נסיעות, ואפילו מתאימים את השעות:

אם לא מורידים נסיעות מ-430, זה גידול של 50%
בכמות הנסיעות בין חיפה לטבריה!
ואכן לא נראה שמורידים נסיעות, ואפילו מתאימים את השעות:
נראה ששעות היציאה מטבריה לאורך שעות הצהריים יהיו:
X:00 - קו 430
X:20 - קו 434
X:40 - קו 430
 

קצף גל

New member
מצאתי ש 434 בתדירות 3 בשעה

בעזרת גוגל עליתי על עוד שינוי: קו 505 הופך לדו כיווני עם
תדירות משופרת.
ל 434 תהיה תדירות של פעם בשעה ול-503 יהיו 4 נסיעות ביום לכל כיוון (שתיים בבוקר ושתיים אחה"צ) ולא רק בימי ראשון.
ונראה שקו 509 אכן מתבטל.
מצאתי ש 434 בתדירות 3 בשעה
 

EladGs

New member
שיפור משמעותי בקו 505

בעזרת גוגל עליתי על עוד שינוי: קו 505 הופך לדו כיווני עם
תדירות משופרת.
ל 434 תהיה תדירות של פעם בשעה ול-503 יהיו 4 נסיעות ביום לכל כיוון (שתיים בבוקר ושתיים אחה"צ) ולא רק בימי ראשון.
ונראה שקו 509 אכן מתבטל.
שיפור משמעותי בקו 505
יפעל מחיפה החל מהשעה 07:00 וכל שעה עגולה עד 19:00
קפיצה משמעותית יחסית לקו שפעל רק בכיוון ק.שמונה-חיפה ורק בבוקר
&nbsp
קווים 137 ו 144 יוצאים מהאוניברסיטה כל 30 דקות, כש 144 יוצא ב XX:15 ו XX:45, ו 137 יוצא ב XX:20 ו XX:50, קרוב מדי לשעת סיום הלימודים לדעתי..
&nbsp
 

נתנאל531

Well-known member
מי קהל היעד של 505?

שיפור משמעותי בקו 505
יפעל מחיפה החל מהשעה 07:00 וכל שעה עגולה עד 19:00
קפיצה משמעותית יחסית לקו שפעל רק בכיוון ק.שמונה-חיפה ורק בבוקר
&nbsp
קווים 137 ו 144 יוצאים מהאוניברסיטה כל 30 דקות, כש 144 יוצא ב XX:15 ו XX:45, ו 137 יוצא ב XX:20 ו XX:50, קרוב מדי לשעת סיום הלימודים לדעתי..
&nbsp
מי קהל היעד של 505?
הקו מחבר לראשונה במסלול ישיר בין קרית טבעון לקרית שמונה, ובין חיפה לעילבון, אך בחלק ניכר הוא מקביל לקווי חיפה-טבריה, ולקווי קרית שמונה - ראש פינה - עמיעד - קדרים - מחלף גולני.
&nbsp
מה הרעיון מאחורי הקו הזה?
 
505 מהיר יותר במעט מ-500, כך שהוא ישרת גם נוסעים מחיפה

מי קהל היעד של 505?
הקו מחבר לראשונה במסלול ישיר בין קרית טבעון לקרית שמונה, ובין חיפה לעילבון, אך בחלק ניכר הוא מקביל לקווי חיפה-טבריה, ולקווי קרית שמונה - ראש פינה - עמיעד - קדרים - מחלף גולני.
&nbsp
מה הרעיון מאחורי הקו הזה?
505 מהיר יותר במעט מ-500, כך שהוא ישרת גם נוסעים מחיפה
לאצבע הגליל ומאצבע הגליל לחיפה.
ויתגבר את הקישור בין חיפה לצומת גולני ובין צומת גולני לאצבע הגליל.
 

