בהמשך להתייעצותי בפורום בנוגע לסלקום

maayanku

New member
בהמשך להתייעצותי בפורום בנוגע לסלקום

מדובר במקרה הזה: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=66&MessageId=158494135 לאחר שיוליה לא מצאה עבורי פיתרון העלתי הכל בכתב, לפני ששלחתי את המכתב חזר אלי מנהל בכיר בשם שגיא וביקש שאפנה למרכז שירות של סלקום לבדוק אם להם יש כלים שאולי בשירות הטלפוני אין וכך עשיתי. לאחר שבמרכז שירות לא יכלו למצוא לי פיתרון ניגש אלי מנהל בשם אתגר, הוא קרא את המכתב, בדק מספר דברים ולבסוף השיג אישור לביטול עסקה. המכשיר הוחזר להם ובוטלו כל החיובים העתידיים. הם לא התנו את ביטול העסקה בשידרוג ואף אישרו לי ניתוק זיקה עבור הגלקסי 2 בתנאי ההחזר הישנים (מסתבר שעשו שינוי בהחזרים ולא מסבסדים מכשירים באופן מלא כיום) המתנתי כשבוע לפני העדכון על מנת שאוכל לבדוק שהכל תקין ומצאתי לנכון כעת לתת להם פידבק חיובי ביותר (כי כשמגיע - מגיע!) לדעתי במקרה דנן סלקום הוכיחה את עצמה כחברה אשר עומדת מאחורי הלקוחות שלה ומצליחה להבין שבכל כלל יש יוצא מן הכלל, אז בקיצור, תודה לכל המייעצים ותודה לסלקום שהצליחו למצוא פיתרון ולהוציא אותי לקוחה מרוצה ביותר!!
 

dov98

New member
כן, הפעם זה הצליח להם

אבל כמה אנרגיה בזבזת? כמה ריצות? כמה כתבת? גם אלו פרמטרים שצריכים לתת את הדעת לגביהם. לעניות דעתי אין כאן מקום לצל"ש אלא לכל היותר לשירות סביר שהיה צריך להיות מובן ולהינתן מהתחלה.
 
בטח שמגיע צל"ש..... אם המצב בשוק היה כזה שניתן היה להפריד באופן ברור בין חברות שאפשר לציין את השרות שלהם, ולבין אלו שיש להתרחק מהם. אפשר היה להבין ולקבל את מה שכתבת. אבל במצב שכולם שוחות בברדק שהם והרגולטור יצרו, לפחות מגיע מילה טובה למי שגם מקשיב, עוזר, וגם פותר בעיות לשביעות הרצון של הלקוח שנפגע.
 

maayanku

New member
נכון שהשקעתי המון אנרגיה

אבל אף אחד לא האמין שאני אקבל את הפיתרון הזה, אפילו לא אני..הפיתרון הם יכלו לבטל את העסקה בתנאי שאני אשדרג אצלהם, הם בחרו לא לעשות את זה, מאותו רגע הייתי חופשיה ואף אחד לא נתן להם ערבון שאשאר אצלהם ולמרות שהם לא הכי זולים בשוק בחרתי לעשות כך כיוון שאני לא מאמינה שחברה אחרת הייתה נותנת את הפיתרון הזה גם אם הייתי משקיעה פי 7 אנרגיה
 
למעלה