בדיקת הריון אחרי גרידה

פושטקי

New member
בדיקת הריון אחרי גרידה

שלום לכולן לפני חודש ומספר ימים עברתי גרידה בעקבות הריון לא תקין. ביום שיש האחרון קיבלתי מחזור והדימום היה כרגיל- כמו לפני ההריון והגרידה. היום עשיתי בדיקת BETA ויצא 6. מישהי יודעת להגיד לי מה זה אומר? אף פעם לא עשיתי בדיקת BETA(בהריון עשיתי רק בדיקות ביתיות...) האם עם BETA 6 אפשר ומומלץ לנסות להיכנס שוב להריון בביוץ הקרוב (בעוד כשבוע-עשרה ימים) או שמומלץ לחכות עוד קצת? תודה רבה
 

מקוםבלב

New member
בוקר טוב פושטקי,

למה עשית בדיקת בטא? על מנת לראות שהכל בסדר? בטא 6 היא בסדר גמור. מתחת ל10 נחשב תקין לחלוטין. את יכולה להתחיל לנסות בכיף. מאחלת לך המון הצלחה. יום טוב.
 

פושטקי

New member
..

היי עשיתי בדיקת בטא כי הרופא שלח אותי לבדוק שהכל בסדר (אמר לי לעשות חודש אחרי הגרידה). האמת היא שאני די מתוסכלת כי אני מרגישה ש"לא מסבירים לי". אני לא אוהבת לחפש מידע באינטרנט כי אני מתבלבלת מרוב המידע ואני מעדיפה שמי ששולח אותי לבדיקה או לתהליך מסוים (נגיד גרידה) יסביר לי מה הולך להיות שם או למה (במקרה של הבטא). אבל עד כה לא נתקלתי ממש בהסברים ואחרי כמה שאלות אני כבר מרגישה נודניקית ולא נעים לי יותר לשאול... האם כל הרופאים לא מסבירים? או שפשוט הרופא שלי כזה (עם כל זה שהוא מאוד נחמד, עדין ומקצועי...)?
 
למעלה