חדשה במערכת
New member
בדיקת דם וא. ס היום ואני תרנגולת
הייתי היום בלין ועשיתי את האולטראסאונד ובדיקת דם. ההורמונים היו נמוכים. לא שאלתי כי הראש שלי לא היה במקום אבל הזקיקים שלי ממש גאווה לעיניים. נכון להיום 10 זקיקים בגודל 11 - 15 ועוד הרבה בגודל 10 (ויש לציין הרבה בגודל 10) ועוד הרבה קטנים. הפתעתי את עצמי היום עם כל כך הרבה יפיופים כאלה. אני מקווה שביום ראשון הם יראו מי יודע לגדול יפה. הרירית היתה רק 8.5 לא משנה יש לה יומיים לגדול. היום אני ממשיכה עם 3 אמפולות מנגון מחר וביום שבת 2 וביום ראשון נראה מה יגידו לי אבל לפי מה שנראה לי אני ביום שני אני אחגוג בשאיבתם ךאת יום העצמאות תהנו מחר בכנס
הייתי היום בלין ועשיתי את האולטראסאונד ובדיקת דם. ההורמונים היו נמוכים. לא שאלתי כי הראש שלי לא היה במקום אבל הזקיקים שלי ממש גאווה לעיניים. נכון להיום 10 זקיקים בגודל 11 - 15 ועוד הרבה בגודל 10 (ויש לציין הרבה בגודל 10) ועוד הרבה קטנים. הפתעתי את עצמי היום עם כל כך הרבה יפיופים כאלה. אני מקווה שביום ראשון הם יראו מי יודע לגדול יפה. הרירית היתה רק 8.5 לא משנה יש לה יומיים לגדול. היום אני ממשיכה עם 3 אמפולות מנגון מחר וביום שבת 2 וביום ראשון נראה מה יגידו לי אבל לפי מה שנראה לי אני ביום שני אני אחגוג בשאיבתם ךאת יום העצמאות תהנו מחר בכנס