בדרך אל הכפר.

Fish in the sea

New member
בדרך אל הכפר.

לא מצאתי שרשור על זה פה, אבל אביב ודניאל נתנו אמש הופעה אינטימית בקיבוץ כפר גלעדי כחלק מערב זיכרון ליצחק רבין ז"ל. הסט היה כולו להיטים ונראה כך: אתה פה חסר לי (שהיה למעשה ההפתעה היחידה בערב) סוף העולם לבכות לך עורי עור (היה כתוב בדף שלקחנו מהבמה אבל למעשה לא נוגן בהופעה. חבל) השיר שלנו מיליארד טועים עצוב בלעדייך המכתב קרן אור שנינו שווים (שיא הערב?) מלאך (נתן הקדמה יפה אבל הביצוע עצמו היה מהיר מדי) אהבנו האם להיות בך מאוהב יומן מסע מקסיקו שיר עצוב אור הירח ----------- הדרן: שיר תקווה (אז זהו שלא) ההופעה היתה מאוד יפה, רק חבל שהקהל הקיבוצניקי המטומטם שכנראה לא ראה הרבה הופעות בחייו קם והלך אחרי אחרי אור הירח למרות שהתאורה על הבמה לא נכבתה והיה ברור לגמרי שאביב יחזור להדרן. אוף, זה כ"כ הרס. אביב (בצדק) לא חזר לבמה ושיר תקווה לא נוגן. זה היה סיום כ"כ מעצבן ומאכזב, והכל בגלל הקהל הדפוק שדווקא היה נראה שנהנה מההופעה, אבל לא ממש הבין כנראה שתמיד יש הדרנים. חוצמזה, חבל בעיניי שאביב לא נותן לדניאל לשיר שיר אחד. לא שאני אוהב את השירים שלו יותר מדי, אבל אחרי שכבר יותר מעשר שנים הוא מסתוב איתו ומגיע איתו לכל חור בארץ, היה יפה אם אביב היה נותן לו לקדם קצת את קריירת הסולו שלו. נו, שוין. בסך הכל היתה הופעה טובה, אבל אין מה לעשות- עם התעויוט זה עובד הרבה יותר טוב.
 

shaniebnovember

New member
רגע אגע

מה קשור הופעה? לא אמרו על זה כלום.. וזה היה רק לחברי קיבוץ? ואיפה הקיבוץ הזה נמצא? ווואט דה פאק הקהל עזב באמצע? איזה גועל נפש!
 
אנשים אתם לא מבינים!!!!!!!!!!!!!!!!

ההורים שלי נסעו לסוף שבוע דקה ליד כפר גלעדי והם הציעו י לבוא אבל לא יכולתי ואז הם התקשרו אלי ואמרו לי שאני מטומטמת כי יש שם הופעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתם קולטים!??!?!!!!!?!??!?!!?!?!!?!?!??!?!!?!??!?!??!!??!Q?!
 

Fish in the sea

New member
תשובות.

הופעה אינטימית רגילה של אביב גפן, כמו שאר ההופעות האנטימיות שהוא מריץ כבר שנים. קישרו את זה לזכר יום השנה לרצח רבין, אבל מלבד כמה הקראות לפני ההופעה לא היה הרבה קשר. ההופעה לא היתה רק לחברי הקיבוץ, אני למשל נסעתי כמעט שעה וחצי בשביל זה... והקהל, כפי שציינתי, לא בדיוק עזב באמצע. זה לא היה ככה. הם פשוט לא הבינו שלא נגמר והאמינו למונולוג הסיום הארוך מתמיד של אביב. כמה אנשים קמו, ואז עוד כמה קמו, ודי מהר 70 אחוז מהאנשים קמו. לא נורא, חוצמזה היתה הופעה טובה. כבר גלעדי, אגב, זה כמה דקות ממטולה, משמע הכי צפון שיש, משמע ליד לבנון.
 
למעלה