בהלת השבת בקו 480

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
הפתרון לעומס קו 480 הוא מכונת כרטיסים בסמוך

בהלת השבת בקו 480
ככה זה נראה בכל יום שישי. מי שעומד/ת בתור הזה, יודע איזה סיוט זה.
http://telavivinf.com/blog/?p=1933
הפתרון לעומס קו 480 הוא מכונת כרטיסים בסמוך
במקום שהנהג ימכור כ־50-80% מכרטיסי הנסיעה תוך כדי עליית הנוסעים (תוך עיכוב לא נעים לכלל הנוסעים), הנהגים יסתפקו בלנקב את הכרטיסים הטעונים ברב-קו והעליה תהיה מהירה בהרבה (וגם מסודרת יותר).
&nbsp
לגבי עומס 'אוטובוס אחרון', הפתרון צריך להיות זהה לפתרון עומס 'אוטובוס ראשון' בצהרי שבת (בקוים אחרים) - הוצאת מספר אוטובוסים במקביל. בזמן האחרון התפרסמה תקנה המחייבת מפעיל תחבורה ציבורית שלא להשאיר אף נוסע בתחנה לאחר סיום השירות, בעקבות אוטובוס אחרון מלא.
 

olli3

New member
מנהל
יש שם קופה, לא? ובימים מיוחדים בשנה כש405/480 מופעלים על ידי

הפתרון לעומס קו 480 הוא מכונת כרטיסים בסמוך
במקום שהנהג ימכור כ־50-80% מכרטיסי הנסיעה תוך כדי עליית הנוסעים (תוך עיכוב לא נעים לכלל הנוסעים), הנהגים יסתפקו בלנקב את הכרטיסים הטעונים ברב-קו והעליה תהיה מהירה בהרבה (וגם מסודרת יותר).
&nbsp
לגבי עומס 'אוטובוס אחרון', הפתרון צריך להיות זהה לפתרון עומס 'אוטובוס ראשון' בצהרי שבת (בקוים אחרים) - הוצאת מספר אוטובוסים במקביל. בזמן האחרון התפרסמה תקנה המחייבת מפעיל תחבורה ציבורית שלא להשאיר אף נוסע בתחנה לאחר סיום השירות, בעקבות אוטובוס אחרון מלא.
יש שם קופה, לא? ובימים מיוחדים בשנה כש405/480 מופעלים על ידי
אוטובוסים של אגד היסעים שאין בהם מכונות כרטוס, אנשים משלמים שם בקופה. מה שסביר הוא שבשעה כזאת ביום שישי הקופה כבר סגורה.
&nbsp
ובכל מקרה, ניתן לטעון רב קו בכל אוטובוס של אגד בקוד הנסיעה שרלוונטי לך לכל נסיעה שהיא. אז אנשים יכולים לטעון גם באוטובוסים סמוכים במסוף ויש מעט שעושים זאת (הרוב לא חושבים על כך כאופציה בכלל).
&nbsp
קיומה של מכונה לא מוריד את העומס, מעטים משתמשים בה. אתה יכול לראות את זה במכונות של מטרופולין וקווים שמוצבות במרכזית ת"א ובמסוף 2000, אנשים עומדים כמו חמארים בתור, מגישיםש רב קווים לנהגים וטוענים אצל הנהג, במקום לעשות את ה מראש במכונות. אבל יש גם פאק מרגיז במכונות, הן מחזירות עודף רק במטבעות, כך שאם סכום הטעינה שלך הוא סביב ה-30 ש"ח ושילמת בשטר של 100 ש"ח, זכית ב7 מטבעות של 10 ש"ח.
 

