בדיקת דם וא. ס היום ואני תרנגולת

בדיקת דם וא. ס היום ואני תרנגולת

הייתי היום בלין ועשיתי את האולטראסאונד ובדיקת דם. ההורמונים היו נמוכים. לא שאלתי כי הראש שלי לא היה במקום אבל הזקיקים שלי ממש גאווה לעיניים. נכון להיום 10 זקיקים בגודל 11 - 15 ועוד הרבה בגודל 10 (ויש לציין הרבה בגודל 10) ועוד הרבה קטנים. הפתעתי את עצמי היום עם כל כך הרבה יפיופים כאלה. אני מקווה שביום ראשון הם יראו מי יודע לגדול יפה. הרירית היתה רק 8.5 לא משנה יש לה יומיים לגדול. היום אני ממשיכה עם 3 אמפולות מנגון מחר וביום שבת 2 וביום ראשון נראה מה יגידו לי אבל לפי מה שנראה לי אני ביום שני אני אחגוג בשאיבתם ךאת יום העצמאות תהנו מחר בכנס
 
כל הכבוד ... לשתינו !!!!!!

קודם כל ברוכה הבאה ומצחיק לקרוא שבדיוק היום אחרי דם ואולטרסאונד, גם הזקיקונים החמודים שלי התרבו וגדלו - 14 משמאל ו12 מימין - בגודל 10+ ועוד הרבה קטנטנים...
מחר - אני שוב בדם ןUS (בגלל זה לא יכולה להגיע לכנס) בתקווה שביום ראשון - שני נלך ישר לשאיבה ... בקיצור אחלה של ביצועים היו לנו היום , והלוואי שזה יימשך כך !!!!!!!!1 בהצלחה ע-נ-ק-ית
מחזיקה אצבעות לכולנו !
 
בדיקה ביום ראשון

ויום העצאמות במאוזן רק שיעבוד. האם הגיוני שאני אקבל כוריגון ביום ראשון בלילה ושאיבה ביום שני?
 

ziziub

New member
אחרי כמה ימים של זריקות את?

אני אחרי 6 ימי גונל ומנוגון, 5 אמפולות ויש לי זקיקים די קטנים והרירית 6 מ"מ, מקווה גם להגיע בשבוע הבא בע"ה לשאיבה. בהצלחה
 
היום כלומר עד אתמול כולל

7 ימים של זריקות. זה די התפתיע אותי התגובה. בד"כ עד עכשיו הרירית היתה גודלת כמו שצריך והזקיקונים החמודים שלי היו לוקחים להם את זמנם הנחמד. משום מה הפעם הכל התהפך. ההורמונים נמוכים קצת הרירית קצת קטנה אבל הם בשלהם. נו טוב, נתווכח איתם באמת? בהצלחה עם השאיבה. אם אפשר לשאול איפה את עושה את השאיבה?
 

Romi forever

New member
../images/Emo26.gif מקפיצה שאלה ../images/Emo36.gif

14 יום לפני המחזור (שזה היה אתמול), הרופא ביצע בדיקת US. לטענתו לא נראו זקיקים בכלל, ורירית הרחם - 10 מ"מ. לאחר הבדיקה אצל הרופא יצא לנו לקיים יחסים רק פעם אחת - שלושה ימים לאחר הבדיקה. האם זקיקים יכולים לגדול בטווח הזמן הזה? לפני מספר ימים קיבלתי את כל הסימפוטים המאופיינים אצלי לפני קבלת המחזור (שינוי במצב הרוח, הפרשות חומות, רעב). כאמור, הייתי אמורה לקבל אתמול. אך, מה שמוזר הוא שמאתמול נעלמו כל הסימפומים (התחתונים ממש נקייה) והמחזור עדיין לא הגיע. אין לי למה לצפות, נכון? אולי בגלל שאני אמורה לבצע צילום רחם בשבוע הבא - המחזור מתעכב (למרות שאני לא לחוצה מהבדיקה, ורוצה כבר שהיא תהייה מאחוריי)?
 

קוקיקית

New member
זקיקים לא יכולים פתאום להופיע

יש להם תהליך גדילה. אבל, אולי ביום שעשית את האולטרסאונד כבר היה הביוץ? הרופא לא אמר כלום על זה? לא רוצה לייאש, אבל גם אם הביוץ היה ממש לפני הבדיקה, הביצית חיה 24 שעות לכן 3 ימים אחרי זה נשמע מאוחר. לא עשית בדיקת דם במקביל? בכל מקרה
 

Romi forever

New member
ניתן לדעת דרך US אם היה ביוץ?

הרופא לא אמר לי כלום על ביוץ ביום של הבדיקה. מוזר, אבל עדיין לא קיבלתי מחזור. בטח סתם איחור...
 
יש לי שאלה נוספת לגבי תמיכה אחרי

ההחזרה. הציעו לי כל מיני ואני לא יודעת מה להחליט. אני יודעת שלפנינים אני אלרגית ולכן הם יצאו מהסיפור. הציעו לי גם 2 סוגי ג'לים. אחד לפעמיים ביום ואחד פעם ביום אני לא כל כך זוכרת את השמות אבל מישהי השתמשה בזה פעם? אני צריכה להחליט עד מחר בבוקר. נראה לי שאני אלך על זריקות גסטון (כמה שהן כואבות). לפחות אני יודעת שלהן אין לי רגישות וממש לא בא לי לבדוק עוד הפעם אבל אשמח לקבל מידע קצת למי שניסתה כי ממש לא בא לי עוד זריקות
 

פּוֹנְג

New member
לא יודעת לאיזה תמיכות את מתכוונת

אבל תנסי בשאלות הנפוצות (בשורה הכחולה למעלה) בקטגוריית IVF יש תת קטגוריה על תמיכה.
 

ziziub

New member
היי חדשה, על שאלתך הקודמת...

אני אעבור בע"ה, את השאיבה בתל השומר. ולגבי התמיכה, אני קיבלתי בעבר גם פנינים, גם גסטון וגם אנדומטרין, והחוויה הקשה מכולן היתה עם הגסטון, עד היום יש לי סימנים כחולים, ולפעמים בעלולי שלי נותן לי מכות עידוד בטוסיק (בלי שום קונוטציות בבקשה) ואני עדיין צועקת מכאב במקום הזריקה. בפעם הזו סירבתי בתוקף לגסטון ובית השומר הציעו לי מייד אנדומטרין. מקווה שהפעם זאת הפעם, מאמינה שהפעם זאת הפעם. אני עוד חודש בדרך להיות אמא. בהצלחה בשאיבה ובהמשך
 

ziziub

New member
קצת גדולים יותר, עם פחות הפרשות

ועם אפס תופעות לוואי, לי בכל אופן, והכי חשוב רק פעמיים ביום ולא שלוש כמו הפנינים, מאוד אידיאלי לעובדות שבינינו. שבוע טוב
 

דנה 13

New member
אנדומטרין

אנדומטרין מגיע בצורת טבליות לבנות בצורת אליפסה שמחדירים לנרתיק פעמיים ביום כדור אחד.
 

p l a

New member
קרינון - ג'ל לפעם ביום...

קרינון נוח מאד לשימוש, גם בגלל מיעוט ההפרשות (סליחה על התיאור), אך יש אבל גדול - אין כמעט מחקרים מהארץ על השפעתו לחיוב ולשלילה ולכן לא הרבה רופאים ממליצים עליו.
 
למעלה