בהמשך להודעה של כרובי, זאת עם ה 80%
למי שלא יודע על מה אני מדבר אני מתכוון להודעה הזאת:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/8/179800923/ספורט_ומוטוריקה/אופנועים
ובסוף יום רכיבה ארוך היום יצא לי לחשוב על ה 80%.
מיצו, החליף את ההיאבוסה שלו באופנוע שנחשב הגרסה הקרבית והקיצונית ביותר של אופנועי האדוונצ׳ר.
הוא רוכב עם 50 או 60 יותר סוסים ממה שלי יש ואם אני זוכר נכון הוא אפילו כתב פעם על ה GSA שהוא ״אופנוע די דרדלה״ והאמת, די בצדק.
ואז עשיתי חושבים וניסיתי לחשוב אם אי פעם רכבתי ואמרתי לעצמי ״וואלה, אני צריך פה עוד כמה סוסים״ יכולתי לחשוב על שני מקרים כאלה.
פעם אחת כשניסיתי לבדוק כמה האופנוע באמת ״סוגר״ ופעם אחת ככשניסיתי לבדוק כמה האופנוע סוגר כשהוא עמוס עד הסוף..
עשיתי חושבים בפעם השניה לנסות להבין עד כמה באופן שוטף ויומיומי חסרים לי אותם סוסים.
הממממ... אפס.
עשיתי לעצמי הנחה וניסיתי לחשוב מתי במשך הרכיבה אני משתמש בכל הסוסים שיש לי כרגע במנוע.
מתי יצא לי לסובב את יד ימין עד שהמצערת תיקתקה לי על המעצור מפלסטיק ואמרה לי ״אדון גיZמו, היום נגמר. תנסה מחר אולי יצליח לך״...
אפס.
מכיוון שרכבתי היום ״רק״ 490ק״מ שחלק היו על כביש מהיר, חלק כביש בין עירוני, חלק עירוני וטיפה שביל מהודק אפשר להגיד שזה היה יום ממוצע וממצה של 99% מהרכיבה שאני אי פעם אעבור עם האופנוע הנוכחי.
ולא הגעתי לעצר אפילו פעם אחת.
זה אני? זה האופנוע?
לא יודע.
לכמה ממכם יוצא להגיע לעצר? להשתמש בכל הסוסים?
ומחשבת ביניים, אולי דווקא בגלל זה האופנוע הספציפי הזה כל כך מוצלח ופופולרי.
לא בגלל שהוא הכי חזק, לא בגלל שהוא הכי טכני, טכנולוגי, מהיר, קיצוני אלא דווקא בגלל שהוא בנוי לעשות את מה שצריך, כמה שצריך ועוד קצת.
המעטפת הפילאית של ה 80%.
יש לך קצת יותר כח ממה שאתה באמת צריך, אבל לא יותר מדי.
יש לך זווית הטיה קצת יותר ממה שאתה חושב, אבל לא יותר מדי.
אתה יכול לבלום, להאיץ, לרכוב בשטח להעמיס.. להכל יש עוד קצת ממה שצריך אבל לא יותר מזה.
80%.
אחלה מוטו לחיים.
למי שלא יודע על מה אני מדבר אני מתכוון להודעה הזאת:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/8/179800923/ספורט_ומוטוריקה/אופנועים
ובסוף יום רכיבה ארוך היום יצא לי לחשוב על ה 80%.
מיצו, החליף את ההיאבוסה שלו באופנוע שנחשב הגרסה הקרבית והקיצונית ביותר של אופנועי האדוונצ׳ר.
הוא רוכב עם 50 או 60 יותר סוסים ממה שלי יש ואם אני זוכר נכון הוא אפילו כתב פעם על ה GSA שהוא ״אופנוע די דרדלה״ והאמת, די בצדק.
ואז עשיתי חושבים וניסיתי לחשוב אם אי פעם רכבתי ואמרתי לעצמי ״וואלה, אני צריך פה עוד כמה סוסים״ יכולתי לחשוב על שני מקרים כאלה.
פעם אחת כשניסיתי לבדוק כמה האופנוע באמת ״סוגר״ ופעם אחת ככשניסיתי לבדוק כמה האופנוע סוגר כשהוא עמוס עד הסוף..
עשיתי חושבים בפעם השניה לנסות להבין עד כמה באופן שוטף ויומיומי חסרים לי אותם סוסים.
הממממ... אפס.
עשיתי לעצמי הנחה וניסיתי לחשוב מתי במשך הרכיבה אני משתמש בכל הסוסים שיש לי כרגע במנוע.
מתי יצא לי לסובב את יד ימין עד שהמצערת תיקתקה לי על המעצור מפלסטיק ואמרה לי ״אדון גיZמו, היום נגמר. תנסה מחר אולי יצליח לך״...
אפס.
מכיוון שרכבתי היום ״רק״ 490ק״מ שחלק היו על כביש מהיר, חלק כביש בין עירוני, חלק עירוני וטיפה שביל מהודק אפשר להגיד שזה היה יום ממוצע וממצה של 99% מהרכיבה שאני אי פעם אעבור עם האופנוע הנוכחי.
ולא הגעתי לעצר אפילו פעם אחת.
זה אני? זה האופנוע?
לא יודע.
לכמה ממכם יוצא להגיע לעצר? להשתמש בכל הסוסים?
ומחשבת ביניים, אולי דווקא בגלל זה האופנוע הספציפי הזה כל כך מוצלח ופופולרי.
לא בגלל שהוא הכי חזק, לא בגלל שהוא הכי טכני, טכנולוגי, מהיר, קיצוני אלא דווקא בגלל שהוא בנוי לעשות את מה שצריך, כמה שצריך ועוד קצת.
המעטפת הפילאית של ה 80%.
יש לך קצת יותר כח ממה שאתה באמת צריך, אבל לא יותר מדי.
יש לך זווית הטיה קצת יותר ממה שאתה חושב, אבל לא יותר מדי.
אתה יכול לבלום, להאיץ, לרכוב בשטח להעמיס.. להכל יש עוד קצת ממה שצריך אבל לא יותר מזה.
80%.
אחלה מוטו לחיים.