בהמשך להתייעצותי בפורום בנוגע לסלקום
מדובר במקרה הזה: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=66&MessageId=158494135 לאחר שיוליה לא מצאה עבורי פיתרון העלתי הכל בכתב, לפני ששלחתי את המכתב חזר אלי מנהל בכיר בשם שגיא וביקש שאפנה למרכז שירות של סלקום לבדוק אם להם יש כלים שאולי בשירות הטלפוני אין וכך עשיתי. לאחר שבמרכז שירות לא יכלו למצוא לי פיתרון ניגש אלי מנהל בשם אתגר, הוא קרא את המכתב, בדק מספר דברים ולבסוף השיג אישור לביטול עסקה. המכשיר הוחזר להם ובוטלו כל החיובים העתידיים. הם לא התנו את ביטול העסקה בשידרוג ואף אישרו לי ניתוק זיקה עבור הגלקסי 2 בתנאי ההחזר הישנים (מסתבר שעשו שינוי בהחזרים ולא מסבסדים מכשירים באופן מלא כיום) המתנתי כשבוע לפני העדכון על מנת שאוכל לבדוק שהכל תקין ומצאתי לנכון כעת לתת להם פידבק חיובי ביותר (כי כשמגיע - מגיע!) לדעתי במקרה דנן סלקום הוכיחה את עצמה כחברה אשר עומדת מאחורי הלקוחות שלה ומצליחה להבין שבכל כלל יש יוצא מן הכלל, אז בקיצור, תודה לכל המייעצים ותודה לסלקום שהצליחו למצוא פיתרון ולהוציא אותי לקוחה מרוצה ביותר!!
מדובר במקרה הזה: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=66&MessageId=158494135 לאחר שיוליה לא מצאה עבורי פיתרון העלתי הכל בכתב, לפני ששלחתי את המכתב חזר אלי מנהל בכיר בשם שגיא וביקש שאפנה למרכז שירות של סלקום לבדוק אם להם יש כלים שאולי בשירות הטלפוני אין וכך עשיתי. לאחר שבמרכז שירות לא יכלו למצוא לי פיתרון ניגש אלי מנהל בשם אתגר, הוא קרא את המכתב, בדק מספר דברים ולבסוף השיג אישור לביטול עסקה. המכשיר הוחזר להם ובוטלו כל החיובים העתידיים. הם לא התנו את ביטול העסקה בשידרוג ואף אישרו לי ניתוק זיקה עבור הגלקסי 2 בתנאי ההחזר הישנים (מסתבר שעשו שינוי בהחזרים ולא מסבסדים מכשירים באופן מלא כיום) המתנתי כשבוע לפני העדכון על מנת שאוכל לבדוק שהכל תקין ומצאתי לנכון כעת לתת להם פידבק חיובי ביותר (כי כשמגיע - מגיע!) לדעתי במקרה דנן סלקום הוכיחה את עצמה כחברה אשר עומדת מאחורי הלקוחות שלה ומצליחה להבין שבכל כלל יש יוצא מן הכלל, אז בקיצור, תודה לכל המייעצים ותודה לסלקום שהצליחו למצוא פיתרון ולהוציא אותי לקוחה מרוצה ביותר!!