סטריינגלאב
New member
בדיחה מהשכן המטורף מהקומה למעלה
למה רומניה עונה לטלפון אחריי 4 צילצולים? כדיי שיחשבו שיש לה בית גדול ולמה היא עונה אחריי צילצול אחד? כדיי שיחשבו שיש לה טלפון בכל חדר חחחחחחחחחח LOL
למה רומניה עונה לטלפון אחריי 4 צילצולים? כדיי שיחשבו שיש לה בית גדול ולמה היא עונה אחריי צילצול אחד? כדיי שיחשבו שיש לה טלפון בכל חדר חחחחחחחחחח LOL