בהמשך למשחק של שבוע שעבר..

moriboy66

New member
....

"סרטי אהבה משודרים מאוחר אבל אלימות בכל שעה מותר" "אמהות ואבות אתם הרגתם אותי" "למה תמיד הכבוד נאבד לאנשים חלשים" "בעוד קיבוץ נאנסת ילדה בדיסקוטקים שיחררו נשמה" אני יודע זה כמעט כל השיר ובהשוואה למרד הדמעות שנכתב סביב נושא ספציפי וכואב מאד זה ממש כללי ותמיד גורם להזדהות ול'חולשה' לשיר.. זהו.
 

שחוררר

New member
מממ שאלה

שאלתי כבר פעם ואפחד לא ענה אני אשאל שוב.. מה הפירוש שלכם לשורה "עוד גאון גרמני המציא יוד בלי צבעים" מכל הפירושים שעולים לי אפחד לא מספק. תודה.
 
לי זה מעלה אסוציאציה של מנגלה.

כי אחר כך הוא אומר " ולמה תמיד הכבוד נאבד לאנשים חלשים ,ומי פה יגיד לי שיש אלוהים " זה שואה לגמריי והיוד זה תרופה הרי את יודעת הם היו מבצעים ניסויים מדעיים באנשים חפים מפשע וחלשים ככה אני מאז ומעולם פירשתי את זה
 

שחוררר

New member
מממ

אחלה תודה... אני הבנתי את זה ממש מסובך.. בוא נראה אם אנחנו באותו ראש.. עוד גאון גרמני- אין גאונים גרמניים, כולם נאצים... זו מין מטאפורה. המציא יוד- דבר שמרפא, מכסה, המציא תרופה. בלי צבעים- איך אפשר שמשהו ש"גאון גרמני" המציא יהיה כמו תרופה.. שכן התוצאות שלה הן טובות.. משל נגיד לצבעים, לשמחה, לאושר... שאומרים צבעים הדברים שעולים הם צבעים שמחים... מרפאים.. לכן גרמנים לעולם לא יוכלו למצוא תרופה, לרפא, שכן הם עשו רק נזק.. והתרופה שנראתה להם בעבר, הפתרון (היוד) שהם ראו בעבר הוא "בלי צבעים". יצא קצת מבולבל מקווה שהבנתם... זה נרהא כמו מה שאמרת... משהו חסר טעם.
 

feel so low

New member
סלח לי אבל הם היו גאונים.

גאונים פסיכים לגמריי אבל גאונים.
 

שחוררר

New member
לא סתם אמרתי

שהפירוש שלי לא משהו. ובקשר לגרמניה, בד"כ שמדברים עליהם... דבר ראשון שעולה לך הוא מלחה"ע ואל תתחילו עכשיו "לי לא עולה ככה" כה, הגרמנים קיבלו סטיגמה של נאצים.. ככה זה היה תמיד, אולי בעתיד זה ישתנה. אני לא רואה את זה ככה, אבל חשבתי שאולי אביב התכוון לזה.
 
וליהודים יש סטיגמה של גנבים.

ואל תגידי לי "לי לא עולה ככה"... לא, מבחינתי גרמניה לא מסמלת רק את עליית הנאציזם ואת מלחמת העולם השניה.
 
אז מה עוד היא מסמלת ?

נאמן אתה הבנאדם הראשון שאני שומעת אותו אומר דבר כזה ,וזה בסדר כן ? פשוט פעם ראשונה שאני שומעת דבר כזה...
 

שחוררר

New member
אוי תסתום

ותפסיק למצוא דרכים להתנצח סטיגמה זו סטיגמה תתמודד אני הצגתי עובדה לא העליתי השערה.
 

שחוררר

New member
סטיגמה

היא אף פעם לא דבר עובדתי, יכול להיות שהיא נכונה ויכול להיות שלא. עצם זה שהיא קיימת- זו עובדה.
 
וואו ספר לי על רפובליקת וואימר

מה יצא מזה ? כלב מת,רפובליקת וואימר שווה לתחת וכך גם כל ההסטוריה המזובלת של העם הזה,אויי ותאמין לי שאני יודעת את ההסטוריה הזאת יותר טוב מויקפידיה אז בלי " תשכילו" תודה. אז מה אם לפני העלייה של המפלגה הנאצית גרמניה הייתה אכן נאורה. הם רובם שיתפו פעולה רוב הזקנים אפילו היום בגרמניה הם נאצים זה עם חולה עם גנים של פסיכופאטים והם מתרבים הנאצים המזורגגים האלה
 
"היהודים האלו, הצרפתים האלו,

הגרמנים האלו"... זה הכל סטיגמות. את לא יכולה לתייג לאום שלם תחת הגדרה אחת. יש הרבה אנשים שונים בכל לאום. להגיד "הגרמנים פסיכופטים וחולים" זה כמו להגיד "היהודים גנבים ומכוערים". אלו השערות שאני לא מבין איך את הגעת איתן כ"כ רחוק. לשאלתך באיסיקיו, אני "מחפה" על גרמנים כפי שאני מחפה על כל עם אחר. לא צריך לשנוא.
 
למעלה