נתנאל531

Well-known member
כמו שכתבת - הקופה סגורה לעיתים

יש שם קופה, לא? ובימים מיוחדים בשנה כש405/480 מופעלים על ידי
אוטובוסים של אגד היסעים שאין בהם מכונות כרטוס, אנשים משלמים שם בקופה. מה שסביר הוא שבשעה כזאת ביום שישי הקופה כבר סגורה.
&nbsp
ובכל מקרה, ניתן לטעון רב קו בכל אוטובוס של אגד בקוד הנסיעה שרלוונטי לך לכל נסיעה שהיא. אז אנשים יכולים לטעון גם באוטובוסים סמוכים במסוף ויש מעט שעושים זאת (הרוב לא חושבים על כך כאופציה בכלל).
&nbsp
קיומה של מכונה לא מוריד את העומס, מעטים משתמשים בה. אתה יכול לראות את זה במכונות של מטרופולין וקווים שמוצבות במרכזית ת"א ובמסוף 2000, אנשים עומדים כמו חמארים בתור, מגישיםש רב קווים לנהגים וטוענים אצל הנהג, במקום לעשות את ה מראש במכונות. אבל יש גם פאק מרגיז במכונות, הן מחזירות עודף רק במטבעות, כך שאם סכום הטעינה שלך הוא סביב ה-30 ש"ח ושילמת בשטר של 100 ש"ח, זכית ב7 מטבעות של 10 ש"ח.
כמו שכתבת - הקופה סגורה לעיתים
במטרונית הנוסעים רוכשים כרטיסים במכונה בתחנה ('רציף') ולא מהנהג, ומה שטוב לחיפאים, יכול להתאים גם לתושבי המרכז. הסוד הוא שהנהג יכריז שאינו מוכר כרטיסים.
&nbsp
לגבי בעיית העודף, אפשר לשלם באשראי, ונושא העודף הוא רק עניין של תשומת לב המפעיל. במטרונית לא נתקלתי אף פעם בבעיה עם עודף, בעוד ברק"ל עומד בתוקפו 'חוק 10 המטבעות'. אם המפעיל יהיה מחוייב להחזיק עודף בכמות סבירה (ושטרות), זה יקרה. חוץ מזה, מטבעות של 10 ש"ח בדרך כלל מבוקשים יותר מאשר שטרות של 20 ו־50.
&nbsp
&nbsp
 

נתנאל531

Well-known member
בנוסף, מי יקנה בקופה כשאפשר לקנות מהנהג?

כמו שכתבת - הקופה סגורה לעיתים
במטרונית הנוסעים רוכשים כרטיסים במכונה בתחנה ('רציף') ולא מהנהג, ומה שטוב לחיפאים, יכול להתאים גם לתושבי המרכז. הסוד הוא שהנהג יכריז שאינו מוכר כרטיסים.
&nbsp
לגבי בעיית העודף, אפשר לשלם באשראי, ונושא העודף הוא רק עניין של תשומת לב המפעיל. במטרונית לא נתקלתי אף פעם בבעיה עם עודף, בעוד ברק"ל עומד בתוקפו 'חוק 10 המטבעות'. אם המפעיל יהיה מחוייב להחזיק עודף בכמות סבירה (ושטרות), זה יקרה. חוץ מזה, מטבעות של 10 ש"ח בדרך כלל מבוקשים יותר מאשר שטרות של 20 ו־50.
&nbsp
&nbsp
בנוסף, מי יקנה בקופה כשאפשר לקנות מהנהג?
רכישה בקופה גוררת עיכוב מועט (בינתיים נוסעים נוספים מצטרפים לתור), ועל כן על מנת למזער סיכון של הפסד נסיעה נוכחית והמתנה לנסיעה הבאה, משתלם יותר לקנות מהנהג.
 

olli3

New member
מנהל
מסכים עם שתי התגובות.

בנוסף, מי יקנה בקופה כשאפשר לקנות מהנהג?
רכישה בקופה גוררת עיכוב מועט (בינתיים נוסעים נוספים מצטרפים לתור), ועל כן על מנת למזער סיכון של הפסד נסיעה נוכחית והמתנה לנסיעה הבאה, משתלם יותר לקנות מהנהג.
מסכים עם שתי התגובות.
 

GLSRA

Member
את זה ניתן לפתור עם אשנב הקופה פונה ישירות אל התור לאוטובוס,

בנוסף, מי יקנה בקופה כשאפשר לקנות מהנהג?
רכישה בקופה גוררת עיכוב מועט (בינתיים נוסעים נוספים מצטרפים לתור), ועל כן על מנת למזער סיכון של הפסד נסיעה נוכחית והמתנה לנסיעה הבאה, משתלם יותר לקנות מהנהג.
את זה ניתן לפתור עם אשנב הקופה פונה ישירות אל התור לאוטובוס,
כך שמי שעומד בתור לאוטובוס עומד בעצפ בו זמנית ובמקביל בתור לקופה.
אם לא זקוק לשירותי הקופה, חולף על פניה ומתקדם בתור לכיוון האוטובוס, אם כן, פשוט נעצר, רוכש כרטיס וממשיך עד לכניסה לאוטובוס.
ובא לציון גואל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה