בדיקת קרישות הדם

בדיקת קרישות הדם

הי בנות, אני קצת מבולבלת. קיבלתי הפניה לביצוע בדיקת דם לקרישות דם דרך קופת חולים אחרי הפלות חוזרות. האם זה כולל את כל סדרת הבדיקות או שיש משהו שצריך לעשות פרטי? אני דרך מכבי. אם אני רוצה לעשות את כל הבדיקות של קרישות הדם פרטי בשביל ההרגשה הטובה, מישהי יודעת כמה זה עולה?
 

בירית

New member
קרישיות

למה לעשות את בדיקת הקרישיות באופן פרטי? מכבי שולחת וממנת את הכל. ממה שאני זוכרת זה שלקחו לי בערך 10 מבחנות דם לבדיקה,התשובות הם בערך לאחר 3 שבועות. עשיתי את הבדיקות בבלפור ת"א, היחס היה נפלא. וזהו, לפי דעתי חבל להוציא כסף על הבדיקה הזו, יש לנו מספיק איפה לשים את הכסף בטיפולים הנוכחים. משתתפת איתך בצער על ההפלות (מי כמוני יודע), ושיהיה לך רק טוב ובהצלחה עם הבדיקות, שיובילו להריון תקין כמה שיותר מהר. אמן.
 

פּוֹנְג

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

עד כמה שאני יודעת בדיקה לקרישיות היא מאד מאד יקרה (סדר גודל של כמה אלפים) וזו הסיבה גם שקופות החולים לא ששות לשלוח אותנו לבדיקה הזו. אבל אני מאמינה שאם כבר שלחו אותך, אז בודקים את הכל. כיתבי פה מה כתוב לך בהפנייה, איזה פרמטרים אמורים לבדוק לך, ומי שמבינה תוכל לומר לך אם חסר משהו.
 

סיגלי ד

New member
היי נעמה

כעקרון לא רואה סיבה למה לעשות בדיקות באופן פרטי אם יש לך אפשרות לעשות זאת דרך מכבי. המעבדה תבדוק את זה בדיוק אותו דבר.... במכבי צריך להגיש את ההפניה לאישור המטולוג, ומגישים את זה באותו מקום שאת הולכת לעשות בדיקות דם. האישור נשלח למעבדה ישירות עד שבוע מיום הבקשה (לי הגיע תוך יומיים). באותו יום חייבים לשתות הרבה מאוד מים. לי לקחו 14 מבחנות בערך. תשובות הגיעו אחרי 3 שבועות.
 

מיקוש 3

New member
היי נעמה

אני אמנם בקופת חולים כללית,אבל נראה לי שלגבי בדיקות קרישיות זה זהה בכל קופות החולים,כמובן שתבררי. אצלי עשו לי את כל בדיקות הקרישיות על חשבון הקופה,למעט 3 בדיקות שמוגדרות כבדיקות קרישיות גנטיות. הן עלו לי אחרי החזר של המושלם 660 ש"ח. בהצלחה
 
למעלה