EladGs

New member
כמו שכתב עמוד השדרה

מי קהל היעד של 505?
הקו מחבר לראשונה במסלול ישיר בין קרית טבעון לקרית שמונה, ובין חיפה לעילבון, אך בחלק ניכר הוא מקביל לקווי חיפה-טבריה, ולקווי קרית שמונה - ראש פינה - עמיעד - קדרים - מחלף גולני.
&nbsp
מה הרעיון מאחורי הקו הזה?
כמו שכתב עמוד השדרה
אני מניח שחלק מהנוסעים לאצבע הגליל והחולה יעברו גם לנסיעות של 505 (הוסיפו נסיעה אחת בכל שעה), גם אני סבור שהוא יהיה יותר מהיר, ציר 85 נהיה פקוק יותר ויותר (גם אזור עכו, אבל הוא תמיד היה כזה)
 

נתנאל531

Well-known member
בלי להעליב את חיפה

כמו שכתב עמוד השדרה
אני מניח שחלק מהנוסעים לאצבע הגליל והחולה יעברו גם לנסיעות של 505 (הוסיפו נסיעה אחת בכל שעה), גם אני סבור שהוא יהיה יותר מהיר, ציר 85 נהיה פקוק יותר ויותר (גם אזור עכו, אבל הוא תמיד היה כזה)
בלי להעליב את חיפה
מספר הנוסעים בקו 500 בין חיפה לעכו הוא די קטן, ולכל הפחות חלקם יורדים בתחנות ביניים, אותו הדבר גם ב־361. חלק משמעותי מהנוסעים עולים בתחנת הרכבת עכו, אליה הגיעו מיעדים דרומיים שונים, ולא מעט מהם יורדים בתחנות ביניים שונות.
&nbsp
ככלל, נדמה שמספר היוממים שנוסעים בכל יום מעמק החולה / קרית שמונה למפרץ חיפה קטן למדי, ומספר היוממים שמשתמשים לצורך כך בתחבורה ציבורית - קטן עוד יותר. ישנם לא מעט חיילים על קו 500, אבל גם מתוכם מעטים עולים בחיפה כשיעדם עמיעד והלאה.
 

alantan

New member
אבל אל תשכח שהמדינה עושה כסף טוב על אותם נוסעים מועטים

בלי להעליב את חיפה
מספר הנוסעים בקו 500 בין חיפה לעכו הוא די קטן, ולכל הפחות חלקם יורדים בתחנות ביניים, אותו הדבר גם ב־361. חלק משמעותי מהנוסעים עולים בתחנת הרכבת עכו, אליה הגיעו מיעדים דרומיים שונים, ולא מעט מהם יורדים בתחנות ביניים שונות.
&nbsp
ככלל, נדמה שמספר היוממים שנוסעים בכל יום מעמק החולה / קרית שמונה למפרץ חיפה קטן למדי, ומספר היוממים שמשתמשים לצורך כך בתחבורה ציבורית - קטן עוד יותר. ישנם לא מעט חיילים על קו 500, אבל גם מתוכם מעטים עולים בחיפה כשיעדם עמיעד והלאה.
אבל אל תשכח שהמדינה עושה כסף טוב על אותם נוסעים מועטים
44 ש"ח לכל כיוון...
 
עם זאת, עבור אותם מעטים שכן נוסעים בין חיפה לאצבע הגליל,

בלי להעליב את חיפה
מספר הנוסעים בקו 500 בין חיפה לעכו הוא די קטן, ולכל הפחות חלקם יורדים בתחנות ביניים, אותו הדבר גם ב־361. חלק משמעותי מהנוסעים עולים בתחנת הרכבת עכו, אליה הגיעו מיעדים דרומיים שונים, ולא מעט מהם יורדים בתחנות ביניים שונות.
&nbsp
ככלל, נדמה שמספר היוממים שנוסעים בכל יום מעמק החולה / קרית שמונה למפרץ חיפה קטן למדי, ומספר היוממים שמשתמשים לצורך כך בתחבורה ציבורית - קטן עוד יותר. ישנם לא מעט חיילים על קו 500, אבל גם מתוכם מעטים עולים בחיפה כשיעדם עמיעד והלאה.
עם זאת, עבור אותם מעטים שכן נוסעים בין חיפה לאצבע הגליל,
הגיוני להפעיל קו שנוסע באותה דרך שבה הם היו נוסעים ברכב פרטי, והקו הזה מקצר את הדרך (על פי ה-GTFS) בלא פחות מ-14 דקות! ייתכן שחלק מאלה שנוסעים היום ברכבת לעכו כדי להחליף ל-500, יירדו מעתה בלב המפרץ וייסעו ב-505 המהיר יותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה