בדיקות דם תקופתיות ../images/Emo101.gif
מממ. טוף. האם לבדיקות דם סטנדרטיות (ללא שם הנחיה מרופא) לבדיקת כל מיני דברים (EBV למשל), צריך לקבוע תור לרופא יחידה ולבקש ממנו את אותה הבדיקה והוא מוציא תדפיסים לבדיקות מעבדה? או שיש איזשהו קו פלא, זימון תורים לבדיקות מעבדה בחר"פ צפון/מרכז/דרום כבקשתך. סביר להניח שצריך לקבוע תור ולבקש, אבל אני לא רוצה להתאמץ לקבוע תור לרופא (ובתל נוף זה בהחלט מאמץ) ובסוף לגלות שההליך הרבה יותר פשוט.
מממ. טוף. האם לבדיקות דם סטנדרטיות (ללא שם הנחיה מרופא) לבדיקת כל מיני דברים (EBV למשל), צריך לקבוע תור לרופא יחידה ולבקש ממנו את אותה הבדיקה והוא מוציא תדפיסים לבדיקות מעבדה? או שיש איזשהו קו פלא, זימון תורים לבדיקות מעבדה בחר"פ צפון/מרכז/דרום כבקשתך. סביר להניח שצריך לקבוע תור ולבקש, אבל אני לא רוצה להתאמץ לקבוע תור לרופא (ובתל נוף זה בהחלט מאמץ) ובסוף לגלות שההליך הרבה יותר פשוט.