בדיקת איידס גם לבתולים?

Mozzarella

New member
בדיקת איידס גם לבתולים?

היי חבר'ה, אני והחבר התחלנו לא מזמן לשכב. שנינו בתולים ולא היה לנו כל קשר מיני קודם לכן. האם כשאנחנו רוצים להפסיק להשתמש בקונדום ולעבור לגלולות אנחנו עדיין צריכים לעשות בדיקת איידס? לא נגענו במזרקים, וכד'...זה בכל זאת מצריך בדיקת איידס? תודה
 

wintera

New member
../images/Emo45.gif

לפי דעתי תמיד רצוי, כדי להיות רגועים, היות וכידוע איידס הינו נגיף, וחלק מהאנשים הינם נשאים בלבד, כלומר - הנגיף אצלם רדום, כך שהם טכנית לא "חולים" במחלה.
 

juggernaut

New member
כל עוד לא היה לכם מגע עם דם וכאלה

אין סיבה...סתם טיפשי. במידה וכן היה מגע בדם מזרקים או אנא ערף...רצוי מאוד לעשות
 

פ ו מ פ ה

New member
כל כך לא נכון!../images/Emo128.gif

אפשר להדבק באיידס כתוצאה ממלא דברים.. מספיק שנחתכת בים מזכוכית, שלפניך נחתך בו מישהו נגוע באיידס[אנאערף...]. את/ה לא יכול/ה לקבוע בוודאות שהאדם שכתב את ההודעה או חברתו אינם נגועים באידס. וחוץ מזה- רק בשביל השקט האישי, רק בשביל להיות בטוחים, זה כל כך שווה את זה. וזה כל כך חשוב לדעתי..
 

dark spy

New member
עד כמה שאני יודע

כשהנגיף מחוץ לגוף (וחשוף לאוויר) הוא מת מהר מאוד.... עיניין של שניות-דקות... אז אין סיכון כזה אלא אם לקחת לבנאדם שנחתך את הזכוכית ישר מהיד וחתכת את עצמך.... מצד שני לך תדע... יש מצב שפעם פצע שלך נגע בדם של מישהו אחר (לחצת יש עם מישהו שהייתה לו שריטה קטנה לפני שהוא בכלל שם לב כלך היה קצת שיפשוף או אנא עראף...) בקיצור.... אמנם אני לא מי יודע מה מבין בזה אבל כדאי- זה בטח לא יזיק וברוב המקומות עד כמה שהבנתי זה אפילו לא עולה כסף
 

פ ו מ פ ה

New member
הדוגמא הייתה...

סתם... הקטע היה להבהיר שאתה אף פעם לא יודע מאיפה ואיך, וזה לא עובר רק ממזרק או יחסי מין. ובאמת-הבדיקה לא עולה כסף, או אולי [אולי] סעום סמלי של בין 10-20 ש"ח. בריא בשביל השקט הנפשי...
 

juggernaut

New member
אז מה שאת אומרת זה שאפילו שאני

נחתך מנייר אני יכול להידבק באיידס? אולי עוד פניקה תעזור? הנגיף מת אחרי 2 דקות באור...כלומר אם נחתכת מזכוכית בים, או נכנסת לבריכה אחרי ששתי דקות דימם שם נשא איידס - אתה בסדר.
 

ToryMaster

New member
כה

אבל תמיד יש את הסיכוי שאחד מבני הזוג נשא
 

juggernaut

New member
אם הוא בתול אז לא...

מה הסיכוי להיחתך מזכוכית, שלפני פחות מ2 דקות נחתך ממנה נשא איידס?.. טוב בעצם הכל אפשרי...אבל עדין כשהנגיף באור תוך 2 דקות הוא מת, הוא לא מצליח לחיות...
 

ToryMaster

New member
אל תגיד לי אז לא ../images/Emo46.gif

אתה יכול להיוולד נשא, האין זאת?
 

juggernaut

New member
וואי מה זה לא נעים לי.

את יודעת איך נולדים נשא? אם האמא נשאית. אני אסביר, אם הגעת לגיל שאתה עושה בו סקס, ואמא שלך עוד לא מתה מאיידס, סימן שאמא שלך לא נשאית איידס וסימן שאתה לא נשא איידס ולא, איידס זה לא גנטי.
 

פ ו מ פ ה

New member
זה לא..

גנטי, אבל זה מה שנקרא [בביולוגיה] "תכונה נרכשת". ואם אני לא טועה, אין מצב שאם לאחד ההורים שלך יש איידס, אתה תוולד ללא הנגיף.
 

פ ו מ פ ה

New member
ז'תומרת...

שאם מישהו שאין לו ידע כזה או אחר בביולוגיה, אומר שזה גנטי- הוא מתכוון שזה עובר מאמא לבן שלה [לדוגמא..]. וזה די קטנוני להתעסק כל כך בשמשעות המושג כשאתה מבין את הכוונה.
 
אנ'לא יודעת עד כמה זה אמין../images/Emo80.gif

אבל קראתי על אישה נשאית שלא העבירה לשלושת בניה את הנגיף. שוב, אין לי מושג עד כמה זה נכון ואם הדבר אפשרי.
 

moran500

New member
בטח שכן

רופאים אומרים שאם לאמא יש איידס זה לא אומר שלתינוק יהיה איידס.. גם לי זה נשמע לא הגיוני אבל זה נכון
 

Levos

New member
למה לא הגיוני?

אין מעבר של דם מהאמא לעובר. לכן אם לאורך ההריון השיליה תפקדה היטב ולא הייתה זרימה ישירה של דם, הנגיף לא אמור לעבור לעובר.
 
הדוגמא לא מתאימה אבל../images/Emo80.gif

את צודקת, יש המון דרכים להדבק באיידס גם ללא מגע מיני וללא שימוש בסמים. נגיף האיידס עובר בתורשה, וייתכן כי האדם נשא ולא מודע לכך בכלל. ייתכן וההורים חולים\נשאים והעבירו אליכם את הנגיף שלא ביודעין. לא צריך לקחת סיכונים. "אני בתול - אני בריא". לא כך זה עובד.
 

juggernaut

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

כזה גיבוב של שטויות לא קראתי המווווווווווווווווווווווון זמן. אם ההורים חולים, הם ידעו. נגיף האיידס אינו גנטי... הוא עובר רק אם האמא חולה או נשאית ואם אחרי 17 שנה שהמחלה לא התפרצה(אין סיכוי, רק אם לוקחים קוקטייל) אצל ההורים סימן שהבנאדם בריא. ובבקשה אל תגידו שאני טועה כי עשיתי עבודת חקר ענקית על הנושא ואני דיי יודע יותר מכל אחד בפורום הזה. אדם לא יכול להיות נשא במשך 17 שנה בלי להיות מודע, למה? כי בלי טיפול מתאים, תוך שנה שנתיים הנגיף יתפרץ באדם הנשא. ושוב, אני לא טועה. שתלמדו ותכינו עבודה - אז תבואו לחלוק על דעתי.
 
למעלה