בדיחות אקזיט../images/Emo6.gif../images/Emo153.gif
מממ.. אני מדברת באיסיקיו עם לירון(ה ש א ו ו י נ ג י ת) באיסי.. והתחלנו לכתוב שטויות בטירוווף..!! כאילו כל הבדיחות של האיש אחד הלך הלך הלך... בלה בלה בלה ואאאאאאאאאאאאז.. חשבתי על רעיון... בדיחות אקזיטטט במקום איש אחד כותבים את השם של אחד המנחים.. זה יכול להיות ממש ממש שולט אם תשתפו פעולה.. נגיד במקום לכתוב איש אחד הלך הלך הלך נפל לבור מסתבררר שדוד שלו אוהב חומוס.. תכתבו עפר שכטר הלך הלך הלך נפל לבור מסתבררר שדוד שלו אוהב חומוס יש מבין...?
מממ.. אני מדברת באיסיקיו עם לירון(ה ש א ו ו י נ ג י ת) באיסי.. והתחלנו לכתוב שטויות בטירוווף..!! כאילו כל הבדיחות של האיש אחד הלך הלך הלך... בלה בלה בלה ואאאאאאאאאאאאז.. חשבתי על רעיון... בדיחות אקזיטטט במקום איש אחד כותבים את השם של אחד המנחים.. זה יכול להיות ממש ממש שולט אם תשתפו פעולה.. נגיד במקום לכתוב איש אחד הלך הלך הלך נפל לבור מסתבררר שדוד שלו אוהב חומוס.. תכתבו עפר שכטר הלך הלך הלך נפל לבור מסתבררר שדוד שלו אוהב חומוס יש מבין...?