בהלת עליית הריבית-טעות בגישה !!!

בהלת עליית הריבית-טעות בגישה !!!

חברים הטעות המרכזית בסיפור היא שאנשים לוקחים משכנתא גדולה מידי ליכולות שלהם ואז פורסים אותה לטווח ארוך מידי כדי לעמוד בתשלום הראשון... ובעצם גוזרים על עצמם עלות עצומה וסכנה בגלל עליות בפריים ובעיקר במדד...! אני צועק בכל מקום כבר זמן רב משכנתא לוקחים ל 10 שנים או פחות וכך עליית הריבית משפיעה באופן מינורי והעלות סבירה....!!! מספיק לרבע את המעגל- קחו משכנתאות לפי היכולות שלכם ולא לפי הגחמות....!!! לכל המעונינים- משכנתא בפריים עדיין זולה בהרבה...!!! המדד ב 12 חודשים האחרונים עומד על 4.2 אחוז וזה עוד ללא תוספת הריבית ואפקט הריבית דה ריבית...!!! הפריים 4.5 אחוז ובהפחתה של 0.9 נשלם 3.6 אחוז בלבד...!!! נכון שסביר להניח שהפריים יגיע ל 6 אחוז ואולי אפילו מעל אבל עדיין הממוצע סביר להניח שיהיה פחות מהמדדי !!! הקרן בינתיים נשחקת והעלייה היא רק על יתרת הקרן!!! ואם תסתפקו במשכנתא עד 10 שנים תמזערו את הסיכונים...!! לא בטוח שהפריימי יצא זול יותר אבל בטוח שבשלב זה גם לפי הצהרות בנק ישראל בטווח הקצר עדיף פריים!!! בהצלחה לכולם !
 

igors55

New member
מחירים לדירות גבוהים

שלום אני לא מומחה באופן אינטואיטיבי אני מסכים אתך "קחו משכנתאות לפי היכולות שלכם ולא לפי הגחמות" אבל מחירים לדירות גבוהים אפילו דירה לא מפאורת עולה הרבה כסף מה לעשות לאנשים שאין להם עכשיו הרבה הון עצמי? הם לוקחים משכנתא להרבה שנים. הם רק צריכים להיות מודעים לזה שהם משלמים אל זה ביוקר. ולמחזר כשיש כסף
 
איגור שלום ! לכאורה אתה צודק אבל

מה תגיד למעל 2000 משפחות בשנה שמאבדות את הבית ? ומה תגיד ל20 אלף משפחות בשנה שנקלעות לצרות עם המשכנתא? ( לדעתי בשנים הקרובות המספרים הללו יעלו...!!!).כולם חושבים בהתחלה יהיה בסדר...!! זהירות ! בהצלחה !!
 

igors55

New member
מסכים 100%

שלום סתם אחד66 אני מסכים אתך 100% המספרים מחרידים ... איפו אפשר להשיג אותם ? בנקים מפרשמים ?
 
אני קבלתי אותם בעקיפין

מהלישכה המרכזית לסטטיסטיקה. מידי פעם מפורסמים מאמרים בנושא. קבל נתונים מידע אישי- נגעתי בשנתיים האחרונות ביותר מ 100 משכנתאות. 2 משפחות איבדו את הבית לפני שהגיעו אלי...!!! 2 משפחות נוספות הגיעו לכונס. לדעתי מעל 20 הגיעו לבעיות כאלה ואחרות בתשלום המשכנתא...!!!
 
למעלה