בהוקרה לחברי הפורום

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
בהוקרה לחברי הפורום

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
 

Golf Bravo

New member
בנימינה - 2004 - סיכום חלקי וזמני

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
בנימינה - 2004 - סיכום חלקי וזמני
מעט (יחסית) התחדש בתחנת בנימינה בשנת 2004. הבולט בין השינויים הוא השלמת בנייתם של הגשרים החוצים את התחנה מזרח-מערב
 

Golf Bravo

New member
הגשרים בבנימינה

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
הגשרים בבנימינה
מזוית זו ניתן לראות בבירור כי מדובר בשני גשרים נפרדים. אין מעבר בין גשר אחד למשנהו.
 

Golf Bravo

New member
מנהל התחנה ירד לעם

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
מנהל התחנה ירד לעם
מנהל תחנת בנימינה שמשרדו השקיף על התחנה ממעל, בקומה השניה של הבנין ההסטורי של התחנה, ירד לשכון במבנה יביל הצמוד לרציף 1 (עם כותרת ארגמן)
 

Golf Bravo

New member
תעלת תקשורת

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
תעלת תקשורת
לחדי הראיה, תוכלו להבחין כי לבסיס הבטון של הגדר הוצמדה תעלת מתכת (עם חיבורי הארקה יפים לכל אורכה) ה"רצה" לכל אורך רציף 1 בתחנה. לא בררתי האם זהו הסיב האופטי המפורסם של הרכבת. כבונוס בחינם, ברקע תוכלו לראות את אחד הבתים האופייניים ל"ברגרים" המתגוררים בבנימינה ומהווים חלק מן הנוף.
 

Golf Bravo

New member
נוף מן הגשר

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
נוף מן הגשר
כאמור את התחנה חוצים שני גשרים, האחד מוביל מן החניה של התחנה (במזרח) אל אזור התעשיה הנמצא ממערב לפסים. השני מגשר בין הרציפים 1 ו- 2-3. לכל אחד מן הגשרים שתי מעליות (סה"כ ארבע מעליות, ממוזגות!) וגרמי מדרגות. בתמונה מבט צפונה מגרם המדרגות העולה לגשר מרציף 2-3
 
תמונות יפות מאוד ! תודה וכל הכבוד

נוף מן הגשר
כאמור את התחנה חוצים שני גשרים, האחד מוביל מן החניה של התחנה (במזרח) אל אזור התעשיה הנמצא ממערב לפסים. השני מגשר בין הרציפים 1 ו- 2-3. לכל אחד מן הגשרים שתי מעליות (סה"כ ארבע מעליות, ממוזגות!) וגרמי מדרגות. בתמונה מבט צפונה מגרם המדרגות העולה לגשר מרציף 2-3
תמונות יפות מאוד ! תודה וכל הכבוד
חבל שאתה לא מצלם לפורום בקביעות ! יישר-כח !
 

אורי404

New member
בימינה היפה, גם המושבה וגם התחנה.

נוף מן הגשר
כאמור את התחנה חוצים שני גשרים, האחד מוביל מן החניה של התחנה (במזרח) אל אזור התעשיה הנמצא ממערב לפסים. השני מגשר בין הרציפים 1 ו- 2-3. לכל אחד מן הגשרים שתי מעליות (סה"כ ארבע מעליות, ממוזגות!) וגרמי מדרגות. בתמונה מבט צפונה מגרם המדרגות העולה לגשר מרציף 2-3
בימינה היפה, גם המושבה וגם התחנה.
 

