בדיחת המטרונית.

מצב
הנושא נעול.

Nir5364

New member
בדיחת המטרונית.

בדיחת המטרונית.
אני נוסע מזדמן במטרונית, נסעתי בה כ 6 פעמים מאז שהחלה ההפעלה בתשלום.
אני לא מחזיק כרטיס רב קו ואני משלם במזומן... ב5 מתוך 6 הפעמים המכונה הייתה תקולה.
או שהיו מטבעות תקועים בתוך המכונה או שהמכונה לא קיבלה כסף או שהצג היה שחור והמכונה בכלל לא עבדה.
במונחים הסתברותיים זה נראה לי מאוד לא סביר שב5 מתוך 6 תצפיות אקראיות המכונה תקולה.

אגב, אני רוצה לציין שהתפריט במכונה מאוד לא ברור. רציתי לנסוע מהקריות למרכזית המפרץ ומשום מה המכונה דורשת תשלום בתעריף הכפול של 10 ומשהו ש"ח. המחיר הזה היה נראה לי לא הגיוני בעליל אבל רק כשהגעתי הבייתה ראיתי באתר האינטרנט שהייתי אמור לשלם את התעריף של ה 5 ש"ח. גם 2 האנשים שהיו אחריי הסתבכו עם התפריטים במכונה.

מעבר לזה, אני לא מבין גם את המערכת קול בתוך המטרונית. למה יש כריזה ב 3 שפות ולמה יש צליל ניתוק בין כריזה לכריזה? זה נשמע ממש לא מקצועי על גבול הבדיחה. גם בתחנות חלק מהצגים מציגים NO INFORMATION. מה הרעיון בזה?
 

עדירמר

New member
בדיחת המטרונית

בדיחת המטרונית.
אני נוסע מזדמן במטרונית, נסעתי בה כ 6 פעמים מאז שהחלה ההפעלה בתשלום.
אני לא מחזיק כרטיס רב קו ואני משלם במזומן... ב5 מתוך 6 הפעמים המכונה הייתה תקולה.
או שהיו מטבעות תקועים בתוך המכונה או שהמכונה לא קיבלה כסף או שהצג היה שחור והמכונה בכלל לא עבדה.
במונחים הסתברותיים זה נראה לי מאוד לא סביר שב5 מתוך 6 תצפיות אקראיות המכונה תקולה.

אגב, אני רוצה לציין שהתפריט במכונה מאוד לא ברור. רציתי לנסוע מהקריות למרכזית המפרץ ומשום מה המכונה דורשת תשלום בתעריף הכפול של 10 ומשהו ש"ח. המחיר הזה היה נראה לי לא הגיוני בעליל אבל רק כשהגעתי הבייתה ראיתי באתר האינטרנט שהייתי אמור לשלם את התעריף של ה 5 ש"ח. גם 2 האנשים שהיו אחריי הסתבכו עם התפריטים במכונה.

מעבר לזה, אני לא מבין גם את המערכת קול בתוך המטרונית. למה יש כריזה ב 3 שפות ולמה יש צליל ניתוק בין כריזה לכריזה? זה נשמע ממש לא מקצועי על גבול הבדיחה. גם בתחנות חלק מהצגים מציגים NO INFORMATION. מה הרעיון בזה?
בדיחת המטרונית
אין מה להוסיף על ה"טמטומית"
מעבר לכך שהיו חריגות בתקציב ההקמה, מכונות כרטיסים שלא פועלות, וכיוצ"ב

ומה בסה"כ יש עכשיו? אוטובוס ארוך..... אה זה בעצם רכבת שנעה על גלגלי גומי ולא מזהמת את הסביבה.
 

Nir5364

New member
אני לא מדבר על זה שאין גגונים בתחנות

בדיחת המטרונית
אין מה להוסיף על ה"טמטומית"
מעבר לכך שהיו חריגות בתקציב ההקמה, מכונות כרטיסים שלא פועלות, וכיוצ"ב

ומה בסה"כ יש עכשיו? אוטובוס ארוך..... אה זה בעצם רכבת שנעה על גלגלי גומי ולא מזהמת את הסביבה.
אני לא מדבר על זה שאין גגונים בתחנות
ועוד מצפים שנוסעים יעמדו בתור בגשם כדי לקנות כרטיסים מהמכונות שנמצאות במרחק של 30 מטר מהסככה
 

עדירמר

New member
בדיחת המטרונית

אני לא מדבר על זה שאין גגונים בתחנות
ועוד מצפים שנוסעים יעמדו בתור בגשם כדי לקנות כרטיסים מהמכונות שנמצאות במרחק של 30 מטר מהסככה
בדיחת המטרונית
מישהו בעל חוש הומור גרוע לקח את התוכניות של הרכבת הקלה בירושלים והחליט על מינימליזם.
הסככות - לא לאורך הרציף.
מכונות הכרטוס - לא עובדות.
אבל העיקר - יש רכבת קלה גם בחיפה. וכזאת ללא חוטי חשמל שיהב לא אוהב.
 

amitk83

New member
עוד מספר בדיחות

בדיחת המטרונית
מישהו בעל חוש הומור גרוע לקח את התוכניות של הרכבת הקלה בירושלים והחליט על מינימליזם.
הסככות - לא לאורך הרציף.
מכונות הכרטוס - לא עובדות.
אבל העיקר - יש רכבת קלה גם בחיפה. וכזאת ללא חוטי חשמל שיהב לא אוהב.
עוד מספר בדיחות
1. הוקמה תשתית של שילוט אלקטרוני בחוף הכרמל (בתוך התחנה המרכזית) ברציף 10, אבל 3 שבועות שהשלט לא עובד ומציג שקופית NO INFORMATION.
2. עיוור / כבד ראייה שרוצה לתקף את הכרטיס רב קו שלו שתקין לכל דבר ועובד בדן, רכבת ישראל, קווים, אגד תעבורה, לאחרונה נכנסה סיטיפס ועדין במגעים מול אגד לשפר את התוכנה במטרונית זה לא עובד. הובטח לי שזה יתוקן במהלך חודש ינואר, נו הנה אנחנו בסוף חודש ינואר וזה עדין לא עובד.
3. האמת שהתקתוקים באוטובוס מעצבנים רצח.

היתרונות:
יש לפחות קו שעובד 24 שעות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה