בהמשך לחפירות הבילתי נלאות:

../images/Emo190.gif

למה לו? שפשוט ישאל אותך כמה יצא החודש בויזה (אם זה בעלך) בנימה רצינית לא מבינה את הקטע של הזיופים\,כן גמאני חטאתי בזה כשהייתי צעירה יותר. היום כבר לא (מתוך אגואיזם) חוץ.. מה סתומרת יזייף? ישים משהו בקונדום? כאילו מה לא ניתן לראות/להרגיש אם גמר?
 
חחח בקשר לויזה:

את זה הוא דואג לדעת מראש! למרות שלא מדובר כאן עליו.
 
אצלנו לא :)

בגלל זה יש חיי נישואים מאושרים.. הואמעולם לא בדק/שאל מידי פעם כשאני אקסטרה נחמדה ומפניקה ואפילו מבשלת הוא שואל בדאגה אם היה נזק גדול באשראי :)
 
../images/Emo6.gif

וואלה נשמע מעניין יש עוד משהו בזיופים? אתה מעביר שיעורים? משו?
 

הרדוד

New member
ממש

לא איך אפשר לזייף אורגזמה? בקולות גניחה מלאכותיים? חחחחחחח נו באמת.... היא אמורה לדעת את זה שני מצבים בסיסיים, עומד לא עומד. ואם עומד.... יש נוזל זרע או לא אפרודיטה... אחרי כמה מיספרים אם אין לו כוח, וחשק, סביר שלא יעמוד לו... אז איך יגמור? כל מי שכתב שאפשר לזייף.... שתיהיו בריאים....
 

Sweet honey B

New member
יש רק דבר אחד שאני לא מבינה בשאלה שלך..

למה בדיוק זה אמור לעניין אותנו?
 

izakkk

New member
למה לזייף בכלל..... גבר יכול לגמור מקסימום 3

למה לזייף בכלל..... גבר יכול לגמור מקסימום 3 פעמים.... למה הוא צריך לזייף.... השאלה לא מספר הפעמים אלא כמה הוא מושך כל פעם..... שימשוך שעה כל פעם .... ואז לא יצטרך לזייף ....
 

haze73

New member
הלואי והייתי מבין בזה

אני מזייף אוגזמה לעצמי כשאני מביא ביד.
 

עגלשון

New member
אין לי מושג

אצלי מיספר נמשך 3 שעות, אחרי זה אני מת, הדבר האחרון שיש לי כוח לעשות זה לזייף אורגזמה. מה שכן, אורגזמה ושפיכה זה לא אותו דבר אצל הגבר, הם בדרך כלל באים ביחד כך שאי אפשר להבחין בינהם אבל בהחלט ניתן להגיע לאורגזמה בלי שפיכה, לא שאני מבין בזה, כאמור אני מתעייף אחרי פעם אחת.
 
לא נראה לי...

הדבר האחרון שזייפתי היה חתימה של ההורים על מכתבים מבי"ס.
 
למעלה