Golf Bravo

New member
נוף מן הגשר דרומה

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
נוף מן הגשר דרומה
 

Golf Bravo

New member
נחים בתחנה

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
נחים בתחנה
 

Golf Bravo

New member
108 קיבל שי-שבת בבנימינה

בהוקרה לחברי הפורום
אני קורא ונהנה מן הפורום הזה מדי תקופה. לפעמים תורם משהו קטן, אך משתדל להשאר בין הצללים ולתת למומחים האמיתיים פה לעשות את המלאכה. אני מוצא בפורום הזה אי של שפיות. ערבוביה מרתקת של מקצוענים ומשוגעים לדבר מחד, האוספים בלהט דתי כל פרט על שעת הגיור המדויקת של כל קטר וקרון (ואפילו שרק בקרו לרגע גם אז יזכרו לפרטים), כל דגם של כל אוטובוס ישן וחדש. מאידך אורחים לרגע עם שאלות א'-ב' המתקבלים בברכה. והכל מתנהל בדרך כלל ברוח טובה ובהומור. משום כך הרגשתי כמעט מחויב לתרום את תרומתי הצנועה והחובבנית לסוף השנה. השאלתי מצלמה (HP735) והנה מה שהעליתי ביום האחרון של שנת 2004, להנאתכם. את הניתוחים המקצועיים של תוכן התמונות המצורפות (אם יש צורך בכך) אני סומך עליכם שתספקו.
108 קיבל שי-שבת בבנימינה
 
חיובי. קטר 108 מעט עליו:

האם זהו הקטר הישן ביותר בשירות פעיל
ברכבת ישראל היום?
חיובי. קטר 108 מעט עליו:
מקור: ארכיון אביתר: נבנה בחודש פברואר 1956. נפרק מהאוניה "יהודה" בנמל חיפה ביום 28.03.1956. האוניה "יהודה" יצאה מנמל בולטימור בארה"ב ביום 08.03.1956 והגיעה לנמל חיפה ביום 27.03.1956.(חוזה מס' ש/מ 3002). קטר מס' 108 ניזוק בעת הפלגת האוניה "יהודה" ארצה. (גג תא הנהג בקטר זה מעוגל. גגות מעוגלים קיימים גם בקטרים מס' 109 - 113). קטר מס' 108 מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1969. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1972. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). קטר מס' 108 עבר שיפוץ מקיף במחצית הראשונה של שנת 1996 ועקב עובדה זו לא נגרט כמו קטרים אחרים בני גילו מאותה סדרת יצור. קטר מס' 108 הוסב מקטר "אויר-שליטה" לקטר "חשמל-שליטה" בעת השיפוץ כמו קטרים מס' 114 – 129 ובשנת 2004 הוא עדיין קטר פעיל ! נצבע בצבעי איי-סי ב- 07.1996. קטר זה היה מעורב בתאונת התנגשות קשה עם מכונית סובארו "לגאסי" אדומה (מס' 59-254-03) במחסום הרכבת ליד קיבוץ "נוה-ים" ביום 22.11.1998. צילום של קטר מס' 108 עם רכבת נוסעים מופיע ב"ידיעות-אחרונות ", מוסף ממון, 21.07.1995, עמ' 3.
 

Golf Bravo

New member
על כך נאמר

חיובי. קטר 108 מעט עליו:
מקור: ארכיון אביתר: נבנה בחודש פברואר 1956. נפרק מהאוניה "יהודה" בנמל חיפה ביום 28.03.1956. האוניה "יהודה" יצאה מנמל בולטימור בארה"ב ביום 08.03.1956 והגיעה לנמל חיפה ביום 27.03.1956.(חוזה מס' ש/מ 3002). קטר מס' 108 ניזוק בעת הפלגת האוניה "יהודה" ארצה. (גג תא הנהג בקטר זה מעוגל. גגות מעוגלים קיימים גם בקטרים מס' 109 - 113). קטר מס' 108 מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1969. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1972. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). קטר מס' 108 עבר שיפוץ מקיף במחצית הראשונה של שנת 1996 ועקב עובדה זו לא נגרט כמו קטרים אחרים בני גילו מאותה סדרת יצור. קטר מס' 108 הוסב מקטר "אויר-שליטה" לקטר "חשמל-שליטה" בעת השיפוץ כמו קטרים מס' 114 – 129 ובשנת 2004 הוא עדיין קטר פעיל ! נצבע בצבעי איי-סי ב- 07.1996. קטר זה היה מעורב בתאונת התנגשות קשה עם מכונית סובארו "לגאסי" אדומה (מס' 59-254-03) במחסום הרכבת ליד קיבוץ "נוה-ים" ביום 22.11.1998. צילום של קטר מס' 108 עם רכבת נוסעים מופיע ב"ידיעות-אחרונות ", מוסף ממון, 21.07.1995, עמ' 3.
על כך נאמר
God is in the small details תודה על השיעור